Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Cum să îmbunătățiți expunerea produselor prin intermediul marchandising-ului vizual

Cum să îmbunătățiți expunerea produselor prin intermediul marchandising-ului vizual


În cazul unui magazin, trebuie luate în considerare lucruri precum creșterea profitabilității unității, pe lângă crearea unui flux semnificativ de trafic pe tot parcursul anului, în special în sezoanele în care se poate crește și mai mult. Aceste aspecte împreună cu generarea unei experiențe memorabile plecând de la utilizarea stimulilor, pot influența comportamentul cumpărătorilor.


Cu toate acestea, dacă nu utilizați merchandising vizual și luați în considerare unele aspecte cheie în legătură cu acest subiect, puteți obține astfel de lucruri.


Având în vedere faptul că multe afaceri cu puncte de desfacere fizice pot să nu fie pe deplin conștiente de importanța merchandising-ului vizual sau de expunerea produselor fără a ști în ce condiții pot face acest lucru pentru a genera o bună experiență a clienților, care să se transforme în timp în vânzări mai bune, vă vom oferi câteva recomandări pentru a îmbunătăți impactul magazinului dvs. și de a crește vânzările.


Stabiliți cum vreți să decorați magazinul


Deși este imposibil să oferiți tuturor aceleași niveluri de vizibilitate, mulți oameni pot face greșeala de a încerca ca toate produsele să iasă în evidență în același mod. Cu toate acestea, nimic nu poate fi mai enervant pentru un potențial cumpărător decât să vadă diverse rafturi metalice pline de produse care nu sunt organizate potrivit unui criteriu pe baza căruia se stabilește layout-ul unității. În acest sens, este necesar ca modul în care este aranjat și organizat magazinul, existența unei concordanțe cu valorile mărcii și poziționarea acesteia, să spună o poveste sau să reflecte ceva anume celor care intră în magazin.


Indiferent dacă acest lucru înseamnă a expune produsele care se potrivesc cel mai mult în funcție de un sezon, fie a le ordona dintr-un anumit motiv, acest lucru implică asigurarea unei vizibilități mai mari pentru anumite elemente (cele care au mai multă relație cu acesta), și mai puțină notorietate pemtru cele cu care este mai puțin familiarizat. Totuși, acest lucru va permite asigurarea unei expuneri atractive din perspectiva vizuală a clientului. În același timp, va ușura comunicarea unui anumit mesaj, mai degrabă decât multe lucruri în același timp, care în cele din urmă pot fi derutante.


Realizați schimbări în modul de expunere a produselor cel puțin o dată pe lună


Este mai bine să rotiți în mod constant clientul. Dacă încercați să-i transmiteți patru sau cinci lucruri în același timp, în cele din urmă nu va lua nimic. Cu alte cuvinte, unul dintre principalele motive ale merchandising-ului vizual este de a crea noi caracteristici permanente, astfel încât oamenii să aibă întotdeauna motiv să vă viziteze magazinul.


Cu toate acestea, acest lucru este greu de realizat dacă există multe lucruri pe care le doriți să le spuneți oamenilor (nu există niciun lucru specific pe care doriți să îl evidențiați) și dacă expunerea produselor rămâne destul de statică pentru o perioadă lungă de timp, iar în ochii clientului nu prezintă schimbări semnificative.


Indiferent dacă este vorba despre o companie în care apar frecvent produse în depozit sau, din contră, acest lucru se întâmplă foarte sporadic, modificarea expunerii și decorul magazinelor va face întotdeauna oamenii să vadă produsele expuse ca fiind noi. Aceste produse fac parte dintre acele produse mereu expuse pe rafturi, dar care nu au fost observate niciodată. Chiar și mai important este faptul că oamenii vor avea întotdeauna un motiv să viziteze magazinul și să fie atrași de schimbările pe care le percep vizual.


Mențineți coerența


În același sens cu ceea ce am vorbit până acum, este necesar să existe o coerență nu numai între ceea ce comunicați și experiența pe care o oferiți în magazin. Este, de asemenea, important ca, de exemplu, produsele expuse în vitrină, să existe și în interiorul magazinului, pentru a putea fi găsite ușor de oameni, în zona fierbinte a magazinului, precum și pentru a evita, de exemplu, ca o lansare de produse să coincidă cu o ofertă din magazin, deoarece aceasta din urmă poate știrbi importanța primelor produse și determina pierderea valorii lor.


În conformitate cu cele de mai sus, trebuie să încercați mereu să vă concentrați asupra unui singur mesaj și să evitați orice acțiune din magazin care l-ar putea umbri.


De asemenea, este important să:


- determinați clienții să meargă prin tot magazinul pentru a găsi ceea ce au nevoie;


-determinați care este zona fierbinte din magazin;


- conștientizați că marchandising-ul vizual este o tehnică care vă poate ajuta să faceți diferența.


În plus, nu uitați să ne contactați. Echipa Rafturi Metalice de la A la Z este pregătită să vă ofere o gamă variată de rafturi metalice pentru magazin la prețuri avantajoase.
 

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum