Preturile afisate nu contin TVA
Produsele de pe site se vand doar catre persoane juridice
Termenii si conditiile de mai jos se refera la cumparaturile, comenzile efectuate in cadrul magazinului on-line. Pentru a avea toate informatiile legate de conditiile comezii si livrarii unui produs de pe rafturimetaliceaz.ro, va rugam sa cititi cu atentie cele de mai jos.
In cazul în care aveti intrebari sau nelamuriri, va rugam sa ne contactati la unul dintre urmatoarele numere de telefon: 021.350.20.36 sau 0726.231.448.
Termenii si conditiile din prezenta contin regulile unei comenzi valabile, conditiile contractuale de baza al unui eventual contract intervenit intre Vanzator si Cumparator. Totodata, acesti termeni si conditii guverneaza raspunderea societatii care administreaza magazinul on-line, legata de functionarea paginii de web. Sunt valabile exclusiv acesti termeni si conditii, si orice alte clauze devin nule, cu exceptia cazului in care modificarea a fost anuntata in prealabil sau in cazul in care acesta s-a facut in scris.
Societatea care administreaza magazinul virtual, in anumite cazuri are dreptul la modificarea termenilor si conditiilor, astfel va recomandam, ca inainte de fiecare cumparare, sa cititi Termenii si conditiile afisate pe site. Aceste modificari sunt valabile de la data aparitiei lor pe internet si nu pot fi aplicate la contractele incheiate anterior. Pentru fiecare comanda efectuata pe site, sunt valabile termenii si conditiile in vigoare la data efectuarii comenzii. In cazul unei comenzi valide, Dvs.acceptati fara exceptie toate termenele si conditiile citite aici.
In cazul utilizarii paginii web, Dvs.acceptati, ca veti respecta Termenii si conditiile enumerate aici, la fel ca regulamentul de utilizare. Prin completarea si trimiterea comenzii ce apare pe rafturimetalice de la A la Z.ro, Cumparatorul comanda concomitent produsele care figureaza in magazinul on-line, si raspunde pentru corectitudinea datelor furnizate de el. Adresa de e-mail sau numarul de telefon indicat gresit atrage dupa sine neindeplinirea comenzii, dat fiind faptul ca Vanzatorul nu poate contacta Cumparatorul.
Cum comand?
1. Comanda Online:
Orice produs incarcat pe magazin online poate fi comandat prin ajutorul iconitei cu carucior de pe fisa de date a produslui. Prin apasarea iconitei cu carucior, produsul in cauza ajunge in cosul virtual de cumparaturi.
Produsele din cosul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, daca faceti click pe iconul cosului din pagina de web.
Aici aveti posibilitatea sa stergeti eventualele produse nedorite, respectiv aici puteti defini cantitatea de produse din care doriti sa cumparati mai multe bucati. Dupa setarea cantitatii, cu ajutorul butonului "Modifica" veti putea actualiza starea cosului de cumparaturi. Daca ati facut setarile necesare si toate produsele au intrat in cos, prin apasarea butonului "Pasul Urmator " ajungeti la casa.
Dupa efectuarea comenzii in magazinul virtual, vom lua legatura cu dumneavoastra prin intermediul posibilitatilor de contact indicate in formularul de contact
Cumparatorul ia la cunostinta ca, dupa efectuarea comenzii de pe portal, si dupa confirmarea telefonica sau pe mail de catre un angajat al Vanzatorului, intervine un contract de vanzare-cumparare, respectiv de livrare incheiat verbal pentru produsul comandat. In masura in care, momentan produsul respectiv nu se gaseste in stoc, vom indica prin telefon o data la care asteptam sosirea produslui in cauza. Va rugam sa confirmati acceptul acestei date printr-un raspuns trimis prin e-mail, iar in cazul in care data respectiva nu va este convenabila, va rugam sa ne semnalizati si acest lucru, si veti avea posibilitatea sa renuntati la produslul comandat.
2. Comanda telefonica
Telefonand la 021.350.20.36 sau 0726.231.448 un agent de vanzari va va prelua comanda.
3. Comanda prin email
In sectiunea “Contact” puteti trimite comanda dvs folosind “formularul de contact” sau direct la adresa de email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea..">contact@rafturimetaliceaz.ro. Specificati codurile si denumirile produselor pe care le doriti, completati datele dumneavoastra si apoi faceti clic pe butonul "Trimite".
Modalitati de plata
Numerar: Plata cu numerar se face doar in RON la cursul BNR+1% din ziua efectuarii platii. Plata se efectueaza integral la ridicarea produselor de la sediul nostru.
Ordin de plata: produsele pot fi achitate prin ordin de plata anterior ridicarii acestora de la sediul nostrum sau inainte de livrarea acestora prin curier. Dupa efectuarea platii va rugam sa trimiteti pe fax sau email confirmarea realizarii acesteia pentru finalizarea comenzii. Pentru produsele care se livreaza pe baza de comanda externa se solicita un avans de 50% din valoarea totala, avans care se va achita in numerar sau cu ordin de plata in baza facturii proforme emise de ctare Vanzator. Vanzatorul va considera comanda lansata in momentul inregistrarii platii in contul sau conform facturii proforme emise.
Plata online cu cardul bancar : se plătesc produsele folosindu-se card emis sub sigla Visa, Visa Electron, MasterCard sau Maestro procesata prin NETOPIA Payments.
Pretul produselor:
Toate preturile afisate pe site sunt in EURO si nu contin TVA. Platforma de coemrt online face conversia la LEI folosind cursul BNR din ziua platii. Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.rafturimetaliceaz.ro sunt disponibile in limita stocului. Preturile produselor prezentate pe rafturimetaliceaz.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.
Livrarea:
Produsele pot fi ridicate de la sediul nostru din Bd. Biruintei nr 49, Pantelimon – Ilfov sau pot fi livrate prin curier pr tot teritoriul Romaniei. Livrarea se efectueaza prin intermediul societatii de curierat PALLEX sau DragonStar Curier, termenul de livrare fiind de 1-2 zile lucratoare. Pretul transportului se calculeaza in functie de greutatea si volumul coletului precum si de distanta acoperita. Costurile aferente transportului intra in sarcina Cumparatorului si vor fi achitate in momentul plasarii comenzii daca se opteaza pentru transport asigurat de vanzator.
Garantia produselor:
Produsele cumparate prin intermediul site-ului www.rafturimetaliceaz.ro beneficieaza de garantia 12 luni de la facturare pentru defecte de fabricatie.
Obligatii:
Informatiile si detaliie tehnice prezentate pe site-ul nostru sunt pur informative. Pentru a oferii informatii actualizate vom realiza periodic modificari in continutul site-ului, schimbarile referindu-se la informatii despre produse, descrieri, poze, preturi etc.
Politica de confidentialitate:
Rafturimetaliceaz.ro se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia. Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe rafturimetaliceaz.ro, privind evolutia, sistarea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite.
Pentru informatiile Consumatorului click aici: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
Returnarea produselor și restituirea banilor
Clienții persoane fizice pot solicita returnarea produselor comandate şi livrate deja în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepţionarea acestora. Pentru aceasta vă rugăm să ne comunicaţi numele, adresa şi numărul comenzii dumneavoastră, asigurând astfel o bună desfăşurare a procedurii de retur. Cererea de retur se face în scris, prin e-mail sau fax, declarând motivul returului şi modalitatea de retur.
Returnarea produselor se acceptă de către TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. numai dacă sunt respectate următoarele condiţii:
1. Produsele sunt sigilate în ambalajul original, găsindu-se în aceeaşi stare în care erau la momentul livrării acestora către dumneavoastră; această verificare este efectuată în depozitele TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. în momentul recepţiei returului. Ambalajele nu trebuie sa fie zgâriate, rupte sau deformate;
2. La livrarea produselor se trimite si certificatul de garanție (in original);
3. Toate costurile pentru transportul produselor returnate la depozitele TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. sunt suportate exclusiv de către dumneavoastră. În cazul în care cumpărătorul nu achită acest transport în momentul returului, TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. îşi rezervă dreptul de a reţine costurile de transport din valoarea produselor care urmează a fi returnate.
În cazul acceptării unui retur de produse, TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. va emite o factură "storno", în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în momentul recepţionării produselor în depozitele TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L.
În maxim 30 de zile calendaristice de la recepţionarea produselor în depozitele TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. din Afumati, Ilfov, Sos. Bucuresti-Urziceni nr.14A, TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. va returna cumpărătorului valoarea produselor conform condiţiilor din prezentul document.
Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face în următoarele condiții:
1. Pentru sumele achitate în numerar în magazin, restituirea se va face tot în numerar, în cazul în care returul are loc în aceeași zi cu data achiziționării;
2. Pentru sumele achitate prin ordin de plată sau prin card bancar, restituirea se va face prin virament bancar, în contul bancar din care s-a efectuat plata sau în contul bancar indicat de client prin cererea de retur;
Atenţie!
Produsele care se aduc numai in urma unei comenzi speciale, nu se pot returna.
Produsele trebuie să fie returnate în stare bună şi fără ca ambalajul original să fi fost deteriorat sau desfăcut în orice fel. În momentul desfacerii ambalajului se consideră că aţi acceptat produsul ca fiind potrivit nevoilor dumneavoastră şi nu mai poate fi returnat decât în cazul în care se constată de către un reprezentant al firmei noastre că produsul prezintă defecţiuni de fabricaţie.
Pentru a crea o cerere de retur va rugam sa ne scrieti un mail la contact@rafturimetaliceaz.ro
Conform legislatiei in vigoare, respectiv O.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.
PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile. ANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, acolo se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial.