Magia vânzărilor de Crăciun: Rolul vânzărilor sezoniere în supermarket-uri
Dată: 06 Decembrie 2023
În universul magazinelor și al supermarketurilor, vânzările sezoniere reprezintă o parte componentă esențiala a strategiilor de business. Aceste evenimente se desfășoară pe tot parcursul anului, însă cele de sărbători precum Crăciunul, Paștele sau Black Friday au un impact cu totul special.
Cărucioare Supermarket și Coșuri de Cumpărături: Partenerii pentru o experiență de cumpărături plăcută
Dată: 05 Decembrie 2023
Cumpărăturile pot fi o activitate plină de satisfacție sau o sarcină plictisitoare, în funcție de modul în care vă pregătiți magazinul pentru clienții dvs. Carucioarele de supermarket și coșurile de cumpărături au fost concepute pentru a face această experiență mai ușoară, mai organizată și, în general, mai plăcută. În acest articol, vom explora rolul esențial pe care aceste echipamente îl joacă în cadrul unui magazin și modul în care îmbunătățesc experiența cumpărătorilor.
Statul la coadă la casa de marcat și plasarea de produse în zona aceasta
Dată: 27 Septembrie 2023
Statul la coadă la casa de marcat este o experiență comună în majoritatea magazinelor și supermarket-urilor, iar plasarea de produse în zona casei de marcat este o strategie importantă pentru a maximiza vânzările și pentru a oferi o experiență plăcută clienților.
Trucuri și secrete de a păstra cumpărătorul mai timp mult în magazin
Dată: 25 Iulie 2023
Păstrarea clienților în magazin este un aspect esențial pentru succesul afacerii, iar specialiștii în marketing ne spun câteva trucuri și strategii importante pe care le putem aplica pentru a ne asigura că păstrăm clientul cât mai mult timp în magazinul propriu. Încă de la intrarea în magazin trebuie să stimulăm cumpărătorul corespunzător, iar toată experiența de cumpărături trebuie să fie una plăcută.
Importanța schimbării periodice a layout-ului din magazin
Dată: 25 Iulie 2023
Schimbarea periodică a layout-ului din magazin are o importanță semnificativă în menținerea interesului și a loialitații clienților, precum și în optimizarea experienței lor de cumpărături.
Layout-ul magazinului este cel care definește succesul acestuia
Dată: 13 Iulie 2023
Layout-ul de supermarket sau al unui magazin de cartier este acea tehnică de merchandising care îmbunătățește vânzarea de produse profitând corect de spațiul disponibil și de distribuția rafturilor, culoarelor și a mărfurilor. Această partea a publicității vizează schimbarea prezentării pasive a unui produs, cu una activă, orientată spre obținerea celei mai bune performanțe a unui plan de vânzări.
Rafturi farmacie
Dată: 19 Aprilie 2023
Dacă deții o farmacie sau un magazin de produse farmaceutice, sigur știi deja cât de important este să ai un sistem de organizare eficient și sigur pentru medicamentele și produsele tale. În acest ghid de cumpărare, îți vom prezenta cele mai importante aspecte de care trebuie să ții cont atunci când alegi rafturile pentru farmacie potrivite pentru afacerea ta.
Cum deschid un minimarket?
Dată: 09 Iulie 2020
Așa-numitele minimarket-uri, magazinele convenționale sau mini-piețele sunt unități fizice dedicate vânzării produselor destinate consumului de masă și imediat, acestea fiind amplasate în general în zone apropiate de reședințe.
Rafturi metalice pentru farmacii, benzinărie, plafar...
Dată: 09 Iulie 2020
De ce este atât de important să folosești tipul potrivit de rafturi în spații precum farmacii, benzinării sau plafar, printre altele?
Tendințe în designul de retail după coronavirus
Dată: 05 Iunie 2020
S-a discutat mult despre obiceiurile de cumpărare a consumatorilor și despre strategiile de marketing legate de coronavirus. Dar care vor fi tendințele în designul de retail după coronavirus?