Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Prima pagină Articole

Articole

Clienteling: ce este și cum schimbă industria de retail

Când  vine vorba de a duce experiența la cumpărături la un alt nivel, clientul este soluția tehnologică de care magazinul dvs. are nevoie. 

Citește în continuare →

Tribetailing: o tactică ideală pentru creșterea vânzărilor

În încercarea de a oferi o experiență personalizată clienților, apar noi tendințe. Una dintre cele mai umitoare este, fără îndoială, tribetailing-ul, deoarece cheia succesului în activitatea de retail din zilele noastre este personalizarea.

Citește în continuare →

Obiceiuri de consum: ce sunt, tipuri și cum pot fi cunoscute

Clientul este influențat de mulți factori atunci când ia decizia cum, când și de unde să cumpere. Acest lucru este cunoscut sub denumirea de obiceiuri de consum. În cele ce urmează vă vom dezvălui cum să le identificați.

Citește în continuare →

Căutarea vizuală: cum o pot folosi retailerii

De multe ori, atunci când merg pe stradă, clienții observă cu coada ochiului îmbrăcăminte, încălțăminte și tot felul de articole pe care ar dori să le cumpere imediat. Din fericire pentru ei există Căutarea vizuală. Iată cum să profitați de acest lucru în magazinul dvs. 

Citește în continuare →

Ce înseamnă reducere în retail și cum se poate folosi

Toți clienții doresc să economisească și, prin urmare, reducerea în retail este una dintre strategiile pe care nu trebuie să le ratați niciodată, deoarece garantează eficiența. Iată cum se poate folosi.
 

Citește în continuare →

Lucrul cel mai important pentru a avea succes în vânzări

Cel mai important lucru care trebuie învățat atunci când vine vorba de vânzări se rezumă la un vechi proverb: Vinde-te mai întâi pe tine, apoi vinde produsul. Vânzările sunt o problemă emoțională, în principal, și o problemă a relațiilor interumane.
 

Citește în continuare →

Trucuri psihologice pentru a vinde mai mult

Putem contribui cât mai mult la dezvoltarea de noi tehnologii, dar nu putem schimba modul nostru de a fi. Am evoluat astfel încât putem vinde mai mult, negocia mai bine sau convinge pe cineva să spună da.
 

Citește în continuare →

Produsele sau clienții, ce contează în retail?

Nu există niciun dubiu că perioada în care trăim este într-o continuă schimbare. Tehnologia a schimbat modul în care trăim, interacționăm sau cumpărăm. Cu toate acestea, multe companii sunt la fel ca acum 10 sau 20 de ani. Uneori ne bucurăm de „tradițional” și nostalgie, dar facem asta fără să ne scoatem smartphone-ul. Așadar, dacă afacerea dvs. nu s-a schimbat de multă vreme, poate este timpul să regândiți strategia sau chiar să vă schimbați modelul de afaceri. Pentru că acum ceea ce contează cel mai mult în magazinul dvs. nu sunt produsele, ci oamenii.
 

Citește în continuare →

Încotro se îndreaptă afacerea? Studiul consumatorului actual

Dezvoltarea sectorului de retail, concurența acerbă și comportamentul diferit al consumatorului ne determină să reflectăm asupra acestui sector și modul în care ne putem adapta unui nou consumator.

Citește în continuare →

Afacerea ta are istorie: transformă tradiția în viitor

Noii antreprenori care decid să pună bazele unei afaceri de retail vin tare din urmă. Mulți sunt capabili să interacționeze cu clienții prin intermediul noilor modele de afaceri, cu o viziune de afaceri nouă și orientate către noi moduri de cumpărare, integrând noile tehnologii atât în ​​vânzări, cât și în comunicare.

Citește în continuare →
Pagina 1 din 5
«1 2 3 4 5»