Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Prima pagină Articole

Articole

Degustările în magazin - o artă pierdută de care pot profita micile magazine pentru a-și fideliza clienții

Consumatorii sunt din ce în ce mai atenți și nonconformiști. Avem foarte puțin timp pentru a căuta produse care ne satisfac nevoile foarte schimbătoare și specifice, pe o piață cu o ofertă excesivă de bunuri cu caracteristici foarte similare

Citește în continuare →

Importanța vitrinelor magazinelor

Cei care știu să folosească puterea vitrinelor dintr-un magazin, pot transforma trecătorii în clienți cu ajutorul unui design potrivit. Pentru retaileri, aceasta înseamnă a decora în mod individual, accentuat și eficient. Elementele de design schimbabile și interactive care pot transforma vitrina magazinului într-un magnet pentru client și o carte de vizită a unei companii, sunt în tendință.

Citește în continuare →

Magazinele de producător - un nou trend

Le vedem peste tot, sunt la îndemâna oricui, producătorul are control asupra comunicării de brand, aduc plus valoare și brand awareness, dar și încredere în relația construită cu cumpărătorul. 

Citește în continuare →

Importanța micilor standuri din supermarket unde clienți pot servi masa

Oamenilor le place să mănânce afară atunci când își fac cumpărăturile pentru că în timpul orelor lungi petrecute prin magazine obosesc, iar servirea mesei la un stand special amenajat pentru asta le oferă posibilitatea de a se odihni puțin. 

Citește în continuare →

Strategii pe care supermarket-urile le folosesc pentru a vinde copiilor

Copiii sunt consumatorii de mâine, dar și consumatorii din prezent. Copiii îi însoțesc pe părinți la cumpărături și sunt cei care, pe parcursul înregului proces de cumpărare a produselor, încearcă să ia ceva acasă. Copiii cer și adaugă lucruri în coșul de cumpărături, deci este de așteptat ca supermarket-urile și lanțurile mari să aibă ca obiectiv atragerea atenției celor mai mici din casă.

Citește în continuare →

10 motive care te fac să te răzgândești la magazin

Actualul cumpărător intră într-un magazin offline și iese pentru a intra în cel online și viceversa. Face acest lucru cu scopul de a compara prețurile, disponibilitatea produselor și, de asemenea, pentru a lua cea mai bună decizie de cumpărare.

Citește în continuare →

Cumpărătorii se răzgândesc în magazin

Neuroștiința a devenit unul dintre aliații specialiștilor în marketing, care o consideră un instrument foarte util pentru a înțelege consumatorii și a proiecta procese mult mai eficiente. Neuromarketing-ul a devenit astfel un fel de soluție pentru multe probleme și o modalitate de a obține rezultate foarte bune. Utilizările și aplicațiile sale ajung la multe nișe și segmente, iar comerțul de retail nu este indiferent.

Citește în continuare →

7 schimbări pe care magazinele trebuie să le facă astăzi

Dezvoltarea comerțului electronic, schimbarea obiceiurilor consumatorilor, cumpărătorul care dorește să fie informat și să cumpere în mod inteligent, dispozitivele mobile și Internetul sunt doar câteva dintre motivele pentru care comercianții de retail au fost nevoiți să-și schimbe modul de funcționare și furnizare de servicii pentru clienții lor.

Citește în continuare →

Tehnici de vânzare în supermarketuri

De când  intrăm într-un supermarket, reprezentanții acestuia încearcă să ne vândă tot felul de produse fără ca noi să fim conștienți de ele.

Citește în continuare →

Obiceiuri bune care conduc la un management mai bun al supermarketurilor

Există puține provocări mai dificile în domeniul vânzărilor cu amănuntul decât gestionarea lanțurilor de aprovizionare cu amănuntul cu produse alimentare

Citește în continuare →
Pagina 1 din 2
«1 2»