Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Prima pagină Articole

Articole

Decorațiuni de Crăciun în magazine

Mai sunt doar câteva săptămâni până la Crăciun. Sunteți pregătiți pentru Crăciun? Sezonul cel mai frumos și poate cel mai bun din punct de vedere al vânzărilor va sosi în scurt timp. Am putea spune că numărătoare inversă poate începe. V-ați gândit ce o să faceți anul acesta în această minunată perioadă a anului? V-ați gândit cum o să vă decorați magazinul pentru Crăciun? Dacă nu știți cum să decorați magazinul pentru această sărbătoare dragă tuturor, nu vă faceți probleme, vă oferim noi câteva soluții.

Citește în continuare →

Masa pentru casa de marcat- cu sau fără bandă

Trăim într-o perioadă cu un ritm extrem de alert. Timpul zboară cu repeziciune, furându-ne clipe prețioase, dar și răbdarea. Facem totul pe repede înainte, ne dorim totul aici și acum, încercând să luptăm în felul nostru contra timpului necruțător.

Citește în continuare →

Toamnă în supermarket

V-ați pregătit magazinul pentru sezonul de toamnă? Dacă încă nu ați reușit să vă amenajați magazinul astfel încât să puneți în evidență produsele de toamnă, în acest articol vă oferim câteva idei pentru ca toamna să surâdă tuturor celor care vor intra în magazinul dvs.

Citește în continuare →

Știați că anotimpul rece vă schimbă obiceiurile de cumpărare făcându-vă mai egoiști?


Vremea are un impact direct asupra comportamentului consumatorilor. Toate companiile sunt conștiente de faptul că schimbarea neașteptată a condițiilor meteorologice are impact asupra vânzărilor. O iarnă mai caldă decât de obicei, o primăvară sau o vară mai rece și mai ploioasă decât se așteaptă fac ca firmele să se confrunte cu schimbări în ceea ce privește vânzările, precum și în comportamentele consumatorilor sau în condițiile de operare.

Citește în continuare →

Chei ale neuromarketingului pentru a cuceri consumatorul

În fiecare zi se realizează tot mai multe studii care dezvăluie cheile neuromarketingului de care puteți profita pentru a cuceri și a atrage mai mulți consumatori pentru a vinde mai multe produse sau servicii.

Citește în continuare →

Degustările în magazin - o artă pierdută de care pot profita micile magazine pentru a-și fideliza clienții

Consumatorii sunt din ce în ce mai atenți și nonconformiști. Avem foarte puțin timp pentru a căuta produse care ne satisfac nevoile foarte schimbătoare și specifice, pe o piață cu o ofertă excesivă de bunuri cu caracteristici foarte similare

Citește în continuare →

Importanța vitrinelor magazinelor

Cei care știu să folosească puterea vitrinelor dintr-un magazin, pot transforma trecătorii în clienți cu ajutorul unui design potrivit. Pentru retaileri, aceasta înseamnă a decora în mod individual, accentuat și eficient. Elementele de design schimbabile și interactive care pot transforma vitrina magazinului într-un magnet pentru client și o carte de vizită a unei companii, sunt în tendință.

Citește în continuare →

Magazinele de producător - un nou trend

Le vedem peste tot, sunt la îndemâna oricui, producătorul are control asupra comunicării de brand, aduc plus valoare și brand awareness, dar și încredere în relația construită cu cumpărătorul. 

Citește în continuare →

Importanța micilor standuri din supermarket unde clienți pot servi masa

Oamenilor le place să mănânce afară atunci când își fac cumpărăturile pentru că în timpul orelor lungi petrecute prin magazine obosesc, iar servirea mesei la un stand special amenajat pentru asta le oferă posibilitatea de a se odihni puțin. 

Citește în continuare →

Strategii pe care supermarket-urile le folosesc pentru a vinde copiilor

Copiii sunt consumatorii de mâine, dar și consumatorii din prezent. Copiii îi însoțesc pe părinți la cumpărături și sunt cei care, pe parcursul înregului proces de cumpărare a produselor, încearcă să ia ceva acasă. Copiii cer și adaugă lucruri în coșul de cumpărături, deci este de așteptat ca supermarket-urile și lanțurile mari să aibă ca obiectiv atragerea atenției celor mai mici din casă.

Citește în continuare →
Pagina 1 din 3
«1 2 3»