Coșul meu

0 produse
Vezi toate articolele

Strategii pe care supermarket-urile le folosesc pentru a vinde copiilor


Dar cum seduc supermarket-urile astfel de consumatori specifici? Determinarea copiilor de a cumpăra nu are nimic de-a face convingerea părinților sau adulților de a adauga un produs în coșul lor de cumpărături. De fapt, potrivit unui studiu efectuat de Universitatea din Texas A & M, 75% din achizițiile spontane de alimente făcute de familie în supermarketuri se datorează solicitării unui copil.


De asemenea, achizițiile apar și după ce copiii își roagă mamele să le cumpere produsul dorit. Strategiile trebuie să fie diferite, deși, da, ceea ce cumpără adulții în primele vizite la supermarket va ajunge, de asemenea, în coșul de cumpărături al copilului atunci când acesta este adult.


Investiții în publicitate


Copiii cu vârsta sub trei ani reprezintă se pare un total de 20.000 de milioane de dolari pe an pentru agențiile de publicitate la nivel global. Și, deși cifra poate fi surprinzătoare (într-adevăr un copil mic este capabil să proceseze ceea ce vede și să rețină brand-ul care i-a atras atenția). Un studiu al unui centru britanic de consum a arătat că pentru mulți copii primul cuvânt este fie McDonald's, fie Ronald (personajul din lanțul de fast-food). Se pare că bebelușii pot crea imagini mentale și astfel asociază un brand cu o imagine la vârsta de șase luni.


Este adevărat că marile lanțuri de magazine nu au numeroase campanii publicitare tv care vizează aceste nișe. Dar cum rămâne cu producătorii? Produsele alimentare îi caută pe cei mici din casă, cu campanii specifice pentru aceștia, încercând să-i convingă că produsele lor sunt cele mai amuzante, cele mai bune sau cele mai tari.


Personajele lor preferate


Percepțiile, la aceste vârste, sunt diferite de cele ale adulților, deoarece copiii nu sunt interesați să vadă actori celebri sau antrenori de fotbal (deși îi pot recunoaște mai bine) vorbind despre beneficiile iaurturilor. Pentru ei, personajele preferate din filme sau desene animate au suficientă putere pentru a recomanda o achiziție.


Orice produs poate beneficia de aceste personaje și efectul lor este realizarea achiziției. Personajele preferate ale copiilor pot apărea în orice colț al supermarket-ul și pot vinde de la biscuiți la hârtie igienică, pentru că, la urma urmei, un copil va însoți părinții pe tot parcursul procesului de cumpărare și nu va fi deosebit de selectiv cu privire la culoarele pe care va merge în timpul vizitei la supermarket.


Diferite înălțimi


Copiii nu sunt la fel de înalți ca adulții. Iar această afirmație care ar putea părea un simplu truism, nu este atunci când un supermarket dorește să ajungă la consumatorii mai tineri. Pentru ei, centrul atenției este altul. Una dintre tehnicile supermarket-urilor de a vinde mai mult și mai bine este să concentreze produsele pe care doresc să le evidențieze (fie pe baza prețului lor, fie pe baza efectului asupra restului coșului de cumpărături) în punctul în care se concentrează atenția consumatorilor.


Copiii nu privesc în același loc ca adultul din cauza înălțimii diferite. Prin urmare, văd ceea ce le apare în față. Jocul cu înălțimile este, de fapt, cel mai vechi truc folosit de supermarket-uri, care creează un al doilea punct de atracție pentru copii pentru a vedea lucrurile pe care ar trebui să le vadă (și să le consume).


Produsele de la casa de marcat sunt unele dintre cele mai profitabile pentru supermarket-uri. Consumatorii se plictisesc în timp ce așteaptă să plătească și sunt, de asemenea, ispitiți să cumpere un produs ca recompensă, deoarece au încheiat cu succes achizițiile. Ei și-au făcut temele și merită un premiu. Produsele de la casa de marcat sunt, de asemenea, un element atractiv pentru copii. Bomboanele, guma de mestecat și ciocolățele sunt ultima ispită înainte de a părăsi supermarket-ul.


Coșul de cumpărături, o altă armă pentru achiziții


Desigur, jocul de înălțimi se schimbă, ușor, când copilul stă într-un cărucior. Coșul de cumpărături nu este doar un accesoriu pentru a face achizițiile mai ușor, ci și un instrument pentru includerea copilului în proces. Scaunele încorporate în partea din față îi conving pe părinți că pot ține copilul liniștit și sub control în timpul vizitei la supermarket, determinându-i să nu-i lase acasă. Dar, de asemenea, scaunul poziționează copilul într-o situație, ca să spunem așa, geografică, care facilitează accesul la produse (și cerșitul unui produs).


Pe de altă parte, lanțurile de supermarket-uri au început să introducă versiuni miniaturale ale cărucioarelor de cumpărături: sunt cărucioare pentru copii, care pot fi luate din același loc ca și cele "normale". Existența lor se bazează pe ideea că micuții se vor distra cu ele în timp ce părinții lor vor cumpăra liniștiți, ca o versiune realistă a jocului în supermarket-uri. Dar, în cele din urmă, acestea sunt doar un alt instrument pentru a adăuga lucruri în coșul de cumpăruri. Jocul este de fapt o prelungire a achizițiilor.


Ce mai pot folosi supermaket-urile pentru a atrage consumatorii mari și mici? Rafturi metalice pentru magazin cum doar la Rafturi Metalice de la A la Z se găsesc.
 

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum