Coșul meu

0 produse
Vezi toate articolele

10 motive care te fac să te răzgândești la magazin


Este posibil ca pe Internet sau în magazinul online să fi văzut un produs de la un anumit brand, care le-a captat atenția și interesul de a achiziționa direct din magazin sau poate fi, de asemenea, cazul unui cumpărător care l-a ales pentru a-și face provizii.


Dincolo de motivele care vă determină să fie mergeți la magazin, decizia de cumpărare poate fi luată înainte de a ajunge, fie datorită produselor văzute în magazinul online, fie recomandărilor sau comentariilor de pe rețelele sociale, unde ați văzut un material interesant despre un anumit produs, fie poate pentru că aveți nevoie de un anumit produs și decideți să-l cumpărați.


Cu toate acestea, specialiștii în marketing spun că aproximativ 80% din deciziile de cumpărare se iau la magazin, ceea ce ridică următoarea întrebare: ce factori influențează decizia de cumpărare, conform cumpărătorului, deja definit?


Conform studiilor de retail realizate de-a lungul timpului, se pare că există 10 motive principale care determină schimbarea sau decizia finală de cumpărare.


Reduceri


În topul listei, reducerile de diferite tipuri sunt cel mai influent motiv pentru cumpărătorii din diferite părți ale lumii.


Oferte


Celebrul 2 × 1 sau binecunoscutul 3 × 2, de exemplu, este al doilea motiv pentru care consumatorul își poate modifica decizia când deja se află în magazin.


Cantitate mai mare pentru același preț


Acest factor poate ocupa locul al treilea, deoarece pentru mulți clienți ai unui comerciant de retail, faptul că un brand oferă mai multe produse la același preț este un motiv excelent pentru a continua cumpărături din acel magazin și pentru a cumpăra mai mult.


Un preț mai bun oferit de un alt brand


Acesta este un motiv puternic pentru a schimba brandurile, deoarece de multe ori cumpărătorul încearcă să economisească cât mai mult posibil și dacă acest lucru necesită o schimbare, o înlocuire a unui brand cu un altul cu prețuri mai mici, desigur, cu plăcere.


Articol promoțional


Punerea la dispoziția clienților a unor produse promoționale favorizează nu numai renunțarea la un anumit brand, ci, de asemenea, îi determină să cumpere mai multe articole de la brandul nou pentru a descoperi mai multe informații despre el și despre produsele sale.


Testarea produsului


Binecunoscutul proces de testare a produsului, denumit și sampling (mostră), este o strategie care, însoțită de un bun promotor, poate influența decisiv decizia de cumpărare finală. Este o strategie de marketing des folosită în marile magazine, mai ales. Este una despre care putem spune că funcționează de cele mai multe ori.


Aranjarea produselor pe raft


Existența unui stoc suficient pe raft, disponibilitatea produsului, înălțimea corespunzătoare, expunerea corespunzătoare a produselor pe rafturi constituie o modalitate bună de a atrage clienții și de a-i face să devină interesați de anumite produse și să le cumpere.


De asemenea, pentru buna organizare a produselor pe rafturi este important ca acestea să fie de bună calitate. Din acest motiv, obiectivul echipei Rafturi Metalice de la A la Z este să ofere celor interesați, rafturi metalice pentru magazin, de cea mai bună calitate.


Oricine intră în magazinul nostru online are șansa de a achiziționa diverse tipuri de rafturi metalice potrivite pentru diferite tipuri de magazine.


Evidențierea brandului


Este înțeleasă ca o tombolă, concurs, printre alte acțiuni care îl motivează pe cumpărător să cumpere un produs de la un anumit brand, pe care, probabil, nu îl luase în considerare. Acest factor are o putere destul de mare de influență.


Promoteri


Existența unui personal bine instruit, empatic și informat, capabil să clarifice îndoielile pe care de cumpărătorul le are față de un produs, capabil să trezească interesul clientului pentru un anumit brand, de a-l prezenta acestuia sau de a-i permite să-l guste, este o altă sarcină pe care promotorii trebuie să o îndeplinească pentru a schimba decizia de cumpărare a clientului de la un moment la altul.


Alte motive


Factori precum prezentarea produsului, designul ambalajelor, materialele promoționale care întăresc comunicarea brand-ului, disponibilitatea etc., reprezintă alte motive pentru care cumpărătorul își poate schimba decizia de cumpărare când se află deja în magazin.
 

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum