Dată: 13 Septembrie 2019
Oamenilor le place să mănânce afară atunci când își fac cumpărăturile pentru că în timpul orelor lungi petrecute prin magazine obosesc, iar servirea mesei la un stand special amenajat pentru asta le oferă posibilitatea de a se odihni puțin.
De asemenea, atunci când simt miros de mâncare li se face poftă și nu ezită să-și satisfacă pofta, mai ales dacă știu că acasă oricum nu au nimic pregătit. În plus, profită de mai mult timp petrecut cu familia.
În prezent, consumul de produse alimentare în afara locuinței a devenit din ce în ce mai popular. Avantajele pe care centrele comerciale și supermarketurile le oferă reciproc sunt cu adevărat interesante. Aceste spații mici sunt o alternativă excelentă pentru promovarea și menținerea unui brand.
Potrivit unui sondaj realizat de Fenalco (Federația Națională a Comercianților din Columbia), 89% dintre columbieni consideră că mâncarea este unul dintre motivele care îi determină să viziteze un centru comercial sau supermarket. Acest lucru înseamnă, mai simplu spus, că micile standuri unde clienții pot servi masa reprezintă una dintre cele mai importante axe ale acestor unități.
Consumul în locațiile de tip fast-food situate în centrele comerciale reprezintă un procent destul de mare din vânzări. Pentru experți, standurile unde se poate mânca sunt vitale în structura centrelor comerciale. Aproape toate devin un spațiu sau punct de întâlnire. Într-un mall oamenii pot găsi tot felul de zone, iar alimentele joacă un rol esențial, pe lângă generarea de avantaje economice importante.
Cu alte cuvinte, oamenii caută un loc în care găsesc totul în același punct: securitate, liniște și, desigur, satisfacția unei nevoi de bază cum ar fi hrana.
Crearea unui stand unde se poate servi masa, în cadrul unui centru comercial sau al unui supermarket, permite atragerea unui număr mare de consumatori care se află în căutarea unui loc de relaxare. După o zi întreagă la cumpărături, aceste spații mici unde pot mânca tot ceea ce poate nu mănâncă acasă, sunt foarte binevenite.
Pe de altă parte, le oferă consumatorilor posibilitatea de a nu-și întrerupe programul de shopping în caz că le este foame. Pur și simplu își aleg ce vor să mânânce, achită consumația pe loc și servesc masa în magazin.
Simplu și rapid, consumatorii își potolesc foamea, iar apoi își pot continua runda de cumpărături circulând printre rafturile pe care sunt expuse în mod atractiv produse care mai de care mai interesante.
Aceste standuri fac parte dintr-un plan favorit al multor persoane care merg în centrele comerciale, se plimbă prin ele cât vor și mănâncă la sfârșitul zilei. Ele au devenit o oportunitate de a economisi timp și uneori bani. În plus, oferă consumatorilor posibilitatea de a petrece timp de calitate nu doar alături de familie și prieteni, ci și de cunoștințele pe care le pot întâlni pur întâmplător în magazin.
Deoarece centrele comerciale și supermarketurile din cadrul acestora sunt locuri pentru desfășurarea multor activități și pentru a satisface diverse nevoi, aceste tipuri de standuri s-au transformat în locuri potrivite pentru toată lumea, dând posibilitatea oamenilor să-și satisfacă diverse nevoi atunci când merg la cumpărături.
Acesta este motivul pentru care mâncarea devine un punct conjuctural și permite antreprenorilor să-și dezvolte potențialul în locuri unde oamenii se adună să se întâlnească, să înceapă un tur prin magazine, să se pregătească pentru a face mici cumpărături, pentru a stabili o ieșire la cinema. Aceste locuri despre care vorbim sunt mici standuri care atrag oamenii din diferite motive.
Tuturor ne plac locurile în care se vând diverse produse pe care le putem servi în magazin. Ne plac fiindcă ne oferă posibilitatea de a alege între diferite sortimente de mâncare. Și cum pofta-i mare, mereu profităm de preparatele ce ni se oferă, în timp ce ne odihnim puțin, înainte de a începe o nouă sesiune de cumpărături.
După cum se poate observa, deși pot părea lipsite de importanță, astea au o importanță mare dacă avem în vedere faptul că ne oferă posibilitatea de a continua cumpărăturile, contribuind astfel la creșterea vânzărilor diferitelor branduri.
Importanța lor este aproape la fel de mare ca cea a rafturilor pe care sunt expuse produsele într-un magazin. Nu se poate ignora faptul că rafturile joacă un rol esențial în amaenajarea eficientă a unui magazin. Fără o expunere corespunzătoare a produselor pe rafturi, șansa transformării celor care intră în magazin în clienți fideli este mică.
Din acest motiv, echipa Rafturi Metalice de la A la Z pune la dispoziția tuturor celor interesați o gamă variată de rafturi metalice pentru magazin, de cea mai bună calitate, pentru organizarea corespunzătoare a oricărui tip de magazin.
Adaugă comentariu