Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Vânzări sezoniere: cum poate avea un brand succes pe tot parcursul anului, vânzând șase luni pe an

Vânzări sezoniere: cum poate avea un brand succes pe tot parcursul anului,  vânzând șase luni pe an


Dacă există o genă antreprenorială, fără nicio îndoială surorile Lisa Kalberer și Allison Hottinger o au.

Aceste două surori au început propria afacere creând marsupii pentru copii, nebănuind că acesta va fi un prim pas către un brand de succes.

Ceea ce inițial a părut doar un hobby, a avut un real succes. Dar adevărata lor afacere de retail este The Giving Manger, un brand cu clienți loiali și un singur produs. În plus, acest produs se cerere doar o dată pe an.

În acest articol, vă vom dezvălui cum au succes aceste două surori având în vedere că realizează vânzări sezoniere și cum puteți avea succes ca retaileri ținând cont de ceea ce au făcut acestea.

The Giving Manger

Giving Manger a început datorită faptului că aceste două surori iubesc foarte mult sezonul sărbătorilor de iarnă, le plac Crăciunul și tradițiile.

Allison Hottinger a început o tradiție în casa ei - asamblarea unei mici iesle împreună cu familie, inspirată de o veche tradiție din Europa de Est.

După ce a creat-o într-un an, foarte multe persoane i-au pus tot felul de întrebări despre asta. Astfel, ea s-a gândit că este posibil ca foarte mulți oameni să-și dorească să aibă o astfel de iesle acasă. I-a spus acest lucru surorii ei și au început să pună în aplicare ideea.

Allison Hottinger a început să scrie povestea care însoțește ieslea, sora sa a început să proiecteze ieslea și au decis să facă o campanie Kickstarter (platforma de crowdfundinding) reușind să obțină finanțare în două zile.

Campania lor de succes Kickstarter din 2015 a dovedit că există o piață pentru acest tip de produse de sezon. Fiecare kit conține o iesle din lemn, un pachet de paie, un bebeluș reprezentându-l pe Iisus și o carte. Acestea și-au propus ca acest kit să stârnească o nouă tradiție de Crăciun.

Șase luni mai târziu, mostrele lor au prins viață, și-au creat materialele publicitare și au pus bazele unei afaceri de retail înfloritoare.

Puterea unei povești de brand

Care este secretul succesului unei campanii finanțate în două zile și fără promovare plătită? O poveste autentică de brand.

Multe tradiții de sărbători gravitează în jurul unui comportament bun, răsplătit cu cadouri. Kalberer și Hottinger au dorit să creeze o tradiție în propriile familii, care înseamnă mai mult decât atât - și apoi au vrut să o împărtășească, astfel încât și alte familii să poată crea amintiri semnificative.

Unii oameni cu adevărat influenți pe piață le-au descoperit doar datorită campaniei Kickstarter. Le-a plăcut ideea și au început să spună și altora despre ea.

Consumatorii din toată țara au auzit despre The Giving Manger, dar a fost vorba de o creștere organică - nu plătită.

Allison Kalberer a afirmat că este foarte distractiv să le oferi oamenilor ceva care să schimbe puțin Crăciunul pentru ei. Este și un subiect constant de conversație în perioada vacanței în rândul familiei.

Cum au gestionat vânzarea sezonieră

Având în vedere că afacerea s-a dezvoltat rapid, gestionarea unei creșteri rapide nu este ușoară pentru niciun retailer, dar este ceea ce cu toți își doresc. Kalberer și Hottinger și-au dezvoltat afacerea în mod organic și au evitat să investească mai mult decât și-au putut permite.

Dacă produsul se epuizează, nu-și fac probleme. Clienții trebuie să aștepte până anul viitor dacă nu au achiziționat unul la timp. Acestea merg pe principiul mai bine le cumpărați atunci când le vedeți, sau altfel riscați să le pierdeți.

Acest model de vânzare sezonier funcționează în beneficiul lor, dar are și provocări unice. Surorile muncesc intens în timpul sezonului lor încărcat. Surprinzător, Allison Kalberer spune că sezonul aglomerat este din ianuarie până în iunie, în această perioadă muncind mult pentru pregătirea produselor pe care le vând en-gros. Din august până în decembrie, se ocupă de vânzarea cu amănuntul și au grijă de angrosiștii lor, îndeplinându-le cererile.

După cum puteți observa, se poate avea succes chiar și vânzând un singur produs pe an. Afacerea acestor două surori poate fi un bun exemplu pentru toți cei care vor să-și deschidă o mică afacere.

De exemplu, puteți vă deschideți un magazin tot cu produse legate de Crăciun. Puteți face produse handmade pentru această minunată sărbătoare. Puteți crea girlande, globuri, figurine etc. Vă închiriați un spațiu, pe care îl amenajați rapid cu ajutorul câtorva rafturi metalice. Acesta poate fi și folosit și pe post de atelier în restul anului.

În prezent, există o gamă largă de rafturi din care puteți alege. Dacă veți lua legătura cu noi, cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, veți descoperi că rafturile pe care noi le punem la dispoziția clienților noștri sunt potrivite pentru orice spațiu comercial.

Vă putem pune la dispoziție rafturi metalice de perete, modulare, foarte rezistente în timp și personalizabile cu ajutorul diferitelor tipuri de elemente. De asemenea, vă putem gondole (rafturi metalice de mijloc). Dacă veți expune produsele pe acest tip de rafturi veți putea capta atenția clienților.

Pe lângă acestea, specialiștii noștri vă pot oferi cele mai bune sfaturi privind amanajarea magazinului astfel încât experiența clienților să fie una cât mai plăcută. În felul acesta ei vor povesti și celorlalți despre voi.

Poate fi greu de crezut că puteți avea succes tot anul doar vânzând un anumit produs sau anumite produse într-o anumită perioadă a anului, dar până nu încercați nu vă puteți bucura de ceea ce vă doriți.

Așadar, puneți-vă în aplicare ideea, creați o poveste de brand, creați un bun plan de marketing, obțineți finanțare și treceți la treabă. Chiar dacă proiectul Kickstarter nu poate teoretic fi lansat din România, există proiecte românești lansate pe această platformă. Căutați informații și veți descoperi cum trebuie să procedați.

Ce mai puteți face pentru a avea succes?

- Lăsați-vă clienții și succesul să vă ghideze creșterea;

- Folosiți-vă magazinul ca o armă. Transformați-l într-o poveste. Faceți-i pe clienți să nu-și dorească să mai iasă din magazin. Să aibă impresia că au intrat într-o lume de poveste.

- Creați și mențineți o legătură foarte bună cu furnizorii de materie primă;

- Puneți accent pe modul de împachetare a produsului.

Nouă, celor de Rafturi Metalice de la A la Z, nu ne rămâne decât să vă urăm succes și să vă spunem că ne dorim să contribuim la acest succes prin oferirea produselor și sfaturilor necesare legate de amenajarea magazinului.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum