Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Idei de campanie de promovare pentru a stimula vânzările de sărbători

Idei de campanie de promovare pentru a stimula vânzările de sărbători


Sărbătorile se apropie cu pași repezi, dacă vreți să atrageți clienții, puteți apela la modalități mai creative, personalizate în funcție de client, care vă vor promova magazinul, fără un buget foarte mare.

Iată doar câteva idei care au funcționat pentru retaileri în trecut, pe care le puteți aplica de sărbători în propriul magazin.

Împachetați produsele în cutii cadou
În perioada sărbătorilor, cumpărătorii își doresc să găsească articole unicat, gata împachetate pentru a le oferi celor dragi. Așadar, de ce să nu le oferiți ceea ce își doresc?

Puteți ambala cele mai vândute articole, le puteți așeza în cutii cadou frumos proiectate, în hârtie de ambalaj cu motive de Crăciun, de exemplu. Cheia este să vă asigurați că ambalajul este suficient de interesant pentru ca cel care vede cadoul să și-l dorească așa cum este.

Potrivit unui articol apărut în Journal of Psychology & Marketing, consumatorii care văd ambalaje frumoase au o activitate cerebrală mai intensă decât în cazul în care văd ambalaje neutre, întrucât se pare că ambalarea atractivă provoacă o activitate în secțiunile creierului legate de recompense.

Ambalajul produsului are o influență puternică asupra modului în care îl privim și ar trebui apreciat și mai mult în perioada sărbătorilor.

De exemplu, puteți folosi cutii de cadouri pentru a ambala de la patru până la cinci articole populare din magazin. Puteți ușura misiunea clienților privind alegerea de cadouri, alegând pentru ei cele mai bune, frumoase și utile produse din magazin.

Creați un videoclip inteligent de sărbători

Un videoclip captivant vă poate face brandul să iasă în evidență. Un buget mic și o minte creativă pot parcurge un drum lung atunci când vă promovați magazinul, așa că dacă videoclipul vostru are suficient umor sau este suficient de inteligent și promovează brandul, puteți spune că aveți rețeta unui videoclip distribuit de multă lume.

Nu aveți nevoie de un buget mare pentru videoclipuri pentru a avea parte de vizualizări (gândiți-vă la toate videoclipurile cu pisici și copii). Concentrați-vă pe ideea pe care încercați să o transmiteți și pe publicul dvs., iar videoclipul va fi perfect.

Creați conținut valoros cu privire la produsele din magazin

Una dintre cele mai bune metode de a vinde este de a crea conținut valoros cu privire la produsul (produsele) din magazin. Vă puteți încuraja clienții să distribuie postări de blog, articole, postări pe rețelele de socializare și e-mailuri în mod organic, oferindu-le conținut pe care îl pot utiliza efectiv.

Fie că este vorba de modalități diferite de a pregăti cămara pentru iarnă, de modalități creative de a decora un apartament cu produse de decor din magazin, le puteți face clienților cunoștință cu produsele dvs. înainte de a le oferi spre vânzare.

Compania americană de cercetare și consultanță globală, Forrester Research oferă patru sfaturi pentru utilizarea eficientă a conținutului pentru construirea brandului:

- Puneți accent pe conținutul de brand

-Conectați-vă la consumatori în context

-Creați valoare vizibilă prin conținut

-Măsurați și optimizați în mod continuu rezultatele

Folosiți-vă de rafturi pentru a scoate în evidență produsele

Pe lângă exemplele de mai sus, o bună idee prin care vă puteți scoate în evidență produsele pentru a-i determina pe consumatori să le cumpere, este folosirea unor rafturi de calitate.

De exemplu, dacă plănuiți să comercializați în această perioadă produse pentru Crăciun, pentru a atrage atenția asupra lor, așezați-le pe rafturi de mijloc (gondele). Un astfel de raft îl puteți amplasa chiar în apropierea casei de marcat.

De ce vă recomandăm gondole? Fiindcă aceste tipuri de rafturi metalice pentru magazin vă permit să expuneți produsele astfel încât să atrageți atenția clienților asupra lor. În plus, aceste rafturi sunt potrivite pentru orice spațiu comercial, indiferent de mărimea sa. Au o capacitate mare de susținere, sunt modulare, pot fi personalizate în funcție de nevoi.

Pe ele puteți așeza cutiile cu cadouri gata pregătite pentru cei care trebuie cumpere un cadou urgent și au nu știu ce, fie pentru toți cei care preferă să cumpere produse gata ambalate.

Pe de altă parte, amplasând gondola cu astfel de produse în apropierea casei de marcat sau alături de produse cu cerere ridicată, le puteți transforma în cumpărături din impuls. Cine poate rezista în perioada sărbătorilor unui cadou frumos ambalat?

În cele din urmă, doar începeți să puneți în practică ideea avută

Nu este necesar să aveți un buget mare pentru a concura cu marii retaileri. Cum mai sunt doar câteva săptămâni până la sărbători puteți opta pentru oricare din exemplele de mai sus (cu buget mic) pentru a vă pregăti pentru cea mai aglomerată a anului. De asemenea, le puteți combina sau folosi ca sursă de inspirație.

Noi, cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, suntem pregătiți să vă oferim rafturile de care aveți nevoie pentru atingerea obiectivului, împreună cu cele mai bune sfaturi privind amenajarea magazinului.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum