Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Cumpărături de sărbători: modul în care retailerii pot satisface cumpărătorii care caută idei de cadouri de ultimă oră


În calitate de retaileri, cumpărăturile din preajma sărbătorilor pot să vă surprindă - așa cum îi pot surprinde și pe clienți. Sărbătorile de sfârșit de an nu ne îngreunează pregătirea și nici nu ne oferă timp insuficient pentru a finaliza cumpărăturile necesare pentru sezon.

Cu toate acestea, în fiecare an apar o grămadă de cumpărători de sărbători disperați să găsească idei de cadouri de ultimă oră în ultimele zile înainte de marea sărbătoare. Nu avem nimic de comentat, tuturor li se poate întâmpla asta.

Cumpărătorii din preajma sărbătorilor trebuie să-și facă timp pentru a cumpăra cadouri de ultimă oră și alte articole pentru Crăciun. Alții așteaptă intenționat până în ultimele zile, cu scopul de a face cumpărături strategice.

Nu trebuie să vă intereseze de ce oamenii apar la sfârșitul sezonului de cumpărături pentru Crăciun pentru a achiziționa un cadou sau două. Tot ce trebuie să știți este că mulți se vor grăbi să facă cumpărături de ultimă oră.

Mulți dintre cumpărători vor aștepta până în ultimele 10 zile înainte de Crăciun pentru a cumpăra cadouri. Vă puteți pregăti de pe-acum pentru a vă asigura că aceștia găsesc ceea ce au nevoie în magazinul dvs.

Orice lucru pe care îl puteți face ca vânzător cu amănuntul pentru a satisface clienții blocați care încearcă să facă ceva să funcționeze în ultimul moment posibil, va fi un lucru bun. Oferirea de idei de cadou de ultimă oră le va fi de mare ajutor.

Dacă nu știți de unde să începeți, implementați aceste sugestii pentru a vă ajuta să vă construiți reputația unui retailer de încredere pentru cumpărătorul de ultimă oră.

Țineți magazinul deschis până mai târziu

Vedeți des case de marcat aglomerate în timpul sezonului de cumpărături pentru Crăciun, chiar și la cinci minute de la închidere? Luați în considerare ținerea magazinului deschis până mai târziu.

Acesta este cel mai ușor pas pe care îl puteți face pentru a ajuta clienții de ultimă oră. Pur și simplu oferiți-le mai mult timp pentru a explora magazinul și face cumpărături. Acest lucru îi poate ajuta să găsească cadouri de ultimă oră.

Iată câteva alte modalități simple de a vă bucura de cumpărătorii de ultimă oră care intră în magazinul dvs.:

Echipați angajații cu sisteme POS. Acest lucru vă permite să serviți mai mulți clienți fără să ocupați spațiul cu case de marcat suplimentare de care nu aveți nevoie în celelalte perioade din an.

Oferiți angajaților existenți mai multe ore sau angajați personal part-time. Trebuie să mențineți experiența de cumpărături cât mai eficientă și plăcută pentru cumpărători - iar personalul puțin nu va face decât să crească nivelul de stres și frustrare al clienților. Dacă înregistrați o creștere a traficului și a vânzărilor în preajma sărbătorilor, angajați personal sezonier.

Creați o stație de ambalare cadouri gratuită. Când clienții știu că pot cumpăra un cadou de ultimă oră gata ambalat din magazinul dvs, este posibil să-i încurajați să cumpere de la dvs. datorită confortului oferit.

Oferiți carduri cadou ușor accesibile

Cumpărătorii de ultimă oră din perioada sărbătorilor este posibil să nu își dorească să petreacă ore întregi căutând cadoul perfect pentru fiecare prieten și coleg. Cardurile cadou sunt idei ideale de cadou de ultimă oră, deoarece oferă o soluție rapidă și fiabilă pentru clienții care doresc să achiziționeze ceva, dar nu știu exact ce.

Puneți carduri cadou chiar la casele de marcat din magazinul dvs., unde sunt ușor de găsit de cei care se grăbesc.

Cutiile sau plicurile bine făcute pot încuraja cumpărătorii să cumpere un card, întrucât fac cardul un cadou mai real. Este un detaliu mic, dar unul care are un impact mai mare decât cardul cadou neambalat.

Trasformați-vă marketingul într-un element de ajutor pentru cumpărătorii de ultimă oră din perioada sărbătorilor

Vă puteți promova afacerea și vă puteți ajuta clienții creând materialele de marketing în funcție de nevoi și termenele limită de sărbători. Trimiteți clienților e-mailuri care conțin informații despre magazin și liste de dorințe pentru persoanele care ar putea cumpăra de la dvs. pentru părinți, șefi, prieteni etc.

De asemenea, puteți trimite mementouri prin e-mail, aplicații sau poștă directă, cu numărătoarea inversă care marchează zilele până la sărbătorile importante. Asociați-le cu promoții speciale, oferte sau cupoane de vacanță pentru a încuraja clienții să cumpere cadouri de ultimă oră.

Atrageți atenția clienților cu informații utile despre cum și de unde pot cumpăra rapid cadouri de ultimă oră. Nu există o modalitate mai bună de a vinde decât de a fi de ajutor într-o perioadă în care cei mai mulți dintre noi avem nevoie de tot ajutorul pe care îl putem primi.

Pentru a vă organiza cât mai bine în această perioadă extrem de aglomerată, noi, cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, venim în ajutorul dvs. cu o idee privind modul de organizare a magazinului.

Pentru a crește vânzările în această perioadă, vă recomandăm să vă așezați produsele specifice sărbătorilor de iarnă pe rafturi metalice care atrag atenția clienților în momentul în care pășesc în magazin.

Dacă rafturile din magazinul dvs. au ceva vechime, le puteți înlocui cu unele din oferta noastră. Vă punem la dispoziție rafturi de mijloc (gondele), rafturi de perete, printre altele.

Fiind realizate din materiale de cea mai bună calitate, sunt rezistente în timp și vă permit să le personalizați prin adăugarea de elemente diverse. Acestea vă vor permite să expuneți produsele astfel încât să fie vizibile tuturor celor care intră în magazin, determinându-i să le cumpere chiar dacă poate nu aveau de gând. Așadar, contactați-ne pentru vă ajuta să vă satisfaceți pe deplin cumpărătorii.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum