Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Cum să-i transformați pe cumpărătorii sezonieri în clienți permanenți


Se spune că timpul înseamnă bani. În perioada sărbătorilor în special, retailerii fac bani într-o perioadă foarte scurtă de timp.

Perioada dintre Moș Nicolae și Crăciun reprezintă un procent mare din vânzările anuale pentru majoritatea retailerilor. Și, deși vânzările mari din această perioadă sunt un lucru minunat, transformarea acelor cumpărători în clienți fideli pe tot parcursul anului poate fi o provocare. În acest articol vă vom oferi câteva idei în acest sens.

Profitați la maxim de e-mail

Marketingul prin email este încă unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing pe care le puteți utiliza. Este convenabil, accesibil, iar rata de răspuns este de cinci ori mai bună decât în cazul e-mailului direct și de 25 de ori mai bună decât cea a anunțurilor banner. Dar este important să captați informațiile despre clienți de la prima achiziție, astfel încât să puteți păstra legătura.

Primul dvs. e-mail poate fi pur și simplu o mulțumire trimisă la o zi sau două după finalizarea comenzii. E-mailurile de mulțumire produc rate de până la 42%, cu o rată medie de conversie de 10%. Faceți-le cunoscut brandul și trimiteți-le mesaje, astfel încât să vă puteți diferenția de concurență. Asigurați-vă că vă încurajați cumpărătorii de sezon să vă viziteze magazinul și să efectueze o achiziție folosind un cupon de reducere inclus, cu o dată de expirare limită, pentru a evoca un sentiment de urgență.

E-mailul dvs. de mulțumire nu trebuie să fie foarte lung- cel mai important este să vă comunicați mesajul clar și să încurajați clienții să continue să cumpere de la dvs.

Tot mai multe e-mailuri

După e-mailul de mulțumire inițial pentru a încuraja clienții să cumpere la dvs., transmiteți-le informații utile pentru ei. Includeți lucruri precum postări utile legate de nișa dvs., conținut distractiv, care poate fi distribuit și / sau link-uri legate de nișa dvs., pe care cumpărătorii le-ar găsi interesante. Consumatorii ar putea considera pozitiv un brand dacă le-ar oferi conținut mai valoros, mai interesant sau mai relevant, așa că iată șansa dvs.

Acest lucru se poate realiza și prin utilizarea exclusivității. Dacă urmează promoții importante, încercați să le faceți cunoscute „în exclusivitate” cumpărătorilor dvs. sezonieri mai întâi, astfel încât să aibă acces din timp la noi promoții sau oferte sezoniere.

De asemenea, puteți oferi reduceri clienților care au făcut cumpărături de la dvs. în perioada sărbătorilor. Se vor simți apreciați, iar ideea este să-i determinați să cumpere din nou și să devină clienți fideli ai brandului dvs.

Oferți-le produse la ofertă sau gratuite

Dacă există un lucru care îi va readuce pe cumpărători în magazinul dvs., este posibilitatea ca aceștia să obțină ceva gratuit sau la reducere. O mică reducere poate parcurge un drum lung în convertirea unui client unic într-unul fidel pe viață.

Oferiți-le o broșură, un cupon, un mic articol gratuit sau o sacoșă de cumpărături pentru a genera vânzări după sărbători. Oferirea unui cupon de reducere pentru următoarea lor achiziție este o modalitate excelentă de a determin clienții să revină în magazin.

Folosiți rețelele social media

O modalitate excelentă de a atrage cumpărătorii sezonieri prin alte mijloace în afară de e-mail și site este să profitați de social media. Majoritatea adulților online cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani urmăresc cel mai probabil un brand prin intermediul rețelelor de socializare, iar majoritatea consumatorilor care au avut o experiență bună pe rețelele de socializare în legătură cu un brand este posibil să îl recomande altora.

Dacă aveți cont pe Facebook (și ar trebui să aveți cont pe Facebook) - o strategie eficientă este să folosiți audiența personalizată. Anunțurile de tip retargeting către acei clienți sezonieri pot fi un mod ieftin, dar eficient, de implicare a clienților care au vizitat site-ul, au văzut oferte, apoi au decis să vă viziteze magazinul pentru a face diverse achiziții.

De asemenea, puteți utiliza canalele dvs. de socializare pentru a face publicitate produselor noi, pentru a anunța oferte exclusive, pentru a oferi reduceri pentru implicare sau pentru a arăta pur și simplu că doriți părerea lor despre produsul dvs.

Amenajați-vă cât mai atractiv magazinul

Pentru a atrage atenția clienților nu este suficient să oferiți diverse produse gratuite, diverse reduceri sau să folosiți rețelele de socializare sau alte mijloace pentru a vă promova afacerea.

Aspectul magazinului joacă, de asemenea, un rol extrem de important în crearea unei bune impresii clienților. Cu toții știm că prima impresie contează întotdeauna. Din acest motiv, este foarte important să faceți o impresie bună clienților din prima clipă în care observă vitrina magazinului dvs. care, atunci când o privesc, îi poartă într-o minunată poveste de iarnă.

Acest lucru îi determină să intre în magazin, unde povestea continuă. Pe rafturile metalice cu un design elegant sunt așezate diverse produse, fie speciale pentru Crăciun, fie produse obișnuite.

Ele ies în evidență imediat, fiindcă sunt aranjate strategic pe gondole rezistente, modulare, personalizate cu diverse elemente în funcție de produsele care au fost așezate pe ele. Dorind să descopere elementele văzute în vitrină, cele care fac parte din povestea de iarnă, clienții se plimbă printre rafturile care îi îndeamnă să aleagă produse care mai de care mai interesante. Clienții cumpără, nu se pot abține, le place în poveste, le plac lucrurile de care au parte, le plătesc rapid, ies din magazin fericiți, știind că vor reveni și cu altă ocazie să descopere, de ce nu, o altă poveste.

Așadar, creați o poveste. Noi, cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, vă vom oferi baza pe care veți construi povestea, vă vom oferi rafturi metalice pentru magazin precum gondole, rafturi de perete, rafturi metalice legume fructe, printre altele. Vom spune povestea unei afaceri de succes și a unor clienți permanenți împreună cu dvs.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum