Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Designul magazinului și influența sa în decizia de cumpărare

Designul magazinului și influența sa în decizia de cumpărare

Cu un consumator hiper-conectat, trebuie să fiți atenți la toate canalele, să fiți prezenți pe internet, să vă ocupați de profilurile de pe rețelele de socializare sau să utilizați email marketing. Dar nu uitați de magazinul fizic. Acesta trebuie să fie acel spațiu magic în care clienții intră în contact direct cu brandul dvs., cu produsele dvs., cu echipamentele dvs. și în final cumpără. Puteți și ar trebui să fiți activi pe internet pentru a atrage clienții sau pentru a menține o relație cu aceștia, însă momentul adevărului va fi atunci când acești clienți ajung în magazinul fizic.

Conform unor studii, cele mai multe decizii de cumpărare sunt luate în magazin. Multe companii de retail investesc timp și efort în atragerea clienților prin intermediul mass-mediei digitale, uitând că acești clienți se pot simți dezamăgiți când ajung la magazin: nu găsesc ceea ce caută, nu se ocupă nimeni de ei la nevoie, nu există suficiente informații, există coadă mare la casa de marcat... ei bine, nu trăiesc experiența pe care le-ați promis-o.

Deci, cum puteți lucra la designul ideal al magazinului?

Magazinul cu autoservire

Mulți dintre clienți cumpără deja online și o fac singuri. Adică sunt obișnuiți să caute, să compare și chiar să personalizeze. Magazinul vostru trebuie să fie proiectat și să aibă instrumente care să faciliteze autoservirea. Pentru aceasta trebuie să apelați nu numai la comunicare în magazin, ci și la tehnologie. De la un cod QR de pe eticheta produsului până la case de probă inteligente

Forța voastră: sunteți oameni

Dar ceea ce vă deosebește cu adevărat de un magazin online (cel puțin deocamdată) este umanitatea. Sunteți oameni, încântați să vă ajutați clienții să afle despre produsul și serviciul pe care îl oferiți, vă conectați la nevoile lor, le înțelegeți și le rezolvați. O echipă pregătită și motivată este esențială în orice magazin. Fiecare vânzător trebuie să știe că poate fi de ajutor și că poate facilita deciziile de cumpărare.

Magazin confortabil

Atunci când vă ocupați de magazinul dvs, nu trebuie să uitați procesele de lucru. Tot ceea ce facilitează munca dvs. va avea un impact asupra productivității și satisfacției clienților. O atenție deosebită trebuie acordată: zonelor de depozitare, proceselor de recepție a comenzilor, conservării alimentelor proaspete, curățării, aprovizionării cu marfă ... Dacă afacerea dvs. nu funcționează bine în interior, clientul va percepe acest lucru mai devreme sau mai târziu.

Merchandising

A vorbi despre designul magazinului înseamnă a vorbi despre merchandising. Tehnicile de marketing la magazin vă vor permite să îmbunătățiți conversia, adică să creșteți procentul de persoane care cumpără în magazin (în raport cu cei care intră sau trec prin fața vitrinei magazinului). Așadar, înainte de design, trebuie să începeți cu un plan bun de implementare a sortimentelor și să nu uitați de merchandising-ul vizual.

Generator de experiență în magazin

O experiență bună de cumpărături este construită și pe baza designului. Există multe elemente care influențează această experiență: de la etapele anterioare pe care clientul le face pe internet până la atenția pe care i-o acordați la sosirea în magazin sau la casa de marcat, fără a uita de post- vânzare.

Înainte de a vă ocupa de design, trebuie să știți cum doriți să fie „calea” pe care clientul merge... de la intrarea în magazin până la plecare, cum va avea contact cu produsele, cum va vedea sau experimenta ... Stabiliți clar tipul de experiență pe care doriți să-l oferiți și să-l proiectați. Acesta este un pas anterior designului ideal pentru magazin.

Brandul, protagonistul magazinului

Brandul trebuie să fie protagonistul magazinului. Acest design al experienței trebuie să poarte semnătura dvs.: de la sacoșe și panouri interioare la modul dvs. de comunicare cu clienții. În magazin trebuie să arătați cum sunteți și de ce clienții ar trebui să cumpere din magazinul dvs. În realizarea unui design frumos trebuie să țineți cont de brand.

Transformarea digitală

Digitalizarea a ajuns și la magazinul de retail și poate fi de mare ajutor în deciziile de cumpărare, mai ales că aveți de-a face cu un client obișnuit să folosească tehnologia. Veți facilita aceste alegeri pentru clienții dvs. prin intermediul tehnologiei instalate în magazin. În funcție de sectorul dvs., o tehnologie sau alta va fi mai mult sau mai puțin adecvată: balize, semnalizare digitală, ecrane interactive, realitate virtuală ... Toate acestea sunt concepute pentru a se integra în mod natural în proiectul dvs. de design al magazinului.

Cum realizați designul afacerii dvs.? Știți cum ar trebui să arate magazinul dvs. pentru a vinde mai mult?

Dacă aveți nevoie de sfaturi privind amenajarea magazinului, specialiștii de la Rafturi Metalice de la A la Z vă stau oricând la dispoziție cu cele mai bune sfaturi. De asemenea, vă oferă și o gamă largă de rafturi metalice pentru magazin capabile să reziste în timp și să dea magazinului un aspect deosebit, care atrage clienții și îi determină să-l exploreze, iar în final să cumpere.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum