Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Sfaturi pentru atragerea clienților prin intermediul designului

Când vă cunoașteți clienții, știți mai multe despre nevoile, frustrările și bucuriile lor. Prin urmare, trebuie să vă faceți magazinul să se conecteze cu ei, să le treziți emoțiile, să-i faceți să se îndrăgostească de el: investiți în designul magazinului.

În era digitalizării, este normal ca mulți comercianți să-și concentreze o mare parte din eforturile lor pe internet. Nu există nicio îndoială, afacerea dvs. trebuie să fie pe internet. Dar fiți atenți, nu cu prețul uitării importanței magazinului dvs. fizic, pentru că este locul unde vindeți, unde are loc mult așteptata „convertire”.

Un design bun este o investiție. Nu există afacere care să nu-și fi mărit vânzările după ce a investit într-un design bine realizat: o nouă identitate corporativă, vitrine profesionale, o nouă abordare a iluminatului etc. Desigur, orice proiect referitor la design trebuie să se bazeze pe cunoașterea clienților.

Identitatea brandului în comerț

Înainte de a vă ocupa de design, gândiți-vă la brandul dvs. Ce fel de clienți vizează? Ce le oferă? Care sunt valorile dvs. ca și companie și cum le veți transmite prin design? Pe scurt, care este strategia dvs. de afaceri? Pentru ca echipa de design să facă o treabă bună în conceperea identității dvs. corporative, trebuie să vă înțeleagă strategia și să știe cum să o transmită.

Nu este vorba doar de proiectarea unui logo. Identitatea dvs. trebuie să fie prezentă în întregul magazin: panouri, sacoșe, etichete, hârtia de ambalat, ambalaj, semnalizare interioară...și, desigur, și pe internet: profiluri pe rețelele de socializare, publicații, site-uri ... Și fiecare grafică trebuie să fie pregătită pentru mediul sau materialul unde va fi utilizată. Prin urmare, nu subestimați lucrările de design grafic, este baza modului în care este prezentat magazinul dvs. pentru prima dată, iar prima impresie contează mult.

Designul exteriorului magazinului

Un magazin fizic este o afacere care depinde în mare măsură de o locație bună și de exteriorul său. Exteriorul nu poate fi proiectat fără a ține cont de interior. Dar cheia unui design exterior bun în comerț este transformarea fațadei într-o invitație de a intra. Cum se face un design bun pentru exteriorul magazinului?

Țineți cont de interior: amplasarea ușii va fi condiționată nu numai de interior, ci și de mișcarea oamenilor de-a lungul trotuarelor, de stradă sau de vizibilitatea din anumite puncte strategice.

Acces ușor: accesibilitatea devine și mai importantă dacă clienții dvs. sunt mame sau tați cu cărucioare sau scaune pentru copii, fie dacă doriți să intre în magazin și persoane cu mobilitate redusă.

Panou: foarte vizibil. Nu există niciun panou ideal, doar cel care se potrivește cel mai bine străzii și fațadei dvs: dacă este o stradă largă sau îngustă, dacă mașinile sunt parcate sau nu în fața magazinului, dacă soarele afectează mai multe sau mai puține ore... Oricum, există întotdeauna un material sau o formă pentru panoul dvs. care va evidenția mai bine magazinul.

Vitrina: ca și în cazul panoului publicitar, nu există o modalitate ideală de prezentare. Închisă sau deschisă? Cele închise permit o mai bună utilizare a interiorului și sunt mai colorate. Cele deschise, însă, pot da încredere clienților astfel încât să intre fără teamă.

Designul interior al afacerii tale

Acum, mai mult decât oricând, un design de interior bun este esențial pentru orice comerț. De ce? Cu siguranță ați observat că unii clienți au plecat și nu doar pentru a cumpăra de la concurentul cel mai direct, ci pentru a cumpăra online. Desigur, asta nu înseamnă să uitați de internet. Înseamnă că munca dvs. în mediul digital ar trebui să conducă către magazinul fizic.

Nu este vorba doar de a avea un magazin frumos, ci de a crea interioare comerciale care invită clienții să cumpere și să trăiască experiențe memorabile. După ce vede exteriorul, clientul dvs. își face deja o idee despre ce va găsi în interior. Pentru a crea un interior care vinde, trebuie să aveți în vedere:

Clienții: pentru cine este magazinul dvs.? Definirea publicului țintă este esențială pentru un design de succes. Nu vă ghidați numai după criterii demografice, ci și după ceea ce vă îngrijorează sau vă poate surprinde potențialii clienți. Se grăbesc când cumpără? Vin singuri sau în grup? Așteaptă să se ocupe cineva de ei sau le place să se uite și să decidă singuri?

Brandul: un design de interior bun în comerț este conceput pentru a vorbi despre brand în fiecare colț. În acest domeniu, colaborarea dintre grafician și designerul de interior este esențială.

Premisele: forma și arhitectura spațiului determină designul. Desigur, fiecare metru pătrat contează și un design bun va ține cont de circulația clienților, pentru a profita din plin de întreaga suprafață.

Comunicare: Ce are magazinul dvs.? Ce senzație oferă la intrare? Interiorul afacerii dvs. este un set de mesaje concepute pentru potențialii dvs. clienți, care îi ghidează, îi distrează, îi invită să interacționeze ... Pe lângă aspectul vizual, puteți lucra cu toate simțurile: cum miroase în magazinul dvs.? Se pot atinge produsele? Se aude muzică în magazin? Produsele se pot încerca?

Produsele: designul din interiorul unui magazin trebuie să fie gândit și pentru produs. Pentru asta, este necesar un plan de implementare bun și ca sortimentul să fie aranjat corespunzător pe diverse rafturi metalice pentru a vinde mai mult și mai bine.

Cât să investiți în design?

Nu există nicio cifră, totul depinde de afacerea dvs., de sectorul dvs., de locație. Atunci când plănuiți o investiție în design, procedați la fel ca în cazul oricărei alte investiții: vedeți ce impact va avea asupra creșterii profiturilor și de cât timp aveți nevoie pentru a amortiza această investiție. Și mai presus de toate, gândiți-vă în ce veți investi.

Dacă vreți să investiți în mobilier, noi, cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, vă putem oferi o gamă largă de rafturi metalice pentru magazin, de înaltă calitate, concepute astfel încât să vă ajute să dați magazinului un aspect deosebit.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum