Dată: 29 Ianuarie 2020
Noii antreprenori care decid să pună bazele unei afaceri de retail vin tare din urmă. Mulți sunt capabili să interacționeze cu clienții prin intermediul noilor modele de afaceri, cu o viziune de afaceri nouă și orientate către noi moduri de cumpărare, integrând noile tehnologii atât în vânzări, cât și în comunicare.
Pe de altă parte, multe afaceri au supraviețuit mai multor generații. Sunt magazine cunoscute într-un anumit oraș sau cartier, care au trecut de la părinți la copii și chiar la nepoți. Dacă faci parte din acea nouă generație a unui magazin cu tradiție, profită de punctele forte pe care ți le conferă această circumstanță și oferă-i un viitor magazinului tău.
Cum poți profita de istoria afacerii tale?
Întinerește-ți clientela: este posibil ca, în timp, cei mai fideli clienți să fie cei care au cumpărat din magazinul tău toată viața și, prin urmare, clientela ta să îmbătrânească. Este foarte bine să păstrezi acești clienți, dar ar trebui să cauți clienți noi, mai tineri, care să cumpere din magazinul tău, pentru că, dacă nu faci asta, îți condamni afacerea la dispariție. Să nu te temi de faptul că schimbările vor afecta această clientelă fidelă, ci, dimpotrivă, sigur vor aprecia efortul tău de a fi la curent cu vremurile actuale.
Organizează un eveniment aniversar: este o modalitate bună de a comunica consumatorilor cât de bun ești în ceea ce faci. Folosește mijloacele care te ajută să creezi o legătură cu acei clienți mai tineri despre care am vorbit.
Creează sinergii cu alte afaceri: Ce mai cumpăra clienții la care vrei să ajungi? O modalitate bună de a te conecta cu ei este să te alături altor afaceri, fie pentru că împărtășiți tipul de client la care dorești să ajungi, fie pentru că fac parte din acea comunitate de magazine cu tradiție din orașul tău.
Nu uita...
Reînnoiește imaginea magazinului: poți alege să păstrezi acea parte a poveștii. Spune clienților tăi despre evoluția afacerii. Dar, de asemenea, poți schimba complet aspectul mgazinului. Poți apela la un "tratament anti-îmbătrânire", folosind rafturi metalice pentru magazin de cea mai bună calitate, rezistente în timp.
Vei vedea că, odată ce vei schimba rafturile din magazin, aspectul acestuia va fi complet diferit. Dar, ceea ce este important, este faptul că poți să personalizezi rafturile după cum dorești. De exemplu, noi, cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, îți putem oferi rafturi metalice de perete potrivite pentru expunerea și depozitarea atât a produselor alimentare, cât și a celor nealimentare. Acestea au o capacitate mare de susținere, sunt modulare și se pot personaliza în funcție de nevoile magazinului tău.
De asemenea, îți putem oferi gondele (rafturi de mijloc), rafturi de legume-fructe, rafturi de pâine, rafturi lite, pe lângă diverse alte produse necesare pentru amenajarea sau reamenajarea unui magazin.
Poți continua povestea magazinului tău într-un cadru nou, alături de clienți vechi și noi, alături de produse vechi și noi. Nimic nu este mai frumos decât să ai posibilitatea să spui istoria unui lucru și să o continui dându-i și mai mult farmec cu ajutorul unor lucruri aparent lipsite de importanță.
Profită de noile tehnologii: este important să te adaptezi la noile tendințe de cumpărare, noile instrumente media și noile tehnologii care te ajută să îți gestionezi afacerea. Ai grijă de prezența ta pe internet, este cealaltă vitrină a ta.
După ce creezi un nou cadru pentru povestea ta, trebuie să le arăți celor pe care o știu că ea continuă cu și mai multă forță, iar celor care nu o cunosc să le-o prezinți cât mai frumos. Iar mediul online este una dintre cele mai bune soluții pentru a-ți face cunoscută povestea.
Analizează greșelile afacerilor care nu au supraviețuit: din păcate, multe companii cu istorie îndelungată au dispărut în ultimii ani. Studiază și analizează acest fenomen, dacă afacerea ta este similară sau diferită. Gândește-te ce greșeli ai putea face pentru a le evita în magazin.
Analizează succesele altor afaceri cu istorie: Multe companii cu istorie s-au adaptat cu succes la fiecare nouă realitate pe care au trebuit să o trăiască. Cum o fac? Care sunt succesele tale? De asemenea, poți afla de ce au succes magazinele cu tradiție. Ce au schimbat? Ce păstrează? De ce clienții le plac? Ce ai putea face tu pentru a te bucura de un succes asemănător? Cum ai putea transforma tradiția în viitor? Răspunsurile la toate aceste întrebări le poți afla reamenajându-ți magazinul cu ajutorul produselor pe care echipa noastră ți le pune oricând la dispoziție.
Adaugă comentariu