Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Încotro se îndreaptă afacerea? Studiul consumatorului actual

Încotro se îndreaptă afacerea? Studiul consumatorului actual

Dezvoltarea sectorului de retail, concurența acerbă și comportamentul diferit al consumatorului ne determină să reflectăm asupra acestui sector și modul în care ne putem adapta unui nou consumator.

Înainte de a lua în considerare viitorul afacerii dvs., ar trebui să reflectați asupra prezentului și asupra modului în care vă afectează. Unele comportamente ale consumatorilor indică deja modul de cumpărare și, prin urmare, modul de vânzare.

Stagnarea cheltuielilor

Dificultățile economice au schimbat modul în care cumpărăm, ne-am obișnuit să reducem cheltuielile și acesta este un obicei care va continua în majoritatea caselor. Foarte puțini dintre consumatori și-au crescut nivelul de consum. De aceea, ca retaileri trebuie să seduceți consumatorul, să-l determinați să aleagă să-și facă cumpărăturile din magazinul dvs., iar mai târziu să se transforme în client loial.

Omnicanal

Deși majoritatea dintre consumatori sunt deja omnicanali, încă există magazine care nu sunt pregătite corespunzător. Adică, în timp ce clientul folosește toate mijloacele pentru a relaționa cu magazinele din care cumpără (vizitează magazinul fizic, folosește computerul, mobilul, rețelele sociale ...), acestea nu au integrat instrumente noi pentru a fi prezenți pe toate canalele când consumatorul are nevoie. Este un drum lung de parcurs în ceea ce privește cunoașterea clientului, profitând de toate datele de care dispunem, astfel încât integrarea canalelor constituie o alternativă reală pentru îmbunătățirea experienței consumatorilor.

Consumator „bipolar”

În calitate de consumatori alegem pe ce cheltuim mai mult și cum economisim. Dacă apreciem tehnologia mai presus de toate, vom avea un smartphone de nouă generație, dar vom purta haine simple și ieftine. Dacă ceea ce ne place este să arătăm bine, un procent ridicat din veniturile noastre va merge la sală, coafor sau produse cosmetice, dar vom economisi când vom merge la supermarket etc.

Astfel, apar magazinele hiper-specializate pe un client îndrăgostit de un anumit tip de produse sau cu un stil de viață. Ceea ce clientul găsește în aceste locuri este un paradis pentru achizițiile sale.

Consumator super informat

Nu este nou faptul că oamenii au acces la mii de date despre produs, prețuri, magazine, branduri, tendințe etc. Aceste informații îi ajută să aleagă de unde să cumpere și de unde nu. În plus, în calitate de consumatori, pot lăsa o recenzie negativă despre un magazin pe care mii de utilizatori de internet o vor citi. De asemenea, pot comenta despre un moment minunat pe care l-au trăit într-un anumit magazin, determinând alți oameni să cumpere acolo.

Trebuie să fiți conștienți de această putere a consumatorilor, să monitorizați opiniile și satisfacția lor pentru a înțelege cum puteți îmbunătăți și trasa calea către magazinul dvs.

Schimbați motivațiile

Nu mai alegem de unde să cumpărăm cu aceleași criterii ca înainte. De exemplu, responsabilitatea unei afaceri cu privire la mediu sau oameni poate fi un motiv pentru a alege un magazin sau altul în care să intre pentru a-și cumpăra un produs. De asemenea, consumatorilor le place ca în momentul achiziției să aibă parte de o atmosferă care îi face să se simtă în largul lor ( de la designul spațiului până la tratamentul primit).

Încă o dată, este esențial să vă concentrați pe client, nu pe toți clienții, ci pe cei pe care îi considerați atrași de modelul dvs. de afaceri, de magazinul dvs. V-ați gândit cine sunt?

Sunteți pregătiți pentru acest consumator?

Înțelegerea modului în care cumpără clienții și ce fel de magazin caută este esențială pentru a vă dezvolta afacerea. Cum vă pregătiți pentru a vă face magazinul mai profitabil în acest nou scenariu?

Nu știți exact cum să procedați? Vă spunem noi. O bună soluție pentru dezvoltarea unei afaceri o reprezintă amenajarea sau reamenajarea magazinului cu ajutorul unor rafturi metalice care să vă permită să expuneți pe ele o gamă variată de produse.

Consumatorul este extrem de informat. Îi place să afle o sumedenie de lucruri despre orice. Și pe cât de mult îi place să afle, pe atât de mult îi place să vadă. Și ca să observe trebuie să îi arătați. De aceea, trebuie să folosiți rafturi precum sunt rafturile metalice de mijloc, de exemplu.

Expunând produsele pe ele veți reuși să le arătați clienților că aveți ceea ce ei își doresc, determinându-i într-un mod subtil să cumpere chiar dacă nu plănuiau asta. Nu uitați că omul este foarte curios din fire și faptul că rezistă greu unei ispite. Prin urmare, folosiți-vă de unele din cele mai bune arme pentru a ieși învingători de cele mai multe ori. În felul acest veți vedea că afacerea se va îndrepta exact încotro vă doriți.

Și pentru a intra în posesia celor bune arme care vă ajută să aveți parte de vânzări și implicit de profit, este suficient să apelați la noi, la cei de la Rafturi Metalice de la A la Z. Noi vă putem oferi soluția perfectă (o gamă variată de rafturi metalice pentru magazin) pentru a influența comportamentul clientului și a-l determina să se transforme într-un cumpărător mulțumit și convins că va mai reveni și altă dată în magazinul dvs.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum