Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Lucrul cel mai important pentru a avea succes în vânzări

Lucrul cel mai important pentru a avea succes în vânzări

Cel mai important lucru care trebuie învățat atunci când vine vorba de vânzări se rezumă la un vechi proverb: Vinde-te mai întâi pe tine, apoi vinde produsul. Vânzările sunt o problemă emoțională, în principal, și o problemă a relațiilor interumane.

Cine stabilește cea mai bună relație cu clientul și „ se vinde” mai bine, înainte de a încerca să vândă produsul, câștigă de mai multe ori.

Evident, pentru a realiza o vânzare trebuie să aveți un produs superior, fiindcă clienților le plac, înainte de orice, produsele de calitate.

Dar, întrucât presupunem că aveți deja ceva superior (pentru că, dacă nu, nu merită să începeți o afacere sau să vindeți), atunci factorul personal face toată diferența.

În aventura noastră în lumea afacerilor am constatat de multe ori că vânzătorii veterani depășesc constant vânzătorii novici. Și, deși o mare parte a succesului se datorează faptului că vânzătorii veterani nu se tem să vândă, cheia este într-adevăr gestionarea lor din aproape în aproape și stabilirea unor relații personale.

De-a lungul anilor, au învățat să interacționeze cu ceilalți, fie pentru că au înțeles importanța factorului personal și au muncit din greu, fie pentru că era un fapt înnăscut. Astfel, au reușit să câștige teren în față vânzătorilor novici.

Vânzarea este o chestiune de emoții

Nu suntem mașini, nu evaluăm caracteristicile ofertelor într-un mod obiectiv, nu alegem doar pe baza unei analize a costurilor și beneficiilor. Multe dintre decizii sunt, de fapt, inconștiente.

Unele magazine folosesc mâncarea și designul pentru a ne vinde mai mult fără a ne dăm seama, iar magazinele inteligente folosesc mirosul pentru a-și crește vânzările.

Numeroasele studii realizate au arătat cum pot influența melodiile de fundal alegerea inconștientă a unor lucruri.

Nimeni nu apreciază ofertele în mod obiectiv și apoi apare decizia de cumpărare. Nu contează doar modul de prezentare a produsului.

Că factorul personal influențează atât de mult vânzările este o realitate. Nu vom spune dacă este ceva corect sau nedrept, deoarece, într-adevăr, din cauza a ceea ce vedem, putem alege oferte mai puțin bune în detrimentul celor bune.

Așa stau lucrurile, iar situația nu se va schimba pe termen scurt sau lung, deoarece natura umană este statornică sau se schimbă lent.

Continuăm să trăim aproape cum trăiam cu mii de ani în urmă, când trăiam în peșteri. De aceea, factorul personal continuă să influențeze totul.

În acele vremuri, bunătatea făcea diferența între a trăi sau a muri, este normal să continuăm să avem aceste reflexe și să acordăm o importanță enormă factorului personal în orice aspect.

Aveți două opțiuni de bază:

Mergeți contra curentului

Acceptați realitatea și profitați de aceasta pentru a vinde mai mult.
Până la urmă, jocul este așa, acestea sunt regulile, dacă stabiliți relații bune cu clienții, veți vinde.

Cum puneți asta în practică pentru a vinde mai mult

Studiați principiile fundamentale ale persuasiunii, până când le învățați pe de rost. După ce le învățați, repetați-le de fiecare dată pentru a nu le uita. Ele guvernează totul și influențează totul.

Înțelegeți bine care chestiuni au prioritate, puterea primelor impresii și cum contribuie la convingerea clienților și realizarea vânzării. Și, desigur, puneți asta în practică.

Am putea spune mai multe, am putea realiza o listă lungă de sarcini, dar nu ar funcționa. De ce? Natura umană din nou.

Important este să aplicați aceste două lucruri. Sunt doar două, dar schimbă totul. Făcând asta veți depăși 90% dintre magazinele concurente. Cine înțelege pe deplin aceste „secrete” deține cheia succesului în vânzări.

Dacă le combinați cu un produs cu adevărat superior, plasat pe rafturi metalice de înaltă calitate, puteți să vă atingeți cu ușurință obiectivul.

Așadar, nu vă rămâne decât să oferiți clienților produse de calitate superioară pe care să le expuneți pe rafturi pe care le găsiți mereu în oferta echipei Rafturi Metalice de la A la Z.

Fiindcă succesul nostru este succesul clienților noștri, vă punem la dispoziție o gamă variată de rafturi metalice pentru magazin capabile să susțină cantități mari de produse și să le scoată în evidență într-un mod cu totul aparte. Restul este doar o poveste care poate avea de fiecare dată un final frumos.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum