Dată: 31 Martie 2020
Când vine vorba de a duce experiența la cumpărături la un alt nivel, clientul este soluția tehnologică de care magazinul dvs. are nevoie.
În cele ce urmează vă vom dezvălui cum să personalizați și să îmbunătățiți experiența clienților în magazin.
De-a lungul anilor, societatea noastră a evoluat în ceea ce privește modul său de gândire și de gestionare a lucrurilor ținând cont de dezvoltarea tehnologică fulminantă.
În plus, în mare măsură, s-a adaptat la o viață agitată, în care rapiditatea a devenit un element de mare importanță.
Acest lucru poate fi observat cu ușurință în accesul rapid la informații, precum și în activitățile de zi cu zi, cum ar fi cumpărăturile.
Dar, în ciuda faptului că potențialul client s-a obișnuit să ducă o viață accelerată, mulți își doresc să revină la experiențe de cumpărături vechi, când comportamentul era mult mai uman și personal.
Clientului îi plăcea meargă la magazinele tradiționale situate în apropierea casei, unde reușea să construiască cu vânzătorul o relație îndelungată, acesta din urmă aflându-i toate preferințele.
Acesta este motivul pentru care industria de retail conștientă de necesitatea de a oferi o experiență personalizată clienților săi a transformat tehnologia într-un aliat capabil să ducă personalizarea la un nou nivel, în care satisfacția garantată a clienților se numește Clienteling (Clientelism).
Ce este Clienteling-ul?
Din punct de vedere teoretic, putem defini Clienteling-ul drept o metodă prin care magazinul prin intermediul forței sale de vânzare stabilește relații pe termen lung cu clienții săi, pe baza preferințelor, comportamentului și obiceiurilor de cumpărare.
Premisa folosită de client este colectarea și utilizarea datelor clientului, folosind ca model experiența comerțului electronic, un sector care a avut parte de o creștere uimitoare datorită capacității sale de a însoți și ghida clientul în timpul experienței sale de cumpărături online.
Acest lucru înseamnă că prin intermediul Clienteling-ului (Clientelismului) li se oferă magazinelor de retail fizice acele avantaje ale comerțului electronic, pentru a putea concura în mod egal, putând astfel să răspundă nevoilor cumpărătorilor cu acces la internet.
Acest lucru este posibil prin utilizarea dispozitivelor tehnologice care permit accesul la informațiile clienților în timp real, oferirea de răspunsuri la întrebări și oferirea de sfaturi consumatorilor care le solicită.
Clientelismul (clienteling-ul) revoluționează industria de retail
Clientul a făcut posibilă atingerea unui nou nivel în ceea ce privește personalizarea și apropierea de cumpărătorul din magazin, printr-o strategie de marketing individuală care oferă o vizualizare la 360 ° a tuturor datelor disponibile ale fiecărui client, așa cum se întâmplă pe platformele online.
În acest caz, forța de vânzare a magazinului dobândește un rol principal, fiind legătura dintre client și sursa de informații, adică un pilon esențial în oferirea unei experiențe îmbunătățite cumpărătorului.
Un aspect de mare importanță este acela că, spre deosebire de experiența de retail clasică, în care factorul uman poate rupe cu ușurință legătura în absența unui singur vânzător care cunoaște preferințele clientului, prin intermediul Clientelismului este posibilă generarea unei legături indestructibile, deoarece toate datele sunt stocate într-un cloud la care orice reprezentant de vânzări va avea acces.
Alte avantaje majore ale acestuia sunt ușurința de a verifica stocul unui produs pentru a informa clientul de unde poate intra în posesia lui și chiar să-l rezerve și să-l plătească, fără a fi nevoie să se deplaseze la magazin, ceea ce facilitează procesul de cumpărare și adaptarea acestuia la disponibilitatea legată de timp și comoditate.
Concluzie
În prezent, consumatorii de retail se pot bucura de experiențe mult mai bune și interactive cu personalul de vânzări atunci când intră într-un magazin. Acest lucru este posibil datorită dezvoltării de tehnologii care reduc diferența dintre comerțul online și retailerul „tradițional”.
În condițiile în care retailerii dispus de o tehnologie potrivită și informații fiabile, Clientelismul poate fi considerat un instrument care permite cumpărătorilor să experimenteze de pe acum viitorul sectorului de retail.
Totodată, datorită produselor pe care noi, cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, le punem la dispoziția celor interesați, cumpărătorii pot avea parte de o experiență de cumpărături mult mai bună, întrucât pot observa cu mai mare ușurință mărfurile expuse pe diverse rafturi metalice pentru magazin.
În plus, expunerea produselor pe rafturi care permit direcționarea clienților în spațiul de vânzare într-un mod subtil, face ca decizia de cumpărare să poată fi luată mult mai rapid și mai ușor.
Adaugă comentariu