Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Căutarea vizuală: cum o pot folosi retailerii

Căutarea vizuală: cum o pot folosi retailerii


De multe ori, atunci când merg pe stradă, clienții observă cu coada ochiului îmbrăcăminte, încălțăminte și tot felul de articole pe care ar dori să le cumpere imediat. Din fericire pentru ei există Căutarea vizuală. Iată cum să profitați de acest lucru în magazinul dvs.

Cui nu i s-a întâmplat să meargă pe stradă și să vadă la diverse persoane modele de încălțăminte la modă sau ochelarii stil aviator la care a visat întotdeauna?

Cu siguranță ni s-a întâmplat tuturor la un moment dat. Și probabil impulsul ne-a determinat să mergem discret după persoana respectivă pentru a vedea o referință cu privire la brand sau un detaliu care ne va permite să găsim acel produs pentru a-l cumpăra.

Cu siguranță, acest lucru se întâmplă foarte des, dar din fericire pentru consumatori, retailerii le înțeleg bine nevoile și le-au luat în considerare pentru a găsi o soluție care să le permită să ofere o experiență mai bună acestora. Aceasta se numește Căutare vizuală.

Ce este căutarea vizuală?

Căutarea vizuală constă în urmărirea unui anumit articol dintr-o fotografie sau imagine, facilitând procesul în locul utilizării unor cuvinte cheie în motoarele de căutare care, în general, nu oferă rezultate foarte precise.

Astăzi, datorită avansului tehnologiei, căutarea vizuală a oricărui produs pe care îl vedeți pe stradă, în biroul dvs., într-o casă sau chiar într-o reclamă, poate fi localizată imediat, pur și simplu scoțând smartphone-ul și făcând o fotografie.

Cumpărătorii pur și simplu trebui să încarce fotografia produsului pe care doresc să îl localizeze, folosind motoarele de căutare prin intermediul unor aplicații dezvoltate chiar de branduri sau, de asemenea, prin intermediul celor mai faimoase motoare de căutare web, cum ar fi Google Images sau Pinterest.

Avantaje pentru sectorul de retail

Pentru cei mai pricepuți într-ale tehnologiei, o definiție mult mai simplă pentru a înțelege acest instrument ar fi asemănarea pe care o face căutarea vizuală cu locația numelui unei melodii folosind renumita aplicație „Shazam”.

Dacă nu ați înțeles încă pe deplin despre ce este vorba, iată care sunt marile beneficii pe care le oferă sectorului de retail:

Îmbunătățirea experienței clienților

Căutarea vizuală are puterea de a îmbunătăți considerabil experiența de cumpărături a clienților dvs., ceea ce o face foarte ușoară, rapidă și benefică în procesul de creștere a vânzărilor.

Facilitează procesul de căutare

Prin intermediul căutării vizuale putem vorbi despre rapiditate când ne referim de localizarea unui produs de către clienții dvs., deoarece, spre deosebire de căutarea prin intermediul unor cuvinte cheie, consumatorii sunt la doar un pas de a face ca acea fotografie să devină un produs real.

Cu cât clientul găsește mai ușor acel produs, cu atât sunt mai mici obstacolele care pe care le va întâmpina în finalizarea achiziției, deoarece afectează în mod pozitiv achizițiile din impuls.

Integrare omnicanală

Clienții combină cu plăcere experiențele de cumpărături din magazinele fizice cu cele din mediul online, așa că privesc căutarea vizuală drept un mijloc de a integra ambele metode de consum.

Atât în mediul online, cât și în lumea reală, căutarea vizuală le permite clienților să localizeze cu ușurință o varietate mai mare de produse, conectându-i nu numai cu magazinele, ci și cu viața de zi cu zi, unde pot observa tot felul de articole cu care se identifică și pe care vor să le aibă.

Reduce interferențele

Un alt mare avantaj al utilizării căutării vizuale în retail este acela de a depăși marile obstacole din lumea extrem de agitată a comerțului electronic, deoarece printr-o simplă căutare a textului pe web, rezultatele pot fi inexacte, fiind dăunătoare retailerului prin generarea unei concurențe dure între produse similare.

În acest fel, cumpărătorii vor vedea exact ce doriți să vadă și vor lua mai ușor o decizie care, în cele din urmă, va contribui la realizarea unei vânzări în favoarea dvs.

Concluzie

În sectorul de retail de astăzi, este esențial să considerați tehnologia un puternic aliat în creșterea satisfacției clienților și, prin urmare, a vânzările dvs. Prin urmare, nu trebuie să neglijați importanța căutării vizuale.

Totodată, este important să nu neglijați rolul pe care îl au rafturile în creșterea satisfacției clienților care calcă pragul magazinului dvs.

De îndată ce vă dați seama de rolul lor în amenajarea corespunzătoare a unui magazin, puteți lua legătura cu echipa Rafturi Metalice de la A la Z, care vă poate oferi o gamă variată de rafturi metalice pentru magazin, menite să pună în evidență produsele observate de clienți pe stradă și pe care le pot căuta în magazinul dvs fiindcă și le doresc.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum