Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Tendințe în designul de retail după coronavirus

S-a discutat mult despre obiceiurile de cumpărare a consumatorilor și despre strategiile de marketing legate de coronavirus. Dar care vor fi tendințele în designul de retail după coronavirus?

La nivel de design interior, echipamente și soluții pentru decorarea și distribuirea spațiului, este important să începeți să faceți modificări. Aceste modificări sunt necesare datorită noilor obiceiuri de cumpărare ale consumatorilor.

Măsurile impuse, cum ar fi distanțarea socială determină consumatorii să redescopere practici de cumpărături care i-ar putea orienta mai mult către o experiență online și un comportament omnichannel.

Este posibil ca unii dintre consumatori să intenționeze să continue să cumpere mai mult online după ce totul trece.

Cu toate acestea, acest „mai mult online” nu indică faptul că oamenii se vor limita doar la cumpărarea online și primirea produselor acasă. Mai degrabă, vor prefera combinarea comerțului electronic cu cel de retail.

Pentru a înțelege mai bine, înainte de a discuta despre tendințele de design în retailul post-coronavirus, vom trece în revistă unele dintre obiceiurile de cumpărături care sunt deja identificate datorită coronavirusului.

Siguranță

Deoarece preferințele consumatorilor sunt marcate în principal de distanțarea socială, după coronavirus veți dori să depășiți incertitudinea și să aveți parte de siguranță înainte de a decide să cumpărați.

Consumatorii încep deja să manifeste interesul de a cumpăra online de la firmele locale și din apropiere.

Conștientizarea

Nivelul de conștientizare a consumatorilor continuă să evolueze odată cu această criză actuală. Pentru că au timp să exploreze și datorită avântului informațiilor legate de produsele de fitness, mindfulness și diverse alte produse, consumatorii vor face cumpărături strâns legate de wellness.

Creativitate

Accesul la cumpărături online, livrarea la domiciliu, petrecerea timpului în mediul virtual, utilizarea platformelor pentru telemuncă, sunt aspecte care educă și obiceiurile consumatorilor și, prin urmare, designul de retail trebuie ajustat și bazat pe creativitate.
Cerere

Pe de altă parte, în aceste momente, mărcile locale își îmbunătățesc termenele de livrare. Și acest lucru modelează caracterul consumatorului, care după coronavirus va dori o experiență complet pozitivă atunci când intră într-un magazin sau când cumpără prin intermediul canalelor digitale.

Aceste schimbări sau accentuări ale siguranței, conștiinței, creativității și cererii din partea consumatorului influențează modul în care ar trebui aplicat designul de retail pentru a evidenția importanța magazinelor.

După coronavirus, magazinele fizice vor continua să fie o opțiune excelentă, consumatorii vor dori în continuare o experiență fizică bună, dar țineți cont de tendințele designului de retail care se vor menține și pe care va trebui să le aplicați:

1. Creați senzația de noutate si siguranta

Furnizarea și afișarea de noutăți va fi esențială pentru retaileri. Este adevărat că în prezent este dificil de respectat acest lucru, din cauza măsurilor restrictive luate. Dar, odată ce totul va reveni la normal, consumatorul va dori să descopere magazine bine aprovizionate și noutăți despre produse.

Așadar, asigurați-vă că furnizați produse noi pentru clienți. Brandurile vor trebui să reproiecteze ambalajele, culorile, stilurile. În acest fel, produsele obișnuite pot avea o imagine inovatoare. Este importat sa marcati produsele ca ambalat sau sigilat cu responsabilitate.

Aceasta se aplică și modului în care arată spațiile. Sectorul de retail va trebui să redecoreze, să schimbe culorile, să genereze un sentiment de spațiu renovat (reînnoit) pentru a asigura cumparaturile in siguranta deplina. Fiecare magazin va trebui sa mentioneze ca mobilierul si rafturile sunt dezinfectate frecvent si sa puna la dispozitia clientilor produse antiseptice.

Feriți-vă de ofertele excesive

Deși s-ar putea să credeți că după ce totul va reveni la normal consumatorii vor alerga la magazine pentru cumpărături, rețineți că intră în scenă obiceiurile de consum și modul în care acestea se schimbă.

Consumatorii vor dori să reia experiența cumpărăturilor, să exploreze magazinele, să se uite la produsele de pe diferite rafturi metalice și să le atingă, dar acest lucru nu înseamnă că trebuie să amenajați un spațiu plin de produse.

Asigurați-vă că investiți în stocuri în mod inteligent. Aprovizionați-vă cu produsele necesare si mentineti un stoc tampon. Nu suprasaturați spațiile cu produse, împiedicând cumpărătorul să aibă o experiență bună în magazin.Mai degraba orientati-va pe staocarea in conditii de igiena si siguranta in spatele magazinului si scoateti la raft un numar mai mic de produse mentionand clientilor ca stocul este suficient si pentru siguranta alegeti sa tineti la raft doar necesarul de rulaj. Desigur asta presupune verificare mai deasa a rafturilor si restocare.

Trebuie să realizați un echilibru. Puteți începe de pe acum să vă gândiți cum veți distribui spațiul, cum veți aranja produsele, unde veți expune fiecare tip de produs și marcă.

Oferta cu reduceri imediate

Modul în care sunt prezentate ofertele în spațiile din interiorul magazinului trebuie, de asemenea, regândit. De asemenea, trebuie regândite durata de reduceri, zilele de ofertă și la care produs le aplicați.

Aceasta implică schimbări nu numai în designul de retail, ci și în privința strategiilor de vânzare, loialității, prezentării mărcii, printre altele.

Pe de altă parte, oferirea de cupoane de reducere pentru achizițiile viitoare nu va fi o strategie foarte eficientă. Utilizatorul va lua o decizie ținând cont de factorul imediat.

Așadar, ca retaileri trebuie să aveți mereu pe stoc produse pentru consum imediat.

De aceea, este important să fie asimilate de acum încolo și este esențial să creați strategii bazate pe aceste trei chei, ținând cont de modificările obișnuințelor de cumpărare.

Putem adăuga importanța concentrării atenției asupra consumatorului și nu asupra produsului. Prin urmare, spațiile trebuie să acorde prioritate confortului, comodității și siguranței.

Pe de altă parte, în cadrul magazinelor va fi necesar crearea unui spațiu mai mare pentru tehnologie, evidențiind astfel posibilitatea unei experiențe fizice mai confortabile, de exemplu, încorporarea elementelor cu plăți prin cod QR, plăți NFC, recunoaștere facială.

Posibilitatea de a comanda digital, pentru a trece apoi prin magazin va fi esențială pentru a genera o experiență bună. Deci, BOPIS (cumpără online ridică din magazin) va crește după coronavirus.

Ajustați designul de retail în funcție de aceste principii și chei pentru ca magazinul vostru să aibă succes.

În acest demers, echipa Rafturi metalice de la A la Z este alături de voi, oferindu-vă cele sfaturi pentru amenajarea unui magazin și o gamă variată de rafturi metalice pentru magazin. Mult succes!

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum