Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Transformare digitală în sectorul de retail

Transformare digitală în sectorul de retail

Transformarea digitală în sectorul de retail este necesară. Cunoscând beneficiile, efectele și modul de implementare a acesteia, veți beneficia de câteva avantaje pe piață. Citind acest articol veți descoperiți cum puteți face saltul spre digitalizare.

De fapt, această transformare merge mai departe și intră în centrul retailului, inovând propria cultură, provocând status quo-ul și deschizând ușa către oportunități noi și mai bune.

Transformarea digitală permite reproiectarea proceselor și strategiilor și totul prin intermediul tehnologiei digitale. Acesta este motivul pentru care necesită evaluarea și restructurarea lanțului de aprovizionare, a fluxului de lucru și chiar a abilităților retailerului.

Astăzi nu este o opțiune, această transformare a devenit un pas necesar și inevitabil pentru a îmbunătăți importanța retailerului astfel încât să concureze în mediul său cu capacități mai bune.

Datele ca centru de transformare digitală

Pentru transformarea digitală a unui anumit retail, sunt necesare date. Toate informațiile pe care un magazin le poate aduna despre vânzările sale, comportamentul utilizatorilor, procesele și multe altele, ajută la crearea de noi procese bazate pe tehnologie.

Se poate spune că Big Data este factorul diferențial care vă poate propulsa afacerea spre transformarea digitală.

Avantajele datelor ca fundament al transformării sunt:

Optimizarea canalelor de vânzare

Pentru a ajunge la noi clienți, trebuie să adoptați digitalizarea. Și această digitalizare trebuie să ajungă, să atingă și să transforme canalele de vânzare.

De fapt, reînnoirea canalelor de vânzare bazate pe tehnologie, este răspunsul la propriile preferințe ale clienților. De exemplu, clienții au decis să utilizeze pe scară largă smartphone-urile, precum și internetul de mare viteză.

Aceasta înseamnă că aceștia au schimbat și modul de cumpărare. Retailerul trebuie să țină cont de acest lucru și să permită evoluția canalelor sale de vânzare pentru a fi în locul, spațiul și timpul în care cumpărătorul ia deciziile.

Înțelegerea pieței

Când vorbim de piața ne referim la preferințele clienților. În acest sens, datele structurate ne permit să înțelegem comportamentul acestora.

Datele structurate sunt informațiile pe care un magazin le poate avea despre clienți și care sunt găzduite în sistemele CRM. Aceste sisteme permit sectorului de retail să genereze informații despre achizițiile anterioare ale fiecărui client și despre tranzacțiile lor istorice.

Cunoașterea pieței, a comportamentului de cumpărare al clientului, a reacției sectorului la noile produse, ajută la optimizarea strategiilor de vânzare. Reprezintă un mare beneficiu al transformării digitale în sectorul de retail.

Inovație și venit

Digitalizarea vă permite să inovați produsele, să creați produse noi din cele existente, deoarece ajută la descoperirea și determinarea celui mai bun mod de a putea fi oferite pe piață.

Să știți când, unde, cum și de ce sunt utilizate produsele, vă ajută să aflați și când să le oferiți, unde să le plasați pe diverse rafturi metalice, cum să le prezentați și de ce să le vindeți, adică să evidențiezi beneficiile lor.

Acest lucru este posibil dacă se poate stabili o strategie de adunare și structurare a datelor. Este important să ascultați și să citiți clienții. Asta este baza transformării digitale, deoarece reînnoirea structurii totale a magazinului este aplicată în funcție de nevoia și dorința clientului.

Efectele directe ale transformării digitale în sectorul de retail
Având în vedere că datele sunt fundamentul transformării digitale, este important care domenii și practici pot beneficia:

Management financiar

Având instrumente mai bune pentru a lua o decizie de cumpărare de la furnizori, sezoane specifice de vânzare pentru produse, prețuri, printre altele, se poate realiza o gestionare mai bună a resurselor, de aceea gestionarea financiară devine mai eficientă.

Transformarea digitală pune în mâna sectorului de retail intrumente necesare pentru a obține statistici actualizate și deci pentru a lua decizii mai bune.

Lanț de aprovizionare

Pe de altă parte, transformarea digitală ajută la o mai bună înțelegere și control al punctelor proceselor de aprovizionare și stocare. Există controlul stocurilor și comenzilor.

Așa se face că lanțurile de magazine, bazate pe predicția comportamentului de cumpărare a clienților, pe baza datelor istorice structurate, pot decide mai bine cum să-și gestioneze depozitele.

Puncte de vânzare

Sectorul de retail depinde în mare măsură de punctele de vânzare, deoarece aici are loc contactul cu clientul. Acum această zonă a magazinului trebuie să fie mult mai mult decât o casă de marcat.

Este necesar să profitați mai bine de punctele de vânzare, pentru a aplica strategii de up-selling și cross-selling la fiecare dintre tranzacții. Transformarea digitală permite profitarea de astfel de strategii, punând la dispoziția vânzătorului rezultatele analizei datelor prin segmentarea clienților.

Oferta

Personalizarea tarifelor și optimizarea serviciului în fiecare unitate sunt alte efecte ale transformării și inovației digitale pentru sectorul de retail.

Puteți îmbunătăți oferta dacă aveți date pentru a face acest lucru, iar acest lucru nu se aplică numai clienților finali, ci și condițiilor de marketing cu furnizorii.

Managementul capitalului uman

Sectorul de retail este, de asemenea, foarte dependent de forța de muncă. Fără personal care să poată aplica strategiile rezultate din analiza datelor nu este posibilă îndeplinirea obiectivelor.

Prin intermediul transformării digitale, sectorul de retail are oportunitatea de a decide și a promova politici mai bune care pot influența satisfacția și productivitatea capitalului uman.

Sperăm că aceste dezvăluiri să vă ajute să dezvoltați afacerea de retail. Echipa Rafturi Metalice de la A la Z vă stă la oricând la dispoziție cu produse de înaltă calitate necesare amenajării corespunzătoare a unui magazin.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum