Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Cum deschid un minimarket?

Așa-numitele minimarket-uri, magazinele convenționale sau mini-piețele sunt unități fizice dedicate vânzării produselor destinate consumului de masă și imediat, acestea fiind amplasate în general în zone apropiate de reședințe.

Minimarket-urile au o gamă largă de produse printre care ies în evidență; alimente, băuturi, produse de curățat, produse de uz casnic, printre altele mai de bază.

Principala caracteristică este modalitatea lor de autoservire, deoarece clientul trebuie doar să intre în magazin și să aleagă produsele pe care să le vrea. De asemenea, aceste tipuri de afaceri tind să fie în mare parte foarte profitabile pentru proprietar, în special dacă sunt bine localizate, gestionate și planificate strategic.

Pași privind deschiderea unui minimarket

Pentru a deschide un minimarket trebuie să afli care sunt cerințele legale pe care trebuie să le îndeplinești pentru a-l deschide, iar apoi să-ți pui toate actele la punct. Trebuie să ai toate autorizațiile necesare pentru deschiderea afacerii tale.

Realizează un buget, întrucât trebuie să te asiguri că ai toate fondurile disponibile și suficiente pentru a executa o investiție de această amploare. De exemplu, trebuie să ai destui bani pentru închirierea spațiului, achiziționarea echipamentelor care vor fi utilizate, precum și pentru personalul care va fi angajat.

În ceea ce privește echipamentele va trebui să achiziționezi echipamente frigorifice, expozanți, ustensile, printre altele. Trebuie să creezi și să gestionezi paginile de pe diferite rețele sociale. Menținerea acestora permanent actualizate cu cele mai noi produse disponibile, precum și informații de interes pentru public este esențială.

Rețelele de socializare vor fi, fără îndoială, un motor care vor determina consumatorii să-ți viziteze minimarket-ul.

Beneficii ale minimarket-ului ca și afacere

Investiție moderată:

În cele mai multe cazuri, crearea și gestionarea unui minimarket nu depinde de realizarea unor investiții mari. Lucrul important în orice caz este să ai conexiuni cu furnizori buni și să creezi un plan de afaceri excelent, în acest fel investiția va fi una corespunzătoare, nu disproporționată.

Preferat în detrimentul supermarke-urilor

În prezent, mulți oameni preferă minimarket-ul față de supermarketuri, motivele putând fi destul de diferite în funcție de fiecare persoană. Dar, în general, există câteva motive principale pentru care minimarket-ul reprezintă destinația preferată pentru mulți consumatori:

- faptul că este mai accesibil;

- că nu există un număr mare de oameni în magazin;

- posibilitatea de a alege produsul fără grabă.

O mai mare rotație de produse

Deoarece în minimarket nu pot fi expuse sute de produse, cum se întâmplă în supermarketurile mari, sunt expuse doar produsele dorite de clienți după ce se face o analiză a cerințelor lor.

În minimarket întotdeauna se va roti produsul, întrucât clientul știe că dacă va căuta va găsi acel produs de calitate pe care și-l dorește.

Returnarea investiției

Dacă creezi și planifici un plan de afaceri bun, fără doar și poate investiția făcută va da roade. Lucrul important este să te concentrezi și să reușești să lucrezi eficient pentru a avea succes în afaceri.

Pierderi reduse

În general, un minimarket nu înregistrează pierderi mari. Este necesar să faci ajustările necesare, astfel încât afacerea să nu aibă probleme de financiare. Important este aici să realizezi întotdeauna o strategie pentru a măsura care ar fi problemele și pentru a le corecta, astfel încât afacerea să nu fie afectată și să nu dai faliment.

Contact mai mare cu clientul

Fără îndoială, un punct forte al minimarket-urilor este legătura pe care o poți avea cu clienții, cunoscându-le preocupările și îndoielile. Îi poți chiar încuraja să facă îți recomandări pentru a îmbunătăți atenția față de ei și calitatea produselor oferite.

Asigurarea produselor specifice

După ce afli ce preferă clienții tăi, este necesar să îi poți asigura că în minimarket-ul tău vor găsi întotdeauna produse de cea mai bună calitate, la un preț mai bun. Dar, mai presus de toate, că vor putea găsi acel produs specific pe care l-au căutat atât de mult. Prin urmare, este esențială o comunicare fluidă între tine (proprietarul) și clienți și între angajați și clienți.
Mobilier pentru amenajarea unui minimarket

De îndată ce îți propui să deschizi un minimarket, trebuie să te gândești la mobilierul necesar pentru amenajarea sa. Ai nevoie de el pentru a organiza în mod corespunzător produsele pe care ai de gând să le pui în vânzare.

Mobilierul este esențial pentru afișarea produselor în orice zonă care determină o vânzare vizuală și / sau manuală. Acesta trebuie să fie foarte rezistent pentru a putea susține greutatea produselor mari. De asemenea, trebuie să permită afișarea adecvată a produselor de dimensiuni mici, medii și mari. Pentru asta, este necesar să achiziționezi:

- rafturi metalice (gondole)

- Case de marcat.

- Coș sau coșuri de cumpărături.

- Cărucioare de cumpărături.

Pe acestea le poți achiziționa luând legătura cu echipa Rafturi Metalice de la A la Z. Sperăm ca aceste câteva sfaturi să te ajute să îți deschizi cu succes minimarket-ul.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum