Coșul meu

0 produse
Prima pagină Sfaturi de la profesionisti

Sfaturi de la profesionisti

Strategii pe care supermarket-urile le folosesc pentru a vinde copiilor

Copiii sunt consumatorii de mâine, dar și consumatorii din prezent. Copiii îi însoțesc pe părinți la cumpărături și sunt cei care, pe parcursul înregului proces de cumpărare a produselor, încearcă să ia ceva acasă. Copiii cer și adaugă lucruri în coșul de cumpărături, deci este de așteptat ca supermarket-urile și lanțurile mari să aibă ca obiectiv atragerea atenției celor mai mici din casă.

Citește în continuare →

10 motive care te fac să te răzgândești la magazin

Actualul cumpărător intră într-un magazin offline și iese pentru a intra în cel online și viceversa. Face acest lucru cu scopul de a compara prețurile, disponibilitatea produselor și, de asemenea, pentru a lua cea mai bună decizie de cumpărare.

Citește în continuare →

Cumpărătorii se răzgândesc în magazin

Neuroștiința a devenit unul dintre aliații specialiștilor în marketing, care o consideră un instrument foarte util pentru a înțelege consumatorii și a proiecta procese mult mai eficiente. Neuromarketing-ul a devenit astfel un fel de soluție pentru multe probleme și o modalitate de a obține rezultate foarte bune. Utilizările și aplicațiile sale ajung la multe nișe și segmente, iar comerțul de retail nu este indiferent.

Citește în continuare →

7 schimbări pe care magazinele trebuie să le facă astăzi

Dezvoltarea comerțului electronic, schimbarea obiceiurilor consumatorilor, cumpărătorul care dorește să fie informat și să cumpere în mod inteligent, dispozitivele mobile și Internetul sunt doar câteva dintre motivele pentru care comercianții de retail au fost nevoiți să-și schimbe modul de funcționare și furnizare de servicii pentru clienții lor.

Citește în continuare →

Tehnici de vânzare în supermarketuri

De când  intrăm într-un supermarket, reprezentanții acestuia încearcă să ne vândă tot felul de produse fără ca noi să fim conștienți de ele.

Citește în continuare →

Obiceiuri bune care conduc la un management mai bun al supermarketurilor

Există puține provocări mai dificile în domeniul vânzărilor cu amănuntul decât gestionarea lanțurilor de aprovizionare cu amănuntul cu produse alimentare

Citește în continuare →

Cum să îmbunătățiți expunerea produselor prin intermediul marchandising-ului vizual

În cazul unui magazin, trebuie luate în considerare lucruri precum creșterea profitabilității unității, pe lângă crearea unui flux semnificativ de trafic pe tot parcursul anului, în special în sezoanele în care se poate crește și mai mult.

Citește în continuare →

Cum să creșteți vânzările prin tehnici de cross selling și up selling


Cross Selling este arta de a sugera articole suplimentare și complementare pentru cineva care a decis deja să cumpere.

Citește în continuare →

Unde așezi produsele în magazin pentru a vinde mai mult

Cu toții știm că maniera de plasare a produselor în magazine are o mare importanță. Nimic nu trebuie lăsat la voia întâmplării. În plus, în ultimul deceniu toate studiile de merchandising ne indica importanta  plasamentului produselor si analizează chestiunile legate de creșterea vânzărilor în magazine. Modalitatea de plasare a produselor trebuie să fie unul dintre lucrurile fundamentale pe care trebuie să le aibă în vedere un bun antreprenor.

Citește în continuare →

Cum să procedezi pentru ca produsele să se vadă pe rafturi repede

După luni de muncă neobosită, un manager de marketing a câștigat în cele din urmă un loc pe raftul  unui comerciant cu amănuntul. Pentru a sărbători această realizare, a mers la magazin pentru a vedea roadele efortului său. În ciuda căutării fiecărui colț timp de cincisprezece minute,  nu a reușit să găsească produsul. S-a enervat când și-a dat seama că el se afla pe un raft în partea din spate a magazinului. Este normal. Dacă el nu l-a putut găsi, nici clientul nu avea cum să o facă.

Citește în continuare →
Pagina 1 din 2
«1 2»