Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Prima pagină Sfaturi de la profesionisti

Sfaturi de la profesionisti

Cum deschid un minimarket?

Așa-numitele minimarket-uri, magazinele convenționale sau mini-piețele sunt unități fizice dedicate vânzării produselor destinate consumului de masă și imediat, acestea fiind amplasate în general în zone apropiate de reședințe.
 

Citește în continuare →

Rafturi metalice pentru farmacii, benzinărie, plafar...

De ce este atât de important să folosești tipul potrivit de rafturi în spații precum farmacii, benzinării sau plafar, printre altele?
 

Citește în continuare →

Tendințe în designul de retail după coronavirus

S-a discutat mult despre obiceiurile de cumpărare a consumatorilor și despre strategiile de marketing legate de coronavirus. Dar care vor fi tendințele în designul de retail după coronavirus?
 

Citește în continuare →

Transformare digitală în sectorul de retail

Transformarea digitală în sectorul de retail este necesară. Cunoscând beneficiile, efectele și modul de implementare a acesteia, veți beneficia de câteva avantaje pe piață. Citind acest articol veți descoperiți cum puteți face saltul spre digitalizare.
 

Citește în continuare →

Ce este un micro layout în retail

Micro layout-ul are în vedere expunerea produselor conform strategiei de vizualizare creată de un magazin pentru a genera cât mai multe vânzări.
 

Citește în continuare →

Magazin inteligent: ce este un macro layout

Macro layout-ul este strategia de amenajare a spațiilor și zonelor, de plasare mobilierului care permite, prin intermediul circulației clientului, să creeze culoare care permit explorarea magazinului, vizualizarea tuturor produselor și îmbunătățirea vânzărilor.
 

Citește în continuare →

Clienteling: ce este și cum schimbă industria de retail

Când  vine vorba de a duce experiența la cumpărături la un alt nivel, clientul este soluția tehnologică de care magazinul dvs. are nevoie. 

Citește în continuare →

Tribetailing: o tactică ideală pentru creșterea vânzărilor

În încercarea de a oferi o experiență personalizată clienților, apar noi tendințe. Una dintre cele mai umitoare este, fără îndoială, tribetailing-ul, deoarece cheia succesului în activitatea de retail din zilele noastre este personalizarea.

Citește în continuare →

Obiceiuri de consum: ce sunt, tipuri și cum pot fi cunoscute

Clientul este influențat de mulți factori atunci când ia decizia cum, când și de unde să cumpere. Acest lucru este cunoscut sub denumirea de obiceiuri de consum. În cele ce urmează vă vom dezvălui cum să le identificați.

Citește în continuare →

Căutarea vizuală: cum o pot folosi retailerii

De multe ori, atunci când merg pe stradă, clienții observă cu coada ochiului îmbrăcăminte, încălțăminte și tot felul de articole pe care ar dori să le cumpere imediat. Din fericire pentru ei există Căutarea vizuală. Iată cum să profitați de acest lucru în magazinul dvs. 

Citește în continuare →
Pagina 1 din 6
«1 2 3 4 5 6»