Dată: 21 Iulie 2019
Reducerea sau ruperea barierelor fizice
Acest lucru merge mână în mână cu e-commerce-ul și necesitatea de a avea un magazin online, astfel încât locația geografică a comerciantului de retail nu este un factor care împiedică vânzarea în afara locației sale, așa cum deja fac lanțuri mari de retail din întreaga lume, deoarece cumpărăturile online reprezintă o tendință care devine mai puternică în fiecare zi, datorită încrederii, achiziției imediate, confortului, disponibilității produselor, prețurilor speciale, printre alți factori.
Disponibilitatea sortimentului
Unul dintre pilonii comerțului electronic este disponibilitatea unui produs. Spre deosebire de magazinul fizic, în cel online, în mod regulat, există mai multe produse diverse.
În măsura în care comercianții de retail au informații despre achizițiile anterioare de la clienții lor, atât în ceea ce privește categoriile achiziționate, cât și tipurile vizionate, își pot organiza ofertele de sortiment.
Flexibilitate în procesul de achiziție
De exemplu, facilitarea plății unui produs cumpărat prin intermediul unui dispozitiv mobil și primirea lui la domiciliu, fie comandarea acestuia online și ridicarea sa dintr-un magazin fizic, este una dintre metodele pe care obiectivul actual le are în vedere, adică retailer-ul le oferă clienților mai multe opțiuni de cumpărare și de plată.
Utilizarea noilor tehnologii
Includerea de roboți pentru a oferi atenție clienților, folosirea inteligenței artificiale, a realității virtuale pentru a atenționa cumpărătorul că se află într-un magazin fizic, favorizează experiența de cumpărături și reprezintă unele dintre cele mai mari tendințe care vor defini comercianții de retail ai viitorului.
Segmentarea dinamică
Cu ajutorul specialiștilor în marketing, comercianții de retail nu ar trebui să se conformeze doar cu descoperirea modului în care se comportă clientul în magazin, ci să-l monitorizeze din momentul în care vede un produs în magazinul online și, de asemenea, să monitorizeze modul în care are loc călătoria sa prin magazin până când cumpără produsul dorit.
Potrivit specialiștilor în marketing, trebuie să se cunoască nu numai vârsta, sexul și obiceiurile de consum, ci să se meargă mai departe și să se facă o segmentare dinamică, adică să știe cât de des intră clientul în magazin, ce îl motivează să cumpere, care sunt interesele și dorințele sale, dacă are cont pe rețelele de socializare, cât de des le utilizează, în ce scop, cum cumpără și în ce mod, printre alte date care să permită realizarea de modele predictive, pentru a face un pas mai departe și oferi produse bazate pe datele menționate.
Dualitate preț-valoare
Această dimensiune va rămâne esențială, iar factorul de informare va juca un rol fundamental, permițând dezvoltarea unor acțiuni care să atragă cumpărătorii, comercianții de retail și producătorii. În acest sens, de exemplu, este esențial să se comunice în mod eficient unui cumpărător mereu conectat, reduceri speciale, promoții încrucișate, știri, printre altele.
Împuternicirea consumatorului
Oferindu-i clientului puterea de a alege și de a cumpăra în mod inteligent, îl va face să se simtă în siguranță în legătură cu cumpărăturile sale și, la sfârșitul lor, va fi convins că a făcut achiziții inteligente, cu care va putea să-și satisfacă nevoile sale pe o anumită perioadă de timp.
Nu există nicio îndoială că succesul comercianților de retail va merge mână în mână cu inovația și dezvoltarea de acțiuni și strategii care nu numai că răspund nevoilor cumpărătorilor, ci reinventează procesul de achiziție.
Nu avem nicio îndoială că, odată ce vor achiziționa rafturi metalice pentru magazin, proprietarii magazinelor fizice vor reuși să optimizeze amenajarea magazinului astfel încât să îmbunătățească experiența cumpărăturilor și să le satisfacă toate nevoile.
Echipa Rafturi Metalice de A la Z este pregătită să satisfacă oricând nevoile clienților, de aceea le pune la dispoziție o gamă variată de rafturi metalice de înaltă calitate, la cele mai bune prețuri de pe piață. Intrați, vedeți și alegeți rafturile potrivite pentru magazinul vostru. Mult succes în organizarea magazinului vă dorim!
Adaugă comentariu