Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Știați că anotimpul rece vă schimbă obiceiurile de cumpărare făcându-vă mai egoiști?


Vremea are un impact direct asupra comportamentului consumatorilor. Toate companiile sunt conștiente de faptul că schimbarea neașteptată a condițiilor meteorologice are impact asupra vânzărilor. O iarnă mai caldă decât de obicei, o primăvară sau o vară mai rece și mai ploioasă decât se așteaptă fac ca firmele să se confrunte cu schimbări în ceea ce privește vânzările, precum și în comportamentele consumatorilor sau în condițiile de operare.

De exemplu, dacă în perioada de iarnă ninge abundant și circulația este îngreunată de condițiile atmosferice, consumatorii nu își părăsesc casele și decid să își facă toate achizițiile prin intermediul magazinelor online. Într-un astfel de caz, comerțul electronic își poate crește vertiginous vânzările, dar este posibil să se confrunte cu o altă problemă gravă. Companiile de logistică trebuie să-și asume mult mai multe expedieri decât de obicei, în condiții mult mai dure decât cele obișnuite, ceea ce însemna că nu pot să efectueze mereu livrările la timp, fiind posibile întârzieri. Pentru magazinele online, cumpărăturile în această perioadă pot deveni un coșmar.

Dar adevărul este că nu trebuie să ne confruntăm cu condiții climatice adverse sau neașteptate pentru a vedea cum se schimbă comportamentul consumatorilor. Indiferent de situație, timpul are întotdeauna un impact asupra ceea ce cumpărătorii spun, fac și consumă. Cel mai probabil, nici nu își dau seama, dar brandurile și companiile trebuie să fie pe deplin conștiente de această realitate, deoarece deciziile consumatorilor lor vor varia foarte mult în funcție de condițiile la care sunt expuși.

Și astfel, vremea bună și zilele călduroase nu numai că determină un consum mai mare de produse legate de aceste condiții atmosferice, cum ar fi înghețată sau produse care sunt asociate cu plaja, dar are și un impact direct asupra viziuni non-raționale a lumii. Adică, atunci când este cald, are tendința, fără să fie pe deplin conștientă de asta, să ia anumite decizii și să își asume anumite probleme. Acest lucru este foarte interesant nu numai din cauza a ceea ce se întâmplă când valurile de căldură sosesc brusc sau când ne confruntăm cu temperaturi mai ridicate, ci și datorită a ceea ce se întâmplă când este vreme bună. În perioadele de vară, este mai mult decât probabil ca acesta să fie un comportament recurent.

În perioada de vară, ne plăce să circulăm prin magazine printre diverse rafturi metalice strategic amplasate, pentru a căuta produsele de care avem nevoie pentru a profita din plin de sezonul de vară.

Cum luăm decizii în perioadele călduroase

Senzațiile din timpul verii și cele asociate temperaturii ridicate modifică modul în care sunt percepute lucrurile și oamenii, precum și preferințele și deciziile luate. Când este cald, luăm decizii în mod inconștient. Potrivit experților, căldura ne determină să nu facem alegerile în mod conștient. Datorită temperaturilor ridicate avem tendința de a alege acele produse pe care majoritatea oamenilor le aleg și le cumpără deja. Vedem ce își aleg oamenii de pe rafturi și alegem și noi aceleași lucruri. Căldura ne determină să facem cumpărături pe care nu le facem în mod normal, schimbându-ne obiceiurile de consum. Acest tip de comportament are un impact direct asupra creșterii vânzărilor unui magazin.

Pe măsură ce temperaturile cresc, chiar și la un nivel care este încă confortabil, există un efect de epuizare. Abilităților cognitive ne sunt afectate. Creierul răspunde mai greu la lucrurile complexe, iar noi avem tendința de a alege acele produse care sunt sigure.

În plus, alte elemente asociate cu temperaturi ridicate au un efect direct asupra modului în care se simt consumatorii. Căldura împreună cu umiditatea îi fac pe consumatori să se simtă stângaci.

Însă, în ciuda faptului că vremea călduroasă ne face să fim prost dispuși, temperaturile ridicate au un efect asupra modului în care cumpărăm când decidem între noi și ceilalți. Conform studiilor realizate, atunci când este cald, este mult mai probabil să cumpărăm un cadou pentru un prieten și nu ceva pentru noi decât atunci când este frig. Când este frig, preferăm să cumpărăm doar pentru noi.

Avem noroc că încă ne putem bucura de vremea frumoasă de afară, de cumpărături nenumărate în magazinele care ne așteaptă cu produse frumos ordonate pe rafturi metalice pentru magazin alese cu grijă.

Majoritatea reprezentanților magazinelor știu mai bine ca oricine că, pentru îmbunătățirea experienței potențialilor clienți în timpul cumpărăturilor, trebuie să folosească rafturi de cea mai bună calitate.

Dacă și dvs. vă doriți să același lucru, vă puteți organiza eficient magazinul astfel încât să vă creșteți vânzările, achiziționând rafturi pentru magazin de pe Rafturimetaliceaz.ro. În magazinul nostru online veți găsi o gamă variată de rafturi potrivite pentru amenajarea eficientă a oricărui tip de magazine. În plus, le puteți achiziționa la cel mai bun preț de pe piață. Profitați de oferta noastră variată, amenajați-vă magazinul corespunzător și atrageți atenția clienților cât încă vara își face simțită prezența cu putere.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum