Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Designul spațiilor comerciale și experiența de cumpărături

Vine un moment în viața unui retailer în care trebuie să acorde importanță experienței clientului. Și, evident, în magazinele „fizice”, experiența pe care o vor trăi clienții dvs. atunci când vă vizitează magazinul sau când cumpără este foarte marcată de design. Dar nu numai pentru că un design bun va crea o atmosferă atrăgătoare și în conformitate cu brandul, ci și pentru că va oferi confort clienților, eficiență lucrătorilor și profit afacerii.

Designul interior, arhitectura comercială sau designul spațiilor comerciale reprezintă disciplina care conferă magazinului confort, funcționalitate, atractivitate... și, desigur, emană acel aer unic al brandului dvs. Există mulți profesioniști și companii care se pot ocupa de designul sau reamenajarea magazinului dvs. Totuși, pentru a obține rezultate bune este important să țineți cont de mai mulți factori, unii mai puțin legați de design, dar care sunt vitali pentru ca afacerea dvs. să aibă succes.

Amintiți-vă că este important să vă bazați pe o echipă care să vă ofere cele mai bune sfaturi privind designul magazinului, fără a ignora niciunul dintre aspectele care vor influența succesul și profitul afacerii dvs., precum este alegerea unor rafturi metalice de calitate care să vă permită să expuneți produsele astfel încât să atragă atenția consumatorilor.

Designul magazinului trebuie gândit astfel încât experiența de cumpărături să fie una bună

Un lucru care ar trebui să fie esențial în designul unui magazin, este capacitatea de a genera experiențe comerciale surprinzătoare, dincolo de așteptările clienților. Pentru asta este important să definiți o experiență de client pentru brandul dvs. și să știți care este rolul magazinului în această experiență. De asemenea, ar trebui să știți cum se raportează magazinul la alte puncte de contact între brand și client. Iată un exemplu:

Dacă sunteți un retailer de modă, este posibil să aveți (sau nu) un magazin online, de unde unii dintre clienții dvs. pot face comenzi. Alții este posibil să prefere să exploreze magazinul fizic și să probeze haine, apoi să cumpere ce le-a plăcut. Dacă în magazinul fizic există o persoană care oferă sfaturi stilistice clienților, s-ar putea ca cei care intră în el să aprecieze asta.

Cu toate acestea, dacă aveți un supermarket, acest proces va fi diferit. Clienții ar putea intra în magazin fiindcă le place gama de produse pe care le comercializați sau fiindcă este posibil să nu le mai găsească în altă parte. Dar este posibil să le placă și faptul că primesc mostre gratuite de produse.

Oricum, există numeroși pași în procesul de achiziție în care magazinul intervine. Acesta este motivul pentru care este esențial să stabiliți clar oferta dvs. de produse și servicii, cum sunt procesele de achiziție și, mai ales, ce le-ar putea plăcea clienților: ce le face viața mai ușoară, ce îi face să-și facă timp să intre în magazinul dvs. sau ce îi poate surprinde.

Acum este momentul să lucrați la design. Cum ar trebui să surprindă designul spațiilor comerciale? Deși ar trebui să tratați diferit fiecare sector și fiecare model de afaceri, există și câteva elemente comune:

Adaptați-vă modelului dvs. de afaceri, ce vindeți, de ce vindeți anumite produse sau cum. Înainte de a vă apuca de design, este necesar să știți ce produse și servicii ar trebui să ofere magazinul. Trebuie să știți ce produse veți comercializa pentru a afla ce tipuri de rafturi metalice pentru magazin aveți nevoie. Noi, cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, vă oferim o gamă variată de rafturi, de la rafturi metalice de mijloc, la rafturi metalice de perete și rafturi pentru legume-fructe sau pentru pâine, printre altele. Ne spuneți de ce aveți nevoie, iar noi vă oferim rafturile necesare.

Magazinul dvs. trebuie să faciliteze relațiile dintre oameni: între angajații echipei dvs. și, de asemenea, între lucrători și clienți. Mulți clienți vor dori să cumpere în mod autonom, dar puterea magazinului dvs. fizic stă într-un zâmbet, o dimineață bună, un sfat ...

Un design bun trebuie să țină cont de brandul dvs. Nu numai de logo-ul sau culorile corporative, ci și de esența afacerii, valorile și ceea ce ce însemnați ca și companie. Interacțiunea brand-client este mult mai strânsă și mai apropiată în magazin decât pe internet. Este locul ideal pentru a lăsa o amprentă în memoria celor care vă vizitează magazinul.

Toate spațiile trebuie să fie funcționale. Trebuie să vă gândiți la ce funcție joacă fiecare piesă de mobilier, fiecare punct de lumină, fiecare instalație ... pentru a vă dezvolta afacerea.

Un alt aspect foarte important este flexibilitatea. Totul se schimbă atât de rapid încât trebuie să puteți adapta magazinul rapid: la un nou sortiment, la o tehnologie nouă, la o nouă cerere a clienților, la o schimbare a modelului de afaceri ...

Siguranța este, de asemenea, esențială în designul magazinului. Atât pentru persoanele care lucrează, cât și pentru cei care îl vizitează.

Reglementări: urbane, de mediu sau de securitate. Fiecare activitate necesită respectarea legislației actuale.

Dincolo de aspectul vizual, atmosfera ajută, de asemenea, la atragerea clienților: temperatură, muzică, miros, accesibilitate la joacă, gustare sau degustare ... În momentul reamenajării magazinului, aceste facilități trebuie planificate cu atenție.

Oricât de bună este experiența pe care ați proiectat-o ​​pentru clienții dvs., la un moment dat, va trebui să îi surprindeți din nou.

Un magazin bine amenajat și conceput pentru client și experiența lui va putea vinde tot mai mult și mai ales, va fi profitabil. Mult succes!

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum