Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Cum deschizi un magazin de cartier

Cum deschizi un magazin de cartier Deschiderea unui magazin de cartier poate fi o bună idee, deoarece din cauza comodității și confortului oferit, acest tip de magazin este apreciat de către cei care nu locuiesc în apropierea supermarketurilor sau hipermarketurilor sau nu suportă aglomerația din acestea.


Lucruri necesare pentru deschiderea unui magazin de cartier


În primul rând trebuie să întocmești documentația care îți dă dreptul să deschizi un magazin de cartier.


Alegerea locației. Nu este nevoie de alegi un spațiu situat într-o zonă comercială. Trebuie să ții cont de faptul că trebuie să găsești un spațiu într-un cartier în care nu există foarte multe magazine care ți-ar putea face concurență.


Poți cumpăra sau închiria un spațiu mic, la parterul unui bloc. Nu trebuie să uiți că vei vinde alimente, astfel încât locul trebuie să fie ventilat, uscat, răcoros și să dispună și de o încăpere unde să-ți depozitezi marfa în stoc.


Angajarea personalului. Dacă nu vei vinde tu, va trebui să angajezi unul sau mai mulți lucrători comerciali. De asemenea, va trebui să angajezi un contabil care să se ocupe de partea financiară, o persoană care să facă curățenie în magazin eventual.


Furnizori. Trebuie să contactezi și să negociezi cu diverși furnizori. Îi poți întreba, mai ales la început, atunci când decizi să deschizi un magazin de cartier, dacă îți permit să plătești la 60 de zile. Astfel vei avea timp să facturezi timp de două luni și apoi să plătești marfa.


Ce produse să oferi


Magazinul de cartier este varianta mai mică a magazinului de tip supermarket. Vei oferi clienților același lucru, cu diferența că nu vei avea mult stoc de mărfuri și nici nu vei oferi toate mărcile pe care supermarket-ul le poate oferi, având în vedere spațiul de care dispune. Deci, vei alege brand-urile cele mai consumate de public în zona în care îți deschizi magazinul.


Marfa pe care o vei vinde va trebui să acopere zona de hrană și igienă. În cadrul primului grup sunt alimente perisabile și non-perisabile. Numai câteva exemple: brânză, șuncă, cârnați, zahăr, făină, fidea, sosuri, conserve, orez, pâine, lapte, apă, ciocolată, printre multe altele, de consum masiv.


Pentru o bună organizare a acestor produse în magazin, vei avea nevoie de rafturi de cea mai bună calitate. Pe acestea ți le putem oferi noi. Intră în magazinul nostru online Rafturimetaliceaz.ro și vei găsi o gamă variată de rafturi metalice pentru magazin (rafturi metalice de perete, rafturi metalice de mijloc, rafturi metalice lite etc.). De le vei alege, nu vei regreta, deoarece vor da magazinului tău un aspect deosebit.


Importanța studiului de piață pentru deschiderea unui magazin de cartier


În toate afacerile, elaborarea unui studiu de piață este unul dintre primii pași inevitabili pentru a începe acest lucru. Când intenționezi să deschizi un magazin de cartier, realizarea unui studiu de piață este un pas esențial, întrucât poate înclina balanța către succes sau către eșec.


După cum am spus mai înainte, un magazin de cartier este o afacere care vinde produse alimentare și articole de toaletă, adică aceleași produse pe care le oferă fiecare supermarket. Pentru a face diferența și a avea succes, ar trebui să investighezi ce consumă cel mai mult oamenii din zonă și ce și-ar dori să consume. Oferă-le lucruri pe care încă nu le găsesc în supermarket.


Odată ce studiul de piață este gata, va trebui să găsești furnizorii corespunzători, astfel încât aceștia să furnizeze bunurile pe care locuitorii din zonă le consumă sau își doresc să le consume. Este posibil să trebuiască să le oferi mărfuri din import. Caută furnizorii care îți pot oferi o astfel de marfă.


Dezavantaje care pot apărea. Una dintre cele mai frecvente greșeli atunci când începi acest tip de afacere este să te concentrezi doar pe un tip de produs sau să cumperi mai mult dintr-un anumit sector. Pentru ca acest lucru să nu ți se întâmple, cel mai bine este să faci o lista de produse de bază. O poți face dacă mergi la cel mai apropiat magazin și observi modul în care mărfurile sunt distribuite și varietatea de produse oferite publicului.


Recomandare finală. Investighează bine produsele pe care intenționezi să le vinzi și furnizorii care le oferă. Pentru selectarea furnizorilor este important să ții cont de aspecte cum ar fi: traiectoria pieței, timpul de livrare și conformitatea, prețurile și atenția. Astfel te asiguri că afacerea funcționează cum trebuie.
 

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum