Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Cum să procedezi pentru ca produsele să se vadă pe rafturi repede

Cum să procedezi pentru ca produsele să se vadă pe rafturi repede


După luni de muncă neobosită, un manager de marketing a câștigat în cele din urmă un loc pe raftul unui comerciant cu amănuntul. Pentru a sărbători această realizare, a mers la magazin pentru a vedea roadele efortului său. În ciuda căutării fiecărui colț timp de cincisprezece minute, nu a reușit să găsească produsul. S-a enervat când și-a dat seama că el se afla pe un raft în partea din spate a magazinului. Este normal. Dacă el nu l-a putut găsi, nici clientul nu avea cum să o facă.


Deși o astfel de experiență este doar o poveste, multe branduri aflate în căutarea unei bune reprezentări a produselor pot experienta o astfel de situație.


Afacerile de toate nivelurile știu că modul de așezare a produselor pe diverse rafturi metalice pentru magazin, joacă un rol important în atragerea atenției clienților.


Cu toate acestea, în situații similare celei enumerate mai sus, atunci când produsele sunt așezate în locuri greu de găsit, rafturile își pierd valoarea.


În acest articol, îți vom explica câteva tehnici de merchandising pentru ca produsul tău să se vadă și pentru a descoperi cum să-și câștige locul său binemeritat de raft pentru a atrage clienților astfel încât să devină achiziție imediată.


Plasarea corespunzătoare a rafturilor în comerțul cu amănuntul


Marketing-ul in-store eficace realizat într-un magazin, valorifică tendințele consumatorilor prin înțelegerea modului în care cumpărătorii interacționează cu mediul înconjurător. Acest lucru poate fi la fel de simplu ca și atragerea atenției cumpărătorilor cu reduceri vizibile sau plasarea unui produs ușor de luat de pe raft, într-un loc care se mișcă în mod obișnuit lent, dar este creat pentru achiziții mici făcute din impuls. În timp ce aceasta din urmă nu s-ar aplica produselor cum ar fi prosoapele de hârtie en-gros, să trecem la tehnicile cu o valoare de marketing mai generală.


Utilizează o abordare bazată pe date pentru a plasa produsul pe diverse rafturi metalice


Se vede, se vinde. Plasează produsele în locuri cu vizibilitate ridicată. Asta înseamnă zone cu trafic intens și locații accesibile. Poziționarea pozitivă a produselor valorifică următoarele obiceiuri ale cumpărătorilor:


Așa cum se arată în studiile de vânzare cu amănuntul, probabilitatea de vânzări crește cu 10% atunci când un produs este situat în câmpul vizual al clienților. Așadar, plasează rafturi la jumătatea înălțimii, acolo unde este posibil.


Clienții ignoră în orice magazin, între o treime și jumătate dintre toate produsele de pe rafturi. Creează un branding interesant care să atragă atenția clienților.


Cumpărătorii merg prin centrul culoarului de nouă ori mai des decât prin colțuri, deoarece fluxul natural al traficului îi îndepărtează rapid de pe margini.


6 Sfaturi de Merchandising pentru a converti cumpărătorii


Plasarea optimă a raftului este un început. Te asiguri că produsul tău se vede. Expunerile oferă controlul vânzătorilor asupra poveștii produsului lor. Permit clienților să plece cu o idee anume despre produsul tău. Unele expuneri funcționează mai bine decât altele. Cele mai bune expuneri utilizează următoarele 6 tehnici:


Culorile luminoase atrag atenția. Distruge monotonia din timpul cumpărăturilor cu ceva interesant și distractiv. Această abordare prietenoasă creează încredere și interes, punându-te în cea mai bună poziție de a realiza o vânzare.


Modelele minimaliste creează intrigi. Gândește-te la felul în care Apple realizează atât de mult din vânzarea de telefoane.


Expune în mod inteligent pentru a promova în continuare reducerile. Atrage-i și trezește-le interesul, apoi oferă-le un produs pe care nu se pot abține să nu-l cumpere. "Cumpărați, primiți unul gratis", promoțiile au acest efect. Acestea fac cunoștință noilor consumatori cu produsul tău, încurajând cumpărătorii fideli să plece cu mai multe produse decât de obicei. Aceasta este o modalitate excelentă de a stimula profiturile în timp ce aprovizionezi magazinul cu noi produse.


Entuziasmul vinde. Construiește relații semnificative cu personalul magazinului pentru a-l încânta cu privire la produsul tău. Personalul magazinului creează legături față-în-față cu potențialii cumpărători. Dacă personalul se simte legat de produsul tău, adesea se va strădui să crească vânzările.


Ocupă spațiu. Dacă monopolizezi un perete, monopolizezi atenția unui client. Îl poți atrage cu culorile, cu designul simplist și cu reprezentanții de vânzări. Dacă l-ai atras cu aspectul fizic, garantat va ieși din magazin cu o impresie bună și o mulțime de bunuri.


Determină clienții să-și amintească de tine. Un design bun vinde. Cele mai bune modele încurajează clienții să vândă pentru tine! Oferă-le șansa să aibă parte de experiența de care au nevoie, pentru a vorbi despre afacerea ta în social media.
 

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum