Dată: 06 Ianuarie 2020
Magazinul fizic are viitor, dar viitorul magazinului dvs. va depinde de capacitatea dvs. de a vă adapta la clienți și de a adapta schimbările la modul lor de a face cumpărături. Dacă credeți în orientarea către client, începeți să definiți cine este clientul dvs.: ce are nevoie, când vrea, cum este, de unde cumpără și de ce.
Companiile care își studiază clienții, cărora le pasă de obținerea și prelucrarea datelor, sunt cele care au cele mai mari șanse de succes în sectorul de retail. Dincolo de cunoașterea clienților, investițiile în design sunt esențiale pentru supraviețuirea magazinelor fizice.
Deși majoritatea achizițiilor se fac în continuare în magazinele fizice, tot mai multe persoane au încredere în mediul online. Încetați să vedeți comerțul electronic ca fiind cea mai mare amenințare și începeți să descoperiți ce așteaptă clientul atunci când intră în magazin să se uite sau să cumpere ceva.
În designul interioarelor magazinelor fizice trebuie să vă concentrați pe promovarea unei decizii de cumpărare. Cum se face corect? Cum să investiți în proiectarea magazinului dvs.? Descoperiți câteva dintre regulile de bază.
Impactant pe exterior, comod și distractiv în interior
Atragerea clienților este una dintre regulile pentru creșterea vânzărilor. Asta înseamnă proiectarea unei fațade cu impact, a unui acces ușor și și a unei vitrine fermecătoare care să fie schimbată frecvent. Acum câțiva ani, plimbarea pe stradă sau printr-un centru comercial era singura modalitate de a descoperi magazine sau produse frumoase. În prezent, atragerea clienților este mai complicată ca niciodată, deoarece consumatorul este foarte informat și foarte conectat. Cum v-ați pregătit pentru a vă surprinde clienții? Achiziția din magazinul dvs. trebuie să fie diferită de cea online, o experiență care oferă altceva.
Clientul dvs. dorește mai mult decât să vadă produse: vrea să atingă, să încerce, să primească sugestii, să fie sfătuit ... și toate acestea fără disconfort, fără a fi dezamăgit, fără a aștepta, fără culoar îngust, fără spații incomode. Dacă, de asemenea, sunteți capabili să vă transformați magazinul într-un spectacol, cu atât mai bine: cu cât clientul stă mai mult în magazin, cu cât are mai mult contact cu produsele dvs., cu atât există mai multe șanse de cumpărare.
Brandul afacerii ca motor al designului
Definirea unui brand depășește cu mult un logo atractiv. Este vorba despre a ști cum vreți să fiți văzuți, ce vreți să se spună despre afacerea dvs., cum vă identificați cu clientul, ce emoții îi treziți sau care este modul dvs. de lucru: să vindeți, să lucrați în echipă, să vă ocupați de clienți. Designul unui spațiu comercial trebuie să poată comunica acele valori ale companiei dvs., modul său particular de a fi. Adică, înainte de a vă ocupa de designul unui spațiu comercial, brandul afacerii trebuie să fie perfect definit.
În designul de interior trebuie să specificați ce materiale și elemente grafice veți folosi în design și, de asemenea, să definiți cum va fi experiența cumpărăturilor în magazinul dvs. Să luăm ca exemplu un magazin alimentar care vinde produse organice și / sau locale. Atunci când alegeți un material pentru pardoseală, este logic să folosiți un material care să fie ecologic și/sau un produs local. În plus, ar trebui să optați pentru produse cu eficiență energetică ridicată atunci când achiziționați produse de iluminat sau frigorifice. Pe de altă parte, ar trebui să studiați punctele de contact ale clientului cu brandul, astfel încât designul să fie în slujba experienței de cumpărături pe care o așteaptă în magazin. Pe scurt, trebuie să vă ocupați de cele mai de bază aspecte, cum ar fi accesul la produse, chiar și de elementele cheie de reînlocuire a mărfurilor la timp și să mențineți mereu rafturile pline.
Inovația nu presupune doar tehnologie
Tehnologia oferă deja multe modalități de a ajuta clientul și de a obține date cu privire la comportamentul său în magazin. Este clar că avem un consumator familiarizat cu utilizarea internetului și a smartphone-ului său. Le puteți ușura deciziile de cumpărare prin intermediul tehnologiei. Vă pot ajuta datele pe care le puteți obține prin dispozitivele instalate în magazin.
Rețineți că inovația în magazinul dvs. nu trebuie să fie sinonimă cu instalarea unei tehnologii sofisticate. Descoperiți ceea ce le place clienților dvs. sau acea problemă pe care o puteți rezolva: produse personalizate, un anumit mod de a fi serviți, un nou serviciu... După ce îl aflați, gândiți-vă cum l-ați configura într-un mod creativ și diferit în afacerea dvs. Este necesară tehnologia? Care este cel mai simplu și mai eficient mod de vă satisface clientul? În acest moment un design bun vă poate ajuta.
Versatilitate: deoarece modelele de afaceri se schimbă
Nimic nu este pentru totdeauna: în plus, schimbarea continuă este aici pentru a rămâne. Ceea ce iubesc acum clienții dvs. ar putea să nu le placă anul viitor. Afacerea dvs. trebuie să fie pregătită să se schimbe în momentul în care clientul o cere. Modul în care vă proiectați afacerea ar trebui, de asemenea, să surprindă această nevoie. Totodată, gândiți-vă la viitorul afacerii.
Unul dintre elementele care pot aduce mai multă versatilitate afacerii dvs. este mobilierul. Este important să alegeți rafturi metalice care să se potrivească produsului și nu invers. Nu puteți „condamna” magazinul să ofere produse care se potrivesc cu rafturile. Ce puteți face pentru ca magazinul dvs. să se adapteze clienților?
Să optați pentru rafturi metalice pentru magazin capabile să arate la fel de bine și după o lungă perioadă de timp. În plus, vă sfătuim să alegeți rafturile în funcție de marfa pe care o oferiți clienților. De exemplu, dacă le oferi legume-fructe, noi, cei de la Rafturi Metalice de la A la Z vă putem oferi rafturi pentru legume-fructe, de cea mai bună calitate, la un preț foarte avantajos. Contactați-ne pentru a vă oferi toate detaliile despre oferta noastră.
Adaugă comentariu