Dată: 25 Iunie 2019
Cross Selling este arta de a sugera articole suplimentare și complementare pentru cineva care a decis deja să cumpere. Cu siguranță, de multe ori vă obsedează atragerea de noi clienți, dar ... Acordați atenție suficientă celor care cumpără deja?
A face acest lucru este una dintre cele mai simple moduri de a îmbunătăți rezultatele afacerii, cu aproape niciun fel de resurse suplimentare.
Un exemplu foarte comun se întâmplă în restaurantele de fast-food, atunci când clienții cer un hamburger, aceștia sunt întrebați de obicei ... Cu cartofi?
În acest caz, se oferă un produs complementar care mărește vânzarea, cross selling (vânzare încrucișată).
Se întâmplă, de asemenea, ca persoanele doritoare să fie convinse că, datorită unei mici diferențe de preț, pot cumpăra un meniu complet care include cartofi, băuturi și înghețată, în acest caz vorbim despre vânzări ascendente.
Doriți să vă măriți venitul și rentabilitatea globală a afacerii dvs.? O modalitate foarte simplă de a face acest lucru este să vă familiarizați cu conceptele de cross selling (vânzare încrucișată) și up selling (vânzări incrementale).
Cu toate acestea, mulți comercianți cu amănuntul nu pun în practică aceste tehnici, fie pentru că nu sunt motivați să le folosească, fie pentru că se tem să nu pară agresivi.
Dar, atunci când sunt aplicate, creșterea vânzărilor este, de asemenea, o modalitate excelentă de a atrage clienții și de a-i face să se simtă pe deplin mulțumiți de achizițiile lor.
Gândiți-vă la acest lucru, atunci când oferiți clientului produse complementare sau produse mai bune. Experiența clientului se îmbunătățește deoarece simte că a cumpărat un produs superior sau produse suplimentare pentru a se bucura pe deplin de ele.
Cheia este de a arăta clientului că sugestiile dvs. sunt în folosul lor.
Există o linie fină între a fi atent și de folos sau enervant și intimidant, și este esențial să stăpâniți această linie.
S-au scris multe despre cum să se îmbunătățească vânzările cu amănuntul, dar puține tactici sunt la fel de eficiente ca vânzările încrucișate, vânzările suplimentare și pachetele, fie că sunt realizate în magazinul fizic, fie online, fie sunt vânzări hibride.
Stăpânirea acestor tehnici înseamnă să știți cum să le diferențiezi și să implementați tactica corectă la momentul potrivit.
Ce este cross selling sau vânzarea încrucișată?
Vânzarea încrucișată constă în a profita la maximum de traficul care ajunge la magazinul dvs., prin maximizarea vânzărilor și oferind clientului mai multă valoare banilor săi.
În niciun caz nu ar trebui înșelat, manipulat sau exercitată presiune asupra sa. Trebuie depus un efort onest de a oferi cumpărătorului produse adiționale care să-i îmbogățească experiența, obținând în același timp venituri suplimentare.
Vânzarea încrucișată înseamnă recomandarea unui produs relevant care să-l completeze pe cel pe care clientul a decis deja să îl cumpere.
Această strategie nu ar trebui înțeleasă ca o încercare de plasare a mai multor produse, ci de oferirea acelor produse care întrunesc cu adevărat nevoile sale.
Cheia succesului în vânzarea încrucișată este de a face acest lucru în mod corespunzător. În cazul în care scopul este de a crește vânzările cu produse irelevante sau de a vinde într-un mod agresiv, nu numai că va fi dificil să convingeți cumpărătorul, dar ați putea pierde vânzarea originală și clientul va deveni reticent.
Regula numărul unu este întotdeauna furnizarea de valoare. Tranzacția ar trebui să fie întotdeauna avantajoasă pentru client.
Prin urmare, comenzile trebuie să fie elemente sau servicii direct legate de produsul pe care clientul le cumpără. De exemplu, o husă, un card de memorie sau un trepied pentru o cameră digitală, o curea care merge bine cu pantofii.
Vânzarea încrucișată de succes se bazează pe găsirea relevanței între cumpărăturile clientului și alte produse ale magazinului.
Rețineți întotdeauna că, atunci când clienții intră într-un magazin, ei doresc să cumpere un produs anume, dar există întotdeauna alte lucruri de care pot avea nevoie sau pe care le-ar dori, deși nu sunt conștienți de acest lucru.
Vânzarea încrucișată apare atunci când distribuitorul descoperă aceste nevoi și le raportează la produsele afacerii sale.
Vânzările încrucișate identifică produse care satisfac nevoile complementare pe care articolul original nu le satisface.
Vânzările încrucișate apar în toate tipurile de afaceri de la bănci, la restaurante, magazine de îmbrăcăminte sau farmacii.
Ce este up selling sau vânzarea incrementală?
Vânzarea de tip up selling este practica de a încuraja clientul să cumpere un produs de calitate mai bună decât era dispus să cumpere.
Este vorba de a arăta alte versiuni sau modele care pot satisface mai bine nevoile clientului, făcându-l să vizualizeze valoarea pe care o va obține atunci când achiziționează un element sau serviciu ușor mai bun decât cel pe care îl analizează.
Acum că ați descoperit cum vă puteți crește vânzările, vă recomandăm să ne contactați. Echipa Rafturi Metalice de la A la Z este pregătită să vă ofere rafturi metalice pentru magazin de cea mai bună calitate, la cel mai bun preț de piață.
Organizați-vă cum trebuie produsele pe rafturi, apoi puneți în aplicare tehnicile de mai sus.
Spor la vânzări!
Adaugă comentariu