Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Obiceiuri bune care conduc la un management mai bun al supermarketurilor

Obiceiuri bune care conduc la un management mai bun al supermarketurilor

Există puține provocări mai dificile în domeniul vânzărilor cu amănuntul decât gestionarea lanțurilor de aprovizionare cu amănuntul cu produse alimentare. Optimizarea unui inventar larg care include produse proaspete și cu scurtă durată de viață nu este ușoară. Există câteva lucruri care indică mai bine ce poate face un sistem de management al stocurilor și impactul pe care îl poate avea asupra rentabilității.


Reaprovizionarea mai bună cu produse perisabile înseamnă că expunerea produselor este mai bună, clienții primesc produse mai proaspete și vindeți mai mult. Așadar, haideți să analizăm cât de eficientă este gestionarea inventarului produselor alimentare și cât de bine trebuie să folosiți informațiile despre termenele de valabilitate a produselor și comportamentul consumatorilor la nivel de categorie pentru a reduce risipa de produse alimentare din magazine.


Definiți-vă obiectivele și prioritățile dvs.- Trebuie să știți ce produse sunt mai importante pentru dvs.


După ce lucrează cu angrosiști și comercianți cu amănuntul din magazine mari și mici, supermarket-uri, magazine de lux și lanțuri de cash & carry, este clar că echipele de reaprovizionare nu știu exact cum să procedeze, de aceea este important să echilibrați balanța. Trebuie să știți care vă sunt prioritățile și ce apreciați mai mult.


Niciodată nu omiteți durata de valabilitate a produselor când comandați


Toți comercianții de retail importanți au contracte cu furnizorii care specifică faptul că produsele au o durată de valabilitate minimă stabilită la livrare. Dar aceste informații nu au întotdeauna suficientă importanță în reaprovizionare, deoarece datele de vânzare variază de la livrare la livrare. Cu toate acestea, variabilele pot fi deseori doar prevăzute.


Cel mai simplu pas pe care trebuie să-l faceți este de a încorpora așteptările privind termenul de valabilitate în parametrii de comandă ai sistemului de gestionare a inventarului supermarketurilor. De exemplu, aceasta poate fi utilizată pentru a lega calculul stocului dvs. de siguranță la un "maximum" x% din previziunile preconizate privind durata de depozitare sau la rapoartele privind excepțiile atunci când stocurile de siguranță ar putea să depășească un prag stabilit. În același timp, stabilirea unor excepții în cazul în care zilele de livrare a comenzii depășesc termenul de valabilitate de "y%" pot ajuta la evidențierea produselor care necesită o supraveghere atentă.


Rebuturi prognozate încorporate- Stimulentele pot fi de ajutor


Rebuturile prognozate se utilizează în calcularea parametrilor comenzii, dar, de asemenea, și în calculele de reaprovizionare. Se poate face acest lucru prin introducerea balanțelor de inventar la nivel de lot, cu informații despre data de vânzare. Acest lucru ajută la menținerea disponibilității ridicate prin completarea lor înaintea alterării stocurilor și, de asemenea, indică elementele care trebuie vândute rapid.


Reaprovizionarea mai bună a perisabilelor înseamnă că produsele expuse arată mai bine, clienții primesc produse mai proaspete și vindeți mai mult.


În mediile de vânzare cu amănuntul, acest lucru este, desigur, mai dificil, deoarece consumatorii nu operează întotdeauna pe principiul "primul intrat- primul ieșit" - exact opusul! - dar încorporarea rebuturilor simulate în calcule, într-adevăr ajută la păstrarea optimă a disponibilității chiar și pentru produsele cu volum redus - dar poate, de asemenea, să sporească risipa alimentelor. Trebuie să vă fie clar că prioritatea dvs. este disponibilitatea față de deteriorarea alimentelor dacă decideți să utilizați această abordare.


Gestionați fiecare produs individual - dar înțelegeți cum se comportă produsele în grupuri


În multe categorii perisabile, produsele se înlocuiesc adesea atât de ușor unele cu altele, încât consumatorul le poate schimba fără să se gândească prea mult. Pâinea proaspătă este un bun exemplu. Ținând cont de un anumit client trebuie să începeți procesul de optimizare a alimentării cu pâine prin identificarea "lucrurilor necesare" în fiecare subcategorie, prin clasificarea ABC la nivel de magazin.


Reaprovizionarea rafturilor pe baza faptului că "este bine să fie" ar putea fi utilă spre sfârșitul serii, dar nu uitați că ar trebui să existe întotdeauna stoc în toate categoriile de bază (de ex., albă, integrală, semințe etc).


Optimizarea va avea impactul așteptat asupra risipei alimentare - veți fi destul de surprinși de cât de mult se vor majora vânzările și marjele de vânzări. Produsele mai proaspete, datorită unei mai bune cifre de inventar, vor atrage mai mult consumatorii.


Întoarceți-vă la datele de zi cu zi


În comerțul cu amănuntul, câștigurile mari provin de la mici îmbunătățiri în nenumărate combinații referitoare la păstrarea stocurilor.


Datele bune sunt esențiale pentru buna gestionare a inventarului magazinelor alimentare, mai ales având în vedere că este un mediu atât de complex, dar nu este suficient pentru sine. Toate datele din lume nu sunt de ajutor dacă nu le puteți accesa și nu le puteți înțelege cu ușurință. Pentru a face acest lucru aveți nevoie de un sistem de gestionare a inventarului supermarketurilor care să vă poată ajuta să gestionați date importante, să examinați produsele când le alegeți și să oferiți rezultate în timp real.


De asemenea, este important ca atunci când când expuneți mărfurile să optați pentru rafturi metalice pentru magazin de cea mai bună calitate. Rafturi Metalice de la A la Z vă oferă o gamă variată. Contactați-ne pentru a vă oferi detaliile necesare privind rafturile de pâine, de legume-fructe, de mijloc etc.
 

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum