Dată: 13 Septembrie 2019
Le vedem peste tot, sunt la îndemâna oricui, producătorul are control asupra comunicării de brand, aduc plus valoare și brand awareness, dar și încredere în relația construită cu cumpărătorul.
Foarte mulți consumatori au devenit foarte critici cu privire la produsele alimentare pe care le cumpără. Acești consumatori folosesc o gamă mai largă de criterii pentru evaluarea produselor. Alegerea se face în funcție de sănătatea, durabilitatea, prețul, ambalajul și disponibilitatea alimentului. De asemenea, obiceiurile personale joacă un rol semnificativ în comportamentul de cumpărare al consumatorilor pentru produse alimentare. În plus, vârsta, sexul și statutul socio-economic continuă să afecteze în mod semnificativ alegerile alimentare.
Cele mai mari preocupări sunt legate de lucrurile din alimente care nu sunt percepute de simțuri. Consumatorii sunt îngrijorați de aditivii alimentari, de compuși toxici și nesănătoși, de conservanți și de prelucrarea alimentelor. Este ușor de spus când mâncarea nu este bună, dar nu există nicio modalitate de a spune ce toxice conține. Prin urmare, consumatorii trebuie să se bazeze pe alte informații pe care le au despre produs.
În plus față de informațiile de pe pachet, consumatorii găsesc informații despre mâncare de pe internet și pe social media și multe convingeri, chiar corecte sau greșite, despre alimente, provin de acolo. Cu cât sunt mai mulți pași în procesul de fabricație, cu atât este mai complicat pentru consumator să știe cu adevărat cum se produce alimentele lor. Astfel, de exemplu, produsele de la producător ( brânzeturi, mezeluri, produsele de carmangerie) câștigă ușor încrederea consumatorilor.
Cum câștigă magazinele de producător încrederea?
Încrederea consumatorilor în alimente poate fi construită în câteva moduri diferite:
1. Prin contact personal cu producătorul;
2. Prin reglementare instituțională;
3. Oferind informații despre proveniența și calitatea produselor alimentare oferite.
Încrederea se formează în interacțiunea dintre părți, consumator și producător în cazul alimentelor. Magazinele de producător sunt un nou trend, întrucât există din ce în ce mai mulți oameni care își doresc să cumpere produse 100% autentice, de înaltă calitate asigurată. În plus, au posibilitatea de a achiziționa produse la un preț mai mic, sau cel puțin, așa ar trebui să fie datorită eliminării cheltuielilor legate de materia primă, printre altele.
Cum întăresc încrederea clienților producătorii?
Pentru a câștiga încrederea consumatorilor, producătorii de produse alimentare comunică consumatorilor procesele de producție și sursele ingredientelor, fie cel puțin așa ar trebui să procedeze. Trasabilitatea alimentelor creează încrederea consumatorilor și, de asemenea, este parțial obligatorie din punct de vedere juridic în industria alimentară. În caz de infecție, cauza problemei trebuie rezolvată rapid, astfel încât producătorii și comercianții trebuie să cunoască etapele producției și logisticii, precum și originea alimentului. Trasabilitatea rapidă îmbunătățește securitatea alimentară și reduce semnificativ risipa alimentară.
Comunicarea proceselor de fabricație și a surselor de ingrediente se poate face în mai multe moduri, însă una dintre cele mai eficiente metode de rentabilitate și de economisire a timpului este de a face procesul de producție transparent. Discuțiile privind alimentele pot avea loc în social media, ceea ce necesită o mulțime de resurse ale companiei. Aceste crize pot fi atenuate cu procese de producție transparente și comunicare deschisă. Comunicarea poate fi complet automatizată cu ajutorul tehnologiilor precum blockchain și IoT și integrată în sistemele informaționale actuale ale companiilor.
Majoritatea producătorilor de alimente au standarde ridicate de producție și aprovizionare, dar aceste standarde sunt în principal invizibile pentru consumatori. Valoarea produsului crește dacă informațiile sunt ușor disponibile consumatorului și compania obține profit pentru procesele planificate cu atenție. În schimb, dacă consumatorul nu știe ce se întâmplă în culise, aceasta nu numai că strică baza încrederii, dar pune și compania pe aceeași linie cu concurenții săi.
Pe de altă parte, valoarea produsului crește prin intermediul brandingului cae este un obiectiv publicitar comun pentru multe tipuri de companii. Aceasta implică utilizarea mesajelor publicitare în curs de proiectare a unei imagini și de a transmite beneficii clienților vizați. Branding-ul este esențial pentru succesul pe termen lung al producătorilor, deoarece afectează atât cumpărătorii, cât și piața de consum. Producătorii mici au parte de obstacole din cauza bugetelor mai mici și a mărimii pieței, dar pot beneficia, de asemenea, de un branding eficient.
Construirea brand awareness-ului este adesea primul obiectiv de comunicare pentru producători. Acest lucru evoluează de obicei pe o perioadă de timp cu anunțuri consistente și repetitive care vizează o anumită piață. Dacă dețineți un magazin cu produse de producător, atragerea consumatorilor în vederea recunoașterii brand-ului este un pas esențial în realizarea brandingului. Acest lucru vă ajută să vă integrați atunci când consumatorii recunosc o problemă sau o nevoie.
Odată recunoscut, doriți ca cei care calcă pragul magazinului de producător să solicite brandul dvs. mai presus de toate celelalte, fie în volum mare. Acest lucru are loc de obicei atunci când anunțurile dvs. proiectează clar beneficii distincte în raport cu concurenții și care sunt apreciate de consumatori. Urmărirea experienței produsului este, de asemenea, esențială. Cererea consumatorilor conduce la creșterea vânzărilor.
Dar asta nu tot. Și așezarea produselor pe rafturi contează într-un magazin de producător. Prin urmare, alegerea unor rafturi metalice pentru magazin, de înaltă calitate, este soluția perfectă pe care echipa Rafturi Metalice de la A la Z v-o pune la dispoziție oricând. Rafturile metalice de mijloc, rafturile metalice de perete fac parte din oferta generoasă de care puteți beneficia contactând această echipă.
Așadar, nu uitați că magazinele de producător sunt un nou trend, care merită dezvoltat pentru a întări și mai mult încrederea consumatorilor în produsele dvs.
Adaugă comentariu