Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Chei ale neuromarketingului pentru a cuceri consumatorul

În fiecare zi se realizează tot mai multe studii care dezvăluie cheile neuromarketingului de care puteți profita pentru a cuceri și a atrage mai mulți consumatori pentru a vinde mai multe produse sau servicii.

Punerea în locul consumatorului vă poate oferi perspective diferite asupra modului în care gândesc și simt cu privire la anumite produse.

Cât timp vă ia să decideți să faceți o achiziție? Ce vă influențează cel mai mult, emoțiile sau rațiunea? Aceste întrebări vă pot ajuta, de asemenea, să înțelegeți cumpărăturile lor.

Există mai multe studii care subliniază că timpul mediu pentru a decide o achiziție este de 2,5 secunde, din care 80% din timp se realizează cu subconștientul, responsabil de impulsuri.

Înțelegerea consumatorilor nu este ușoară, dar neuroștiința încearcă să ușureze puțin drumul. Iată câțiva factori cheie ai neuromarketingului pentru a convinge consumatorul.

Timpul:

Ce vă trece prin minte atunci când o promoție spune pentru o perioadă limitată de timp? Potrivit specialiștilor noi, oamenii, avem aversiune împotriva pierderilor și nu ne place să citim „ediție limitată”, „până se termină stocul și pentru un timp limitat”. În aceste momente creierul intră în zona de pierderi, care joacă un rol important în motivarea cumpărăturilor.

Brandurile pot profita de factorul timp, deoarece atunci când timpul destinat achiziției este mai scurt, este mai impulsiv și mai influent, ceea ce poate fi reflectat în închiderea sezonului. Ofertele de Black Friday și nu numai sunt irezistibile pentru consumatori.

Experiența

Antecedentele cu privire la un anumit produs sau brand influențează, de asemenea, decizia de cumpărare a consumatorilor, deoarece creierul raportează inconștient obiceiurile și amintirile trecute. Acest lucru poate exercita o influență determinând brandurile să aibă grijă de percepția pe care o pot crea în cadrul clienților și să genereze doar experiențe pozitive.

Efect Halo

Efectul halo este un termen creat de psihologul Edward Thorndike în 1920, în urma mai multor investigații. Acesta se referă la o evaluare pozitivă a unei persoane, bazată pe o singură caracteristică sau doar pe o trăsătură observată.

Aplicat marketingului constă în a transmite atractivitatea și calitățile unei persoane unui produs. De exemplu, reclamele Coca Cola.

Efect Goggle

Acest termen este aplicat pentru a predispune pozitiv consumatorii să facă o denaturare a realității, pentru a primi anumiți stimuli chiar înainte de cumpărare.

Momeala

Aceasta constă în implicarea unui al treilea produs, astfel încât să pară că există mai multe avantaje între primele două opțiuni atunci când consumatorul are îndoieli. Ca de exemplu în ceea ce privește telefoanele mobile, puteți compara întotdeauna un Iphone, cu un Samsung și Huawei.

Rațiunea călăuzește, emoțiile decid

În timp ce consumatorul folosește din ce în ce mai multe surse de informații pentru a-și planifica achizițiile cu mai multă acuratețe, este adevărat că factorul emoțional și impulsul rămân valabile ca un motor puternic în alegerile sale.

Relațiile de culoare

Prin definiție, oamenii sunt ființe vizuale, un fenomen în care culoarea joacă un rol predominant. Cele de mai sus au o relație directă cu modul în care interacționează cu brandurile, produsele și magazinele.

Potrivit studiilor realizate de experți se pare că între 62 și 90% din evaluările pe care un consumator le face unui produs se bazează pe culorile care îl reprezintă, în timp ce culoarea unui magazin nu are impact asupra cumpărătorului, 50% dintre cumpărătorii potențiali evită să viziteze acea unitate.

Nu este văz sau auz, sunt toate simțurile

În mod tradițional, comunicarea orientată către consumator a fost concentrată pe captivarea privirii pentru a atrage atenția consumatorului. Martin Lindstrom, autorul cărții Buyology, concluzionează că 83% din publicitate nu reușește decât să surprindă unul dintre simțurile publicului: văzul.

Cu toate acestea, având în vedere saturația de informații la care este expus publicul, menținerea acestei linii în strategie minimizează șansele de succes. Se mizează pe descurajarea consumatorului prin senzații care combină experiențe care apelează la mai mult de un simț.

Un studiu al neurologului Allan Hirsh subliniază că 84% dintre persoane ar fi dispuse să plătească puțin mai mult pentru o pereche de teniși expuși într-o magazin care, pe lângă faptul că este plăcut vederii, are și o aromă atractivă.

Aplicarea acestor chei de neuromarketing pentru campania dvs. de marketing vă poate ajuta să aveți mai mult succes și să vă atingeți rapid obiectivele prin atragerea atenției consumatorului.

De asemenea, pentru a cuceri consumatorul este important să organizați în mod eficient magazinul, plasând produsele pe rafturi metalice pentru magazin corespunzătoare.

Echipa Rafturi Metalice de la A la Z vă stă mereu la dispoziție cu rafturi metalice de cea mai bună calitate și la cel mai bun preț de piață. Indiferent că aveți nevoie de gondole, de rafturi legume-fructe, rafturi metalice de perete etc., contactați-ne, ne dorim să vă ajutăm să vă dezvoltați afacerea!

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum