Dată: 04 Ianuarie 2020
Sunteți proprietarii unui magazin? Atunci trebuie să aflați că cei care intră în magazinul dvs. trebuie să aibă parte de o „experiență de cumpărături”. O experiență care vă diferențiază brandul și vă permite să atrageți mai mulți oameni în magazin. Experiența clienților, experiența de brand și unii calificatori pentru această experiență, cum ar fi memorabil, captivant sau personalizat sunt esențiali în comerț.
Cunoașterea clientului dvs. și ce așteaptă el în interiorul sau în afara magazinului sunt elemente importante atunci când vorbim despre „experiență”. Investiți în observația și analiza comportamentului clienților. Studiile de piață, sondajele sau dispozitivele de observare și analiză vor fi utile. Obiectivul este de a defini bine profilurile de clienți ale afacerii dvs. (aproximativ 2 până la 5 profiluri), cunoscând nevoile și așteptările acestora. Un client care locuiește sau lucrează în apropierea magazinului dvs. nu are aceleași așteptări sau nu cumpără la fel ca cel care trece ocazional. Din acest motiv, trebuie să analizați fiecare aspect legat de clienți.
Cum trebuie să fie experiența clienților în magazin?
Personalizată
Vă puteți imagina că intrați într-un magazin unde vi se recunosc numele, preferințele, ultima dvs. achiziție și vă sunt sugerate produse adaptate nevoilor dvs.? Sigur că da. Aceasta este ceea ce trăim în special în magazinele mai mici și pe care le vizităm în mod regulat. Dar, pe măsură ce afacerea crește, este aproape imposibil ca întreaga echipă să rețină aceste informații. Bine, în mediul online este mai ușor: atunci când un client intră pe site-ul dvs. vă poate sugera automat produse legate de ultima achiziție sau de istoricul de navigare. Astfel, tehnologia joacă un rol important în personalizarea experienței.
Unele modele de afaceri de retail permit unui vânzător sau unui consilier de vânzări să se ocupe de fiecare client care intră în magazin, astfel încât acesta să fie recunoscut în fiecare interacțiune (vizite, apeluri, e-mailuri ...). De exemplu, servicii medicale, servicii bancare, asigurări etc. În alte cazuri, trebuie să apelați la comunicare personalizată cu clientul. Datorită profilurilor sau grupurilor de clienți, puteți trimite informații adaptate momentului, când acestea se referă la procesul de achiziție și la preferințele acestora. De ce anume are nevoie clientul de la dvs. sau de la afacerea dvs.?
Captivantă
Dacă sunteți îngrijorați cu privire la experiența de cumpărături din magazinul dvs., cu siguranță ați auzit că această experiență trebuie să fie „imersivă”. Imersiunea este „acțiunea de a introduce pe deplin pe cineva într-un mediu dat”. Cu siguranță, de asemenea, vă place să descoperiți magazine frumoase, în care să vă petreceți timp vizionând și bucurându-vă de atmosferă: prezentare, muzică, mirosuri ... Dacă doriți ca și clienții dvs. să se simtă cu adevărat captivați de magazinul dvs., trebuie să lucrați la designul acestuia. Fiecare detaliu poate îmbunătăți experiența clienților. Scopul vostru va fi să-i faceți să petreacă mai mult timp în magazin și / sau să-și dorească să cumpere din nou:
Design. Designul magazinului este deosebit de important atunci când vorbim despre experiență. Spațiile create pentru a fi speciale și unice, invită clienții să interacționeze, să exploreze sau chiar să discute cu alte persoane. Folosiți materiale, culori și rafturi metalice capabile să ofere oricărui magazin un aspect cu totul aparte.
Nu uitați de iluminat, este esențial în crearea unui mediu captivant. Aveți grijă atunci când vă alegeți lămpile, bazați-vă pe ajutorul unor experți în acest domeniu.
Comunicare și merchandising vizual. Elementele de care are nevoie designul magazinului dvs., adică panourile, mijloacele de semnalizare interioară și etichetele produselor vor fi ghida clientul cu privire la ce trebuie să cumpere, eliminându-i îndoielile în timpul acestui proces. O prezentare atractivă a produselor pe rafturi ( de cea mai bună calitate), nu numai că le va îmbunătăți experiența, ci îi va ajuta pe clienți să petreacă mai mult timp în magazin. Astfel, profitul mediu al magazinului va crește prin vânzare încrucișată.
Marketing senzorial. Nu numai ceea ce văd îi va face să fie captivați de mediul înconjurător, ci și muzică și mai ales mirosurile. Gândiți-vă la marketingul senzorial ca un suport pentru imaginea de brand și elementul suplimentar ideal pentru un design bun. Controlați orice sursă de mirosuri neplăcute, oferiți clienților dvs. o temperatură adecvată, evitați zgomotul sau sunetele care se suprapun cu muzica ambientală. Oricum, dacă sunteți în stare să treziți simțurile clienților dvs., aceștia se vor bucura mult mai ușor de o experiență captivantă în magazinul dvs.
Cu siguranță sunteți conștienți de faptul că smartphone-ul este deja parte a multor procese de cumpărare. Da, clienții dvs. nu fac distincție între un canal sau altul. Aceștia pot folosi telefonul mobil în magazinul dvs. pentru a descoperi alte opțiuni sau prețuri, fie pentru a obține informații despre brandul dvs.
Preluați controlul și oferiți modalități de cumpărare care se adaptează modului în care clienții utilizează tehnologia. Începeți cu ceva simplu, cum ar fi etichetele cu coduri QR, în care includeți un link către site-ul dvs. Urmăriți cum clienții dvs. utilizează telefonul mobil și adaptați-vă magazinul la o tehnologie care le permite să găsească mai ușor informații, să afle mai multe despre produse sau să interacționeze cu brandul dvs.
Memorabilă
V-ar plăcea ca experiența de cumpărături a clienților dvs. să devină o amintire minunată? Ei bine, trebuie să știți că o experiență concepută să fie captivantă și personalizată este o experiență memorabilă, cu siguranță. Este o experiență de care își vor aminti și povesti.
Și mai trebuie să știți un lucru. Noi, cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, de îndată ce ne veți contacta, vă vom oferi o gamă variată de rafturi metalice pentru magazin cu ajutorul cărora să amenajați în mod corespunzător magazinul astfel încât experiența clienților să fie una captivantă.
Adaugă comentariu