Dată: 05 Martie 2020
Toți clienții doresc să economisească și, prin urmare, reducerea în retail este una dintre strategiile pe care nu trebuie să le ratați niciodată, deoarece garantează eficiența. Iată cum se poate folosi.
Nu este un secret pentru nimeni faptul că majoritatea clienților iau în calcul factorul preț atunci când își fac cumpărăturile. Acesta are capacitatea de a influența decizia acestora referitoare la alegerea magazinului potrivit pentru cumpărături.
De aceea, pentru aplicarea strategiilor corecte privind atragerea clienților în magazin, reducerile trebuie să fie luate în considerare permanent.
Potrivit experților, una dintre cele mai de succes strategii comerciale este reducerea, termen care înseamnă pur și simplu beneficii mai mari pentru client atunci când face cumpărături.
Reducerea în retail este una dintre cele mai populare și, fără îndoială, una dintre cele mai eficiente modalități de a stimula vânzările. Cu toate acestea, oricât de eficiente ar fi acestea, reducerile pot fi o sabie cu două tăișuri.
Dar, înainte de a aborda acest subiect, este important să înțelegem sensul acestui termen și care sunt motivele succesului său pe piața de retail internațional.
Ce este reducerea în retail?
Reducerea în retail este o strategie de marketing prin care consumatorilor li se oferă produse la prețuri mai mici după ce au cumpărat un produs la un preț fix, mai mare.
Reducerea prețurilor atrage clienții, totuși, realizarea de reduceri incorecte ar putea conduce la distrugerea profiturilor sau la atragerea unui tip greșit de cumpărători, adică pe aceia care vor cumpăra din magazinul dvs. doar atunci când scad prețurile.
De aceea, dacă doriți să creșteți vânzările în magazin, este important să vă planificați bine promoțiile și să faceți oferte inteligente pentru a vă atinge ușor obiectivele.
Recomandări pentru utilizarea reducerilor în retail
Definiți obiectivele
Implementarea reducerilor la nimereală este una dintre cele mai mari greșeli pe care le poate comite un retailer. Așa că, înainte de a efectua o vânzare sau de a oferi o nouă promoție, este important să vă asigurați că aveți un scop clar definit.
Este important să se stabilească dacă reducerea urmărește să atragă noi clienți sau să câștige clienți loiali față de cei existenți, deoarece pe baza celor stabilite, trebuie dezvoltate ofertele care urmează să fie implementate.
Segmentarea cumpărătorilor
Crearea de reduceri sau oferte bazate pe preferințele clienților sau istoricul achizițiilor poate crește semnificativ rata de conversie. Prin urmare, este important să vă faceți timp pentru segmentarea bazei de date care conține informații despre clienți.
O modalitate de a face acest lucru este să configurați profilurile clienților, creând profiluri care descriu sensibilitatea la prețuri și diversele obiceiuri de cumpărare ale acestora, pe care să le folosiți ca instrumente pentru a determina cele mai eficiente tipuri de reduceri pentru fiecare tip de cumpărător.
Pentru a ușura această sarcină, utilizați un sistem de gestionare a clienților bine pus la punct, care vă oferă un istoric despre ce au cumpărat consumatorii. În acest fel, puteți vedea cu ușurință cine, ce și cât a cheltuit fiecare cumpărător.
Luați în considerare marjele
Pentru a vă asigura că nu pierdeți bani în urma reducerilor oferite, este foarte important să stabiliți o marjă acceptabilă pentru fiecare produs. Pentru asta este imperios necesar să revizuiți în detaliu volumele, structurile de costuri, printre alte variabile, pentru a determina dacă prețul nu oferă beneficii doar consumatorului final.
Promovați cumpărăturile din impuls, suplimentare sau încrucișate Aplicarea reducerii în retail vă poate ajuta să atrageți mai mulți oameni în magazinul dvs. De aceea, merită să profitați de creșterea traficului pentru a vă crește veniturile prin vânzarea încrucișată.
Acest lucru se realizează prin promovarea articolelor conexe sau a celor cu cerere mai mică, împreună cu cele preferate de cumpărători.
Pentru promovarea unor astfel de cumpărături vă puteți folosi de unele dintre cele mai bune arme dintr-un magazin, adică de rafturi.
Prin plasarea produselor preferate de cumpărători pe rafturi de mijloc (gondole) aflate în apropierea casei de marcat, puteți determina clienții să facă cumpărături din impuls în timp ce așteaptă să-și achite achizițiile.
De asemenea, pe rafturile metalice capabile să capteze atenția consumatorilor, puteți plasa, în mod strategic, produse asemănătoare celor preferate de ei sau produse complementare, determinându-i să facă cumpărături suplimentare.
Concluzie
Dacă sunteți în căutarea formulei perfecte pentru a vă crește vânzările și a vă păstra clienții, Echipa Rafturi Metalice de la A la Z vă poate oferi cu cele mai bune sfaturi și cele mai bune rafturi metalice pentru ca cei care calcă pragul magazinului dvs. să aibă parte de cea mai bună experiență.
Totodată, rețineți că nu trebuie să pierdeți bani sau să vă deteriorați brandul atunci când oferiți reduceri, deoarece așa cum am menționat mai sus, o strategie de reducere creativă și bine executată, cu obiective bine definite, vă poate ajuta să vindeți și să atrageți segmentele corecte de clienți de care are nevoie magazinul dvs. Mult succes!
Adaugă comentariu