Dată: 04 Martie 2020
Putem contribui cât mai mult la dezvoltarea de noi tehnologii, dar nu putem schimba modul nostru de a fi. Am evoluat astfel încât putem vinde mai mult, negocia mai bine sau convinge pe cineva să spună da.
De fapt, cei mai buni vânzători și negociatori pot fi considerați chiar cei care au înțeles natura umană și cum funcționează psihologia legată de vânzări. Iată câteva dintre cele mai bune trucuri psihologice și cum să le folosiți.
Utilizați urgența și lipsurile pentru a motiva achiziția
De exemplu, pe gondola de lângă casa de marcat se poate afla o ultimă cutie de biscuiți. Faptul că e ultima ar putea trezi dorința consumatorului de a o cumpăra.
Se întâmplă la fel ca în cazul unei opere de artă. De îndată ce artistul care a creat-o moare, valoarea operei sale crește pe măsură ce devine rară.
Atunci când cineva vrea să facă economie, îi este foarte clar: „Valoarea lucrurilor depinde de deficitul lor”. Cu cât sunt mai mari lipsurile, cu atât valoarea este mai mare și la fel și dorința potențialilor clienți în ceea ce privește un anumit produs.
Introducerea unui produs în cantități insuficiente în oferta dvs. este un truc psihologic clasic, dar puternic, pentru a vinde mai mult.
Există 2 moduri de bază de a introduce lipsurile:
-Lipsa unui cantității suficiente: adică un număr limitat de produse;
Lipsa de timp sau urgența. În acest caz, ofertele sunt limitate la 24 sau 48 de ore.
Lipsurile funcționează, deoarece, în realitate, pentru a vinde mai mult, nu trebuie să le oferiți un motiv pentru a cumpăra, ci un motiv pentru a cumpăra acum. Motivul este stocul insuficient.
Este important să nu jonglați cu stocuri insuficiente false precum cele din anunțurile de teleshopping, în care se precizează că doar dacă o persoană sună acum poate beneficia de o anumită ofertă, ceea ce este fals, fiindcă acest lucru se tot repetă. O astfel de acțiune scade puterea acestui truc psihologic și nu veți vinde mai mult.
Utilizați testul social, unul dintre cele mai puternice trucuri psihologice pentru a vinde mai mult
Antidotul pentru lipsa vânzărilor este aproape întotdeauna testul. Și există diferite tipuri de teste. Unul dintre cele mai puternice (și cel mai puternic în anumite situații) este testul social, care arată ce produs este folosit de multe persoane. Raționamentul automat prin care funcționează este acesta: Dacă mulți aleg un produs înseamnă că nu îl aleg degeaba. Prin urmare, ori de câte ori puteți folosi testele sociale, veți vinde mai mult.
Atunci când nu știm exact ce să facem, testul social este principalul aspect de care ținem cont. Situația clasică dintre un restaurant plin de clienți și unul gol este un indiciu puternic care ne determină să alegem locul ocupat. Acesta este testul social în acțiune.
Sau când suntem într-un loc în care nu știm ce să facem, ce alegem? Vedem ce fac ceilalți și îi imităm.
Dacă sunteți lideri în vânzări, dacă mulți oameni folosesc produsul dvs., dacă aveți mii de urmăritori pe rețelele de socializare... Trebuie să spuneți asta. Folosirea oricărui tip de test social vă ajută să vindeți mai mult în orice domeniu.
Utilizați prețurile psihologice
Studiile și testele de marketing confirmă faptul că prețurile psihologice vând mai mult. Ce prețuri sunt acestea? Cele pe care le vedem de obicei în supermarket-uri și alte magazine similare, cele terminate în 5 și, mai ales, 9.
Cum funcționează acest truc psihologic pentru a vinde mai mult? Prin crearea unei legături, un alt fenomen inevitabil prin care avem tendința de a privi începutul numărului și de a lega prețul de el.
Așadar, în loc de 10 lei, vindem produsul la 9,99 lei. Astfel, fără intenție, dați mai multă greutate numărului inițial (datorită efectului de legătură creat). În mod rațional, oricine „știe” că, practic, nu există nici o diferență între 9,99 și 10 lei, că acest preț psihologic este mai aproape de 10 decât 9, matematic vorbind. Dar asta nu contează, deoarece achiziția este un proces emoțional. Iar greutatea celor 9 inițiali în procesul emoțional este mai mare, după cum demonstrează mereu cifrele.
Utilizați noutatea
Suntem atrași de nou și preferăm cea mai recentă versiune în detrimentul celei vechi. Prin urmare, noutatea este unul dintre cele mai bune trucuri psihologice pentru a vinde mai mult.
Noutatea poate contribui la reînnoirea produselor care sunt deja în stadiul de descompunere a ciclului lor de viață sau pentru a convinge direct. În al doilea caz, de exemplu, putem spune celuilalt că până acum problema lui era irezolvabilă, dar odată cu noul produs / descoperire / tehnică sau orice altceva, regulile s-au schimbat și acum își poate atinge scopul.
Nou, neașteptat, necunoscut ... Asta rupe dinamica experiențelor negative anterioare. Este posibil să nu fi reușit niciodată cu o anumită cremă sau un anumit software, dar cu noua versiune lucrurile s-au schimbat.
Desigur, noutatea nu trebuie folosită ca remediu împotriva neîncrederii decât dacă ceea ce afirmați este 100% adevărat.
După cum puteți observa, puteți vinde mai mult în orice moment. Trebuie doar să cunoașteți trucul potrivit pentru atingerea scopului. Însă, dincolo de folosirea trucului potrivit, este important să vă expuneți marfa în mod potrivit.
De modul de expunere a produselor în magazin depinde atragerea clienților în magazin. Din acest motiv, un rol fundamental în realizarea vânzării îl au rafturile, acele piese de mobilier care permit plasarea corespunzătoare a produselor destinate vânzării.
De exemplu, de îndată ce clienții intră în magazin, dacă produsele sunt expuse pe rafturi metalice, care permit plasarea unei cantități mari de mărfuri diferite, privirea lor va fi atrasă de ele și se vor îndrepta spre ceea ce-și doresc fără să-și dea seama.
Folosindu-vă de oricare dintre trucurile dezvăluite mai sus, veți reuși să-i determinați în timp ce se plimbă printre rafturi, să achiziționeze chiar și ce nu au aveau în plan. Astfel, veți vinde mai mult, mult mai ușor, iar Rafturi Metalice de la A la Z va fi alături de dvs. în acest proces, oferindu-vă o gamă variată de rafturi metalice pentru magazin, care vă vor permite să vă bucurați de succes.
Adaugă comentariu