Coșul meu

0 produse

Sfaturi de la profesionisti

Vezi toate articolele

Obiceiuri de consum: ce sunt, tipuri și cum pot fi cunoscute


Clientul este influențat de mulți factori atunci când ia decizia cum, când și de unde să cumpere. Acest lucru este cunoscut sub denumirea de obiceiuri de consum. În cele ce urmează vă vom dezvălui cum să le identificați.

Pentru ca un magazin de retail să prospere, trebuie să găsiți clienții potriviți pentru piața dvs. și să identificați obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor, deoarece acest lucru este o parte esențială a marketingului și dezvoltării afacerii dvs.

Dacă nu vă uitați cu atenție la obiceiurile de consum, puteți pierde mulți bani din cauza eforturilor de marketing și publicitate care nu funcționează. Investigarea motivelor pentru care clienții cumpără din magazinul dvs. este primul pas pentru creșterea vânzărilor.

În acest sens, dacă faceți o analiză imparțială a obiceiurilor de cumpărare ale clienților dvs. actuali, puteți găsi informații foarte valoroase cu privire la acest aspect.

Care sunt obiceiurile de consum?

Obiceiurile consumatorilor sunt tendințele pe care clienții le urmează atunci când cumpără produse și servicii. Aceste tendințe provin dintr-o varietate de factori diferiți, dintre care mulți par evidenți și lipsiți de importanță.

Dar când examinați obiceiurile de cumpărături, luați în considerare factorii fizici și psihici care au legătură cu clientul în sine, deoarece atunci când examinați obiceiurile clienților puteți construi un plan de marketing care să profite de obiceiurile de cumpărare ale clientului țintă și să genereze mai multe vânzări.

Retailul a devenit o reacție în lanț continuă a mișcărilor, evenimentelor, experiențelor și motivelor. Achizițiile au devenit relative în raport cu contextul, persoana și locul.

Se poate spune că achizițiile nu mai sunt despre ce și unde, ci mai degrabă despre cum și când.

Tipuri și chei ale obiceiurilor de consum
Există mai multe influențe care afectează semnificativ puterea de cumpărare a clienților de a achiziționa unul sau mai multe produse dintr-un anumit loc.

1. Influențe interne

Influențele interne sunt factorii care afectează cumpărăturile care provin chiar de la consumatori, adică dorințele, nevoile și preferințele fiecăruia dintre ei, care determină deciziile de cumpărare.

De exemplu, foamea, starea de sănătate, plictiseala sau dorința de a călători sunt influențe interne.

Clienții iau decizii de achiziție în funcție de sex, vârstă, locație, nivel de educație și familie, printre mulți alți factori. Influențele mai puțin evidente care vă pot afecta clienții includ starea de spirit, condiția socială, ora din zi și funcționarea cognitivă.

Este important să descifrați care sunt influențele interne care vă afectează clienții, deoarece identificarea acestora vă va permite să ajungeți la cei care deja vor să folosească unul sau mai multe produse pe care le oferiți.

2. Influențe externe

Influențele externe sunt acei factori care influențează obiceiurile de consum în afara dorințelor și nevoilor individuale. Afișele, anunțurile de pe rețelele de socializare, celebritățile, mărturiile clienților și tendințele actuale sunt factori externi care influențează deciziile de cumpărare.

Semnalizarea și brandul sunt, de asemenea, influențe externe care determină deciziile de cumpărare. Este indicat să utilizați influențe externe pentru a încuraja consumatorii, pentru a identifica ce vă influențează clienții țintă și pentru a utiliza aceste forțe externe cu scopul de a înregistra mai multe vânzări.

3. Cumpărături neplanificate

Un consumator poate face o achiziție neplanificată pentru că vede ceva în magazin și își amintește că are nevoie de ceea ce a văzut pe raft. Achizițiile neplanificate sunt de obicei făcute din cauza unei nevoi.

4. Cumpărături din impuls

O achiziție din impuls se face spontan și, în general, indiferent de costuri sau consecințe negative, aceasta este de obicei motivată de nevoia de auto-satisfacție imediată datorită produsului amplasat strategic pe rafturi metalice care au capcitatea de a atrage atenția clienților asupra mărfii plasate pe ele.

Concluzie

Industria de retail nu scapă de era digitală în care trăim, iar obiceiurile consumatorilor continuă să evolueze pe măsură ce consumatorii descoperă noi oportunități, atât online, cât și într-un magazin fizic.

Pentru a identifica obiceiurile de cumpărare ale clienților trebuie să folosiți programe de loialitate, deoarece prin intermediul acestora puteți oferi un stimulent care urmărește să-i facă pe clienți să se întoarcă, ceea ce vă va oferi date valoroase pentru identificarea tiparelor în vânzări și șansa de a stabili o relație bună cu clienții, astfel încât să-i cunoașteți mai bine.

Totodată, este important să vă amenajați într-un mod atractiv magazinul pentru a-i face pe clienți să intre și să-l exploreze.

Lucrurile frumoase atrag pe oricine. Prin urmare, este important să vă transformați magazinul într-un spațiu frumos și bine organizat, pentru ca cei care intră în el să aibă parte de o experiență de cumpărături cu totul aparte, care îi determină să-și formeze obiceiuri de consum care vor contribui la creșterea vânzărilor.

În acest demers, Rafturi Metalice de la A la Z poate fi partenerul dvs. de încredere, întrucât vă poate oferi acele rafturi metalice pentru magazin, menite să vă ajute să vă atingeți în cel mai scurt timp obiectivul.

Adaugă comentariu

Cod de securitate
    Nici un comentariu pănă acum